Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

18. november 2009

Guest Instructor at Scor-Pal...

Husker du at jeg fortalte at jeg har et par hemmeligheter på gang? Nå har jeg fått klarsignal til å avsløre den ene… :)
For en stund siden fikk jeg nemlig en mail hvor jeg ble spurt om jeg ville være ”gjeste-instruktør” hos Scor-Pal. Jeg skal ærlig innrømme at jeg trodde det var noen som tulla med meg, så jeg ”googlet” ganske heftig ei stund… *knis* Det føltes nesten som å være med på en skriftlig utgave av ”Gå fem på med P4!” Vel, nok om det…

Jeg ble spurt om jeg ville lage en tutorial på den lille esken min med 4 skuffer. Og selvfølgelig var det stor stas å bli spurt om det. Ifølge Diana, vil disse bli publisert på Scor-Pal sin nettside ved nyttår…

Til denne esken har jeg laget en tutorial med bruk av Scor-Pal i inches. Motivet er fargelagt med Promarkere.



Do you remember that I told you I have a couple of secrets going on?? I’ll reveal one of them tonight :)

Some weeks ago I was asked if I would be interested in being a Guest Instructor for an upcoming E-zine at Scor-Pal !! I must admit that I thougt someone was joking with me… But actually it was for real! It's a great honor! Thank you, Diana!

I was asked to make a tutorial for my little box with 4 drawers. Diana says that these tutorials will be published at the web site in the New Year. I've used Scor-Pal in inches on the tutorial for this box. I've coloured the image with Promarkers.




Kortet er ikke ferdig pyntet på innsiden.. Det gjør jeg først når jeg vet hvem jeg skal gi esken til... ;)

I'm not finished decorating the card... I'll do that when I know who's gonna get it... ;)



Nå får du også kjøpt Scor-Pal i centimeter. :) Vet at mange synes inches er litt vanskelig, og da er det jo supert at de har laget dette geniale verktøyet i centimeter også! Denne esken er laget i centimeter-mål, og på tutorialen for denne har jeg selvfølgelig brukt Scor-Pal i centimeter. Som dere ser er esken ganske lik den forrige rosa esken min, og grunnen til det er at jeg fikk en bestilling på en tilsvarende eske... Men jeg fikk da lyst til å bytte ut motivet... ;)




Now the Metric Scor-Pal is here! :) If you don't like inches, you will love this one! I've used the Metric Scor-Pal on the tutorial for this box. As you can see, the box is pretty much like the other pink box I've made... That's because I got an order for a similar pink box.. . ;)



Dersom du har lyst til å prøve deg på esker i mange varianter, anbefaler jeg deg å klikke deg inn på nettsiden til Scor-Pal, og den finner du her. Og har du ikke anskaffet deg Scor-Pal enda, kan jeg bare anbefale det på det sterkeste. Du finner forresten dette geniale verktøyet i nettbutikken til Unik Hobby.


oooOooo

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg håper du har en fin kveld.
Klem fra Kirsten

Thank you so much for visiting my blog. Take care everyone.
Hugs, Kirsten


39 kommentarer:

mettepip 18. november 2009 kl. 22:31  

Gratulerer som gjestedesigner hos Scor-Pal - skjønner godt valget deres!
Flott at tutorialen kommer i inches da, jeg har nemlig den utgaven av Scor-pal og synes den er så kjekk siden den "går opp" med arkene;) Gleder meg til å se bidraget ditt - regner med at det kommer på bloggen deres.

Alexandra 18. november 2009 kl. 22:32  

wow, traumhaft schön. Ich bin begeistert:
liebe Grüße
sanny

Hilde 18. november 2009 kl. 22:35  

Heisann!
Så gøy for deg Kirsten!
Du lager de lekreste boksene av alle! De er helt unike!

Men du, Scor Pal i cm..... har ikke sett den IRL enda.... men noen fortalte meg at den var bare 29 cm bred? Stemmer det?
I såfall syns jeg det høres litt ut som det er et bomskudd... men kan det stemme da?
Har du den selv? i såfall så vet du det kasnkje??
Gi meg et hint a hvis du vet noe om den!

Liv Johanne 18. november 2009 kl. 22:37  

Så nydelige esker... vurderer sterkt å kjøpe meg en Scor-Pal, og siden du har både i inches og cm,- hvilken anbefaler du?? Virker som det er flest tutorials med inches, mon tro??
Takk for all inspirasjon fra deg, både hos unik hobby og stempelglede bl.a...
Ha en fortsatt fin kveld!

Camilla 18. november 2009 kl. 22:40  

Ett stort Grattis Vännen!
Så roligt för dig, för är det någon som är gjord för detta så är det du.
Ska bli spännande att få se vad du gör för små askar.
Du är så duktig och jag förstår att du får beställningar för dom är underbara.
Det låter bra att det finns i cm nu, tycker att det är svårt med det andra.
Här kommer ett GRATTIS till;)
Kramar Camilla

Randi Th. 18. november 2009 kl. 22:50  

Gratulerer!!! Så koselig! Du er mester på disse flotte eskene. Får liksom ikke sett meg mett på dem!!!
Ha en flott kveld!
-klem-

Alina 18. november 2009 kl. 22:56  

they are stunning and very beautiful, Kirsten, as everything here, my compliments and thank you for the inspiration! Scor-Pal couldn't choose better, congratulations!
hugs, Alina

Deborah March 18. november 2009 kl. 23:39  

HURRAY to you Kirsten!! It's no surprise to ME that ScorPal wants you...your little boxes are pure PERFECTION!! Congratulations!!

Anne 19. november 2009 kl. 00:14  

Grattis Kirsten! De eskene er jo bare så utrolig lekre!! Må se om jeg får laget en slik en jeg også.
Takk for inspirasjonen! =)

Stempelklem fra Anne

Lena Katrine 19. november 2009 kl. 00:32  

Åh, vennen! Gratulerer så mye - så utrolig gøy! Og de kunne jo ikke plukket en bedre gjesteartist enn deg ;)
Som alltid ser eskene dine ut som en drøm! Så gjennomført lekre ned til minste detalj! Den blå esken falt jeg helt pladask for (som alt annet du lager, egentlig ;) - nydelige farger, og morsom lukking av kortet på toppen ;)
Tusen takk for masse herlig inspirasjon, vennen!
Go'klem

Kylie 19. november 2009 kl. 02:58  

Congrats. That's wonderful news. You're so deserving as your work is amazing and these little drawer boxes are just to die for. Love them.
Kylie xo

Cheryl 19. november 2009 kl. 03:28  

Congratulations Kirsten!!! I am not surprised,you have an amazing talent and I just adore everything you make!! Thankyou for sharing and for the inspiration!!
Hugs xx

Whimcees 19. november 2009 kl. 05:36  

The boxes are SO beautiful! I have so wished for a tutorial on how to make this wonderful project! Your creation is wonderful!

Barbara Diane

Ellen Karin 19. november 2009 kl. 08:54  

Så morsomt Kirsten! Du har all grunn til å være stolt av det. Gratulerer!!! Boksene dine er nydelige - og jeg ble faktisk inspirert til å begynne på en jeg også etter det tutorial-innlegget ditt. Men den er ikke ferdig ennå da. *bluss* Kommer vel en dag...

Ønsker deg en flott torsdag. :)

Kiki 19. november 2009 kl. 09:23  

Wow Kirsten, your boxes are absolutly great. The images, the coloring, the paper, everything fits perfectly...

Hugs, Kiki

sandra 19. november 2009 kl. 09:45  

YOU ARE BACK!!!!
yEEEEEEEE!!!
And brought us some stunning works.

Your boxes looks magical.
I try to make one,but it was all loose and untidy and it ended in trash.
Can't wait to see what will you make next!
Hugs!
Sandra!

PinksyDoodles 19. november 2009 kl. 10:21  

Congratulations Kirsten!
I can't wait to see the tutorials in the New Year for these adorable boxes.
Clare x

Anita Thorsen 19. november 2009 kl. 11:15  

Gratulerer så mye som gjestedesigner. Du lager de lekreste esker, så jeg forstår godt de vil du skal være gjestedesigner for seg.

Klem

Marianne/skorpionen 19. november 2009 kl. 11:32  

wow så gøy da, gratulerer så mye :) :)

Eskene dine (og alt annet) er jo bare så nydelige!

Ha en flott dag!
Klemmer fra Marianne

Marimer 19. november 2009 kl. 11:55  

¡Que maravillosas cajas haces!. Son de una belleza y perfección increibles. Me alegro que estés haciendo estas preciosidades nuevamente, para poderlas disfrutar viéndolas. Bss.

Gunn (Merete) 19. november 2009 kl. 12:07  

Hei.
Jeg forstår godt at du er blitt spurt om være gjestedesigner for Scor-pal. Du er flink bruker av det verktøyet og lager de lekreste esker og bokser. Denne siste her var også nydelig, og utrolig delikat farvesammensetning.
Det er så koselig å se nye innlegg her i bloggen din.
Ha en fin dag.
Klem Gunn :-D

Lene Aase 19. november 2009 kl. 12:38  

Heisan:) Gratulerer så mye som gjestedesigner, så utrolig artig!!!! Synest eg ser deg der du sitter og googler:) *fnis*
Utrolig lekre esker du har laget, falt ekstra for den blå siden det er favorittfargen min. Men, eg burde vel begynne å elske rosa nå som Hermine er kommet til verden:) Tusen takk for gratulasjoner, vi har det veldig fint og storkoser oss alle tre:) Gleeeder meg til å treffe deg på Ski-treffet, blir kjempekjekt!!!

Klemmer fra Lene:)


Ønsker deg en finfi helg!!!

Toneloni * Tonje 19. november 2009 kl. 14:51  

Grataulerer så mye!! Så gøy og så velfortjent spør du meg :)

Jeg koste meg på kurset ditt på Scraporama og er full av ny giv med min Scor-Pal og alle fine bokser jeg kommer til å lage etter inspirasjon fra deg!!! TUSEN TAKK :)

Ha en strålende dag

Klem fra
Tonje

malla-me 19. november 2009 kl. 15:16  

Du lager de fineste esker så jeg skjønner godt at du ble spurt om å være gjeste designer.

Marit

Hildes kort 19. november 2009 kl. 16:10  

Så artig å bli spurt om noe slik da..Disse eskene dine er jo så kjempeflotte så deter iallefall helt forståelig at du blir spurt....
Knallflotte esker, og et knallflott kurs du hadde på hamar så....Skal sjekke scorpal sine sider over jul da ja...

Elena 19. november 2009 kl. 16:29  

I am so glad that Diana asked you about tutorial for Scor-Pal! I adore yo uboxes, and really appreciate that you share it with us! Love your new one too! Amazing design of the card! Really love the fold of it! And all of the colors like Christmas magic!

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet 19. november 2009 kl. 16:30  

Sukk... Disse eskene er så herlige! Du skaper utrolig god stemning i kortene dine!
Gratulerer! vel fortjent!

Klem fra Gøril

marijke 19. november 2009 kl. 22:22  

I don't speak Norwegian but I hope you can read english I am in love......with your boxes they are sooooooo cute

Karin Dahl 20. november 2009 kl. 00:39  

Så utrolig gøy da Kirsten.
Ja en kan jo begyne å lure noen ganger når en blir kontaktet, for en vet jo ikke i disse dager;)
Du kan jo trylle frem de nydligste esker i fine farger og lekker pynt som står godt til hverandre. Og ikke for å glemme fargeleggingen din, den er jo bare så rå:)

Sol 20. november 2009 kl. 17:55  

Gratulerer! Det var virkelig artig å høre! Så spennende! Jeg synes du fortjener det... For du lager virkelig verdens fineste esker! GRATULERER SÅ MYE! :)

Ellen Karin 20. november 2009 kl. 18:31  

Så gøy å komme hjem til postkassa i dag Kirsten. Så mye nydelig du har fått med i bladet. Tar av meg hatten for eske-kreasjonene dine altså. :)

Ha ei strålende helg.

*klem*

Hildegunn 20. november 2009 kl. 21:42  

Gratulerer med GD hos Scor-Pal og en flott artikkel i det nyeste Ett Trykk. Utrolig inspirerende alt du lager, og jeg er stum av beundring over alle flotte eskene du har laget!

Ønsker deg ei flott helg!
Klem

Marina 21. november 2009 kl. 15:37  

Congratulations Kirsten!
Your boxes are stunning!
Paper, image, details, all fits perfectly together.

Hugs,
Marina

Maya 23. november 2009 kl. 20:16  

Gratulerer såååå masse,vennen!!!
De er heldige som har fått deg til å gjeste designe for seg :)
Du lager så masse lekkert og er til stor inspirasjon!!
Og så utrolig lekre esker og kort du hadde i siste bladet!! *Dåne*
Flinka :)
Go`klemmer fra Maya :)

Janiel/ janny 24. november 2009 kl. 16:23  

Kirsten, Congrats to you!! I just wanted to let you know that you insire me. You do beautiful work!! I have used your tutorial box with 4 drawers and the instructions are wonderful. If you get a chance stop over at my blog and have a look. I have linked my post to your blog.
hugs, Janiel

Lola 27. november 2009 kl. 16:29  

Kirsten, at you a magic blog! It is the most beautiful blog which I saw! You the super master! Very beautifully and faultlessly! Gallant! Many thanks for your beautiful work

Linapyssel 17. desember 2009 kl. 08:52  

Underbara akar du gör! Man tappar andan!
Hit kommer jag återvända för mer inspiration och se alla fina saker du pysslar
Kram Lina

Scrappegal 22. desember 2009 kl. 12:45  

Gratulerer med forespørsel fra Score Pal!!!! :)
Kan jeg spør åssen stempel det er du har brukt på innsiden av kortet til den rosa boksen din??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP