Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

2. februar 2008

Gaveboks og bursdagskort...

Endelig helg!! Jeg har ikke så veldig mye nytt, men jeg håper å få laget litt i helga! Det står nemlig bursdager i kø framover...

Denne boksen lagde jeg for en stund siden. Det er opprinnelig en eske laget av spon eller hva det heter *knis*. Denne har jeg kledd med mønsterpapir fra K&Company, bånd, blonder og diverse perler. Oppå lokket har jeg brukt stempelet "Min venn" fra Stempelglede. Jeg er såååå glad i den stempelplata til Gunhild. Boksen ble brukt til å pakke inn en forsinket julegave til min gode venn!

Det er så vanskelig å ta gode bilder, syns jeg, men dere får da kanskje et lite inntrykk av den i alle fall... :) Esken går i gammelrosa og brunt.




















Både eske, mønsterpapir, bånd og perler er kjøpt hos Unik Hobby på Hamar.

Dette kortet sendte jeg til en god stempelvenn for noen dager siden. Hun hadde bursdag for flere uker siden - ja faktisk i fjor!!! Huffameg, det er så flaut å ikke få sendt bursdagskortene til rett tid. Beklager, vennen...























Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign, stemel fra Stempelglede, blonder, bånd, glitter og diverse perler...

Her har jeg forsøkt å zoome inn en detalj...Jeg har fått mange spørsmål om hvor jeg har kjøpt de små "Made with love-hjertene" som jeg ofte bruker på kortene mine.
De har jeg også kjøpt hos
Unik Hobby - selvfølgelig... :)
Jeg elsker de små hjertene, og jeg bruker dem veldig mye på kortene mine.
Det er liksom "litt meg" for tida....













Til slutt legger jeg ut et enkelt bursdagskort. Karoline var i bursdag forrige helg, og da måtte vi selvfølgelig lage et rosa kort til det søte bursdagsbarnet.... Når jeg spør Karoline om hvilken farge vi skal ha på kortet, er svaret veeeeeldig ofte "selvfølgelig rosa, mamma!!" :)
Jeg må innrømme at jeg gleder meg bittelittegrann til den "rosa-perioden" er over....
























Jeg har brukt stempel fra Whipper Snapper, skumblomster og diverse perler.



I går fikk jeg de nye hÄnglar-stemplene, og gjett om jeg gleder meg til å prøve dem ut!! Jeg har lenge gått og gledet meg til at Anita skulle legge ut kort med de nye stemplene i bloggen sin... Fytterakker'n hva den dama kan!! En verdig norgesmester - uten tvil!! Se og nyt, sier jeg bare!!

God helg folkens!


Klem

11 kommentarer:

Ann 2. februar 2008 kl. 21:44  

Nyyydelige kort du har laget! Og ikke minst en lekker boks! Har du brukt lim eller tape for å feste mønsterarket på boksen? (evt. hvilket merke har du brukt?)
Hilsen Ann

Desirée 3. februar 2008 kl. 12:08  

Flott boks du har laget! Den stempelplata fra Gunhild er bare så fin, dessverre er hun utsolgt for den. Skulle så gjerne ha hatt den selv.

Åshild 3. februar 2008 kl. 15:27  

Vakkert, vakkert, vakkert! Okey, så er du ikke verdens mest ivrige blogger, men når du først legger ut noe, så er det virkelig verdt ventingen!

God klem!

Tonje 3. februar 2008 kl. 20:18  

... og du fortjener virkelig en plass på den pallen sammen med Anita du også da! For en fantastisk flott boks du har laget!! Flott at du har zoomet inn på detaljene, det viser hvor mye flotte ting et er på den boksen. Elsker fargene på den!
Du er så utrolig flink!!
Tusen takk for lokket! hihi!

Anonym,  4. februar 2008 kl. 15:19  

Dette var jo skikkelig fint Kirsten, men det grønne kortet var kjempefint, fargene var så nydelige på det! Hvordan har du laget blomstene der egentlig? Er det en stor og en liten puncher?
Enig med deg - Stempelgledestemplene er vakre og du presenterer det riktig så fint!!
Ha en fin dag Kirsten!
Klem - Maria:-)

eba 4. februar 2008 kl. 23:15  

Nydelig, nydelig, nydelig! wow.

Else Irene 5. februar 2008 kl. 20:54  

Hei vennen :)

Tuuuuusen takk for det utrolig vakre og lekre, grønne kortet som nå er mitt *klem* Det gjør ingen verdens ting at det kommer for sent :) Jeg blir like glad uansett klem*

Gaveboksen var også utrolig vakker! Nydelige farger :)

God klem, elsi

Scrappelise 6. februar 2008 kl. 22:50  

Det er så nydelig arbeide det du lager Kirsten, delikat og for-seg-gjort! Og jeg er en av dem som synes det er så søtt med de små metallcharmsene du bruker.
Hvordan går det forresten med julekortprodusenten? (tihiiii)

Stine 7. februar 2008 kl. 09:41  

Heia, her fant jeg en flott blogg jeg ikke har sett før! Så mye lekkert du lager, det grønne kortet var aldeles nydelig! Kjempefine detaljer, stilig de små hjertene du bruker!

Ha en finfin dag,

Stine :)

Kirsten Aune 10. februar 2008 kl. 13:43  

Tusen takk kjære dere, for alle go'ord ! *klem*

Ann:
Jeg har brukt dobbeltsidig tape til å feste mønserarket til boksen. Jeg brukte tapen fra Biltema. Den er såpass bred, så den passet perfekt til dette formålet. :)

Anita Hagen 11. februar 2008 kl. 22:53  

Blir rett og slett glad innvendig når jeg studerer det flotte du lager, for man kan virkelig se at dette er kort og "alster" som er laget med massevis av kjærlighet og omtanke. Den boksen ble bare superlekker og man får såvisst et inntrykk, så godt som bare det faktisk.

Har forelsket meg fullstendig i de "made wiht love" hjertene jeg også. De er så utrolig lekre og du verden så sjarmerende. Så søtt med sommerfuglen også *sukk*... og ikke minst så flott du syr *misunnelig* Skulle gjerne hatt pittelitt av den egenskapen. Lekker og delikat fra topp til tå vnnen. EN FRYD for øyet, rett og slett. Også det supersøte Whipper Snapper kortet til slutt da. Fy rakkern så nydelig. Bare det at du har tonet kantene på motivet i babysøt rosa *dobbeltsukk*

LEKKERT!

Ha en riktig god natt, sov godt og drøm søtt.

Nattinattaklem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP