Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

16. november 2009

Stempelglede Handmade Card Contest




Nå er det tid for konkurranse i Designteam-bloggen. Bli med da vel!! :) Du kan vinne utrolig flotte premier! Vi gleder oss veldig til å se de flotte bidragene deres. Du kan lese mer om konkurransereglene her. Lykke til!
Ha  en strålende uke.
Klem fra Kirsten


It's time for contest in Stempelglede Design Team Blog! You can read more about the rules and the great prizes here. We can't wait to see all of your beautiful creations!  Good luck! :)

Have a great week, everyone!

Hugs, Kirsten

2 kommentarer:

mettepip 16. november 2009 kl. 22:04  

Dette var virkelig fristende;) Så lekre bilder. Og jeg elsker de stemplene og har skaffet meg en god del. Er vel de stemplene jeg bruker mest tror jeg.
Håper bare tiden strekker til;)

Marianne/skorpionen 17. november 2009 kl. 18:18  

På min bloggvandring så jeg du hadde oppdatert og måtte innom og sjekke hva dette var.
Så da endte det opp med et bidrag fra meg også :)
Nå er jeg den stolte innehaver av to stempelplater med tekststempler, det er alt jeg eier og har fra Stempelglede. Selv om jeg så gjerne skulle hatt så mange flere. Det er jo så mye lekkert!

Men men...et stempel er vel et stempel ;)


Sannelig lurt å ha deg liggende på siden min :)

Ha en flott dag!
Jeg var ikke på messen sist men håper jeg får anledning til å møte deg en annen gang.

Klem
Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP