Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

29. juli 2009

A litte box (again.....)

I have to admit - I just love making small boxes!! I made this one is for my dear niece's birthday. She loves this blue colour, so the box just had to be blue! :)

Jeg må bare innrømme det - jeg er utrolig glad i lage esker av ymse slag... Denne har jeg laget til tanteungen min som hadde bursdag for litt siden. Hun er veldig glad i denne blåfargen, så esken måtte selvfølgelig bli blå! :) Og jeg ble selvfølgelig ikke lei meg for det, selv om dette er en litt annerledes blåfarge enn jeg pleier å bruke...


I've used a beautiful paper from Prima, called "My Love". I've decorated the box with flowers, pearls and ribbon, and a beautiful butterfly from Karen Marie Klip.
I likhet med det forrige kortet mitt, har jeg også her brukt et nydelig mønsterark fra Prima. Jeg tror det heter "My Love". I tillegg har jeg pyntet med blomster, perler og bånd. Sommerfuglen er fra Karen Marie Klip, og den har jeg påført litt farge og glitter.


I've made 4 small drawers, using my ScorPal. In front of each drawer I've mounted TimHoltz Hitch Fasteners. I've put money inside the drawers.

Jeg har laget 4 små skuffer (nesten på størrelse med en fyrstikkeske), og de har jeg laget med ScorPal'en min. Så genialt! På skuffene har jeg brukt disse knottene fra Tim Holtz. Inni eskene har jeg lagt penger og litt snadder til bursdagsbarnet.
I wanted to make a little "card" under the top of the box. I got this idea from my good friend Lena Katrine. I've used the little stamp Grunge Flourish around the edges.

Under lokket på esken har jeg laget et lite "kort". Denne idéen har jeg plukket opp hos min gode venn Lena Katrine. Rundt kortet har jeg brukt det lille stempelet Grunge Flourish.

I've used a beautiful heart from the Grunge Flourish Hearts collection. I've coloured the heart with StazOn - Teal Blue, and decorated with pearls.

Jeg har brukt dette nydelige stempelet fra samlingen Grunge Flourish Hearts. Hjertet er stemplet 2 ganger for å gi en 3D-effekt. Jeg har embosset med klart pulver og fargelagt med StazOn - Teal Blue. Til slutt har jeg dekorert med halvperler. .

oooOooo
Thank you so much for looking! Have a nice evening! Take care!
Hugs, Kirsten

Nå skal jeg bevilge meg en real bloggrunde! Det er dessverre så altfor lenge siden, og jeg gleder meg!!

Tusen takk for at du titter innom. Jeg håper du har en riktig fin kveld.

Klem fra Kirsten

47 kommentarer:

sandra 29. juli 2009 kl. 23:46  

This is breath taking!
Wish I have mojo like you!
Just don't have words to comment so I'll just watch!!!
Hugs!
Sandra!

Marianne-db 29. juli 2009 kl. 23:53  

Nydelig eske!! Jeg er stum av beundring over eskene du lager, nydelig :-)

Ha en fortsatt fin kveld.

sandra 29. juli 2009 kl. 23:53  

I have award for you on my blog!
Feel free to pick it up!
Sandra!

Lyndall 30. juli 2009 kl. 00:03  

Absolutely gorgeous. You are amazingly talented Kirsten.

Nina 30. juli 2009 kl. 00:07  

Sånne esker er bare sååå morsomme å lage, og din er jo bare fantastisk lekker da med nydelige farger og detaljer :)

Liv Johanne 30. juli 2009 kl. 00:09  

Du lager virkelig enormt mye fint! Inspirerende å være innom bloggen din :-)

Unknown 30. juli 2009 kl. 00:13  

For en nydelig eske Kirsten! Riktig lekker, og i en nyyyydelig blåfarge... ;-)

Ha en fortsatt god sommer!

Klem, Elin

Sharon 30. juli 2009 kl. 01:14  

Wow Kirsten, this is stunning. I love the little drawers, what a fabulous idea.

Debbie Pamment 30. juli 2009 kl. 03:05  

This is an amazing project - a real stunner!! Gorgeous job!
xXx

Janiel/ janny 30. juli 2009 kl. 05:40  

WOW!! THis is very very stunning!!!

I love all of your little details.
janny

Bettan 30. juli 2009 kl. 05:51  

Du är ju bara helt bäst på att göra små askar av alla sorter :-) Den är helt ljuvlig!
Elisabeth

❤ Kaia 30. juli 2009 kl. 07:51  

Åh, den var rålekker.
Smart med skuffene, og kortet på toppen.
Nydelige farger, og nydelig pyntet.
Klem fra Kaia.

Maya 30. juli 2009 kl. 08:17  

Så vannvittig vakkert,Kirsten!!
Herlig farge,og så nydelig laget og dekorert!!
Bryllupskortet under her er også vakkert,vennen!
Ha en flott dag,ikke lenge til vi treffes nå :)
Go`klem!

Juleskrulla 30. juli 2009 kl. 09:04  

Ojojojoj... W O W ! Dette er noe av det fineste jeg har sett på lenge :) Og jeg bare digger de små eskene. Denne løsningen, med kort på toppen, var alldeles genial. Kan fort hende jeg må prøve meg på en slik!

Ha en super dag:)
KLem, Camilla

Anonym,  30. juli 2009 kl. 09:53  

Vilket underbart ask-kort!! Den idéen måste jag ta till mig, tändsticksaskar går nog lika bra, när man inte har en Scor-Pal?!

Riet 30. juli 2009 kl. 11:10  

Ohhh wowww Kristen,what beautiful,i love the papers and colours.
So gorgeous details.

Hugs Riet.x

Chris 30. juli 2009 kl. 11:20  

Hi Kirsten, I picked up your blog from Inspirations. Your work is absolutely beautiful and I've loved looking. I love how you incorporate all the flowers and ribbons into your work, so pretty.

Hildegunn 30. juli 2009 kl. 12:23  

Nydelig eske, så genialt med alle skuffene! Flotte farger du har brukt også!

Ønsker deg en flott dag!

Anonym,  30. juli 2009 kl. 13:08  

WOW WOW WOW This is stunning!!! would love to see a tutorial on how to make one of these boxes they are soooo cute xx jo xx

Lene Aase 30. juli 2009 kl. 15:04  

Du er bare helt rå på esker!!! Utrolig lekker med mange nydelige detaljer!!! Håper du har hatt en fin sommer:)

Klemmer fra Lene:)

Cheryl 30. juli 2009 kl. 16:25  

This is stunning Kirsten!!! Magnificent design,colours and detail....everything is just perfect!!
Hugs xx

SusanneSj 30. juli 2009 kl. 18:00  

Superflott! Härliga färger du använt dig av.

kram

Jayne 30. juli 2009 kl. 18:44  

Super super flot æske... beundrer din kreativitet... super nice...

klem jayne

Karita 30. juli 2009 kl. 19:56  

WOW! What a stunning box Kirsten! :) Where do you get your wonderful ideas?? This is absolutely stunning!

Hugs,
Karita

Line A 30. juli 2009 kl. 21:26  

WOW!! Utrolig stilig!
Tror nok jeg må notere ideesn bak øret.. Kjempeflott presang, og nyydelig dekorert.. :)

Pia 30. juli 2009 kl. 21:50  

Deler din passion for æsker, den er bare kanon lækker

Anonym,  30. juli 2009 kl. 22:28  

For en nydelig eske!!! du er jo rå på lage esker! Her jeg er ofte innom og kikker for å få inspirasjon, og det får jeg:o) Ønsker deg fortsatt en fin sommer.

Regina 31. juli 2009 kl. 07:12  

Kirsten!!!
Your work is absolutely amazing!!
Your talent made my day!!!!:))
Hugs
Regina

Elly 31. juli 2009 kl. 10:16  

Wow!!!! cant say anything else. I love the box, really stunning!!
greetings, Elly (Holland)

Aina 31. juli 2009 kl. 10:55  

Åh, du lager så mye vakkert!

Rach 31. juli 2009 kl. 12:32  

Hi Kirsten,
Your little box is so beautiful, with such gorgeous detail.. love the little draws.. hugs rachxx

Marianne 31. juli 2009 kl. 20:05  

Jeg er bare så helt og holdent stum av beundring!!!

Klem Marianne:)

Linnie 31. juli 2009 kl. 22:59  

wow wow wow stunning work i love it
linnie

Marianne/skorpionen 1. august 2009 kl. 09:18  

For en aldeles nydelig eske du har laget! Herlige farger og stilig med de små skuffene! Det hjertet ble jo bare helt nydelig!
Ha en flott helg.

Klem
Marianne

Elisabeth 1. august 2009 kl. 11:29  

Heiiiii vennen;) ååååå fy søren du er bare såååå utrolig flink. Det ene flotte kunstverket etter det andre. Det er bare så lekkert. Får masse inspirasjon av deg..

Huff ja regn har vi virkelig fått nok av nå... i dag har vi faktisk oppholdsvær og solen tittet frem en liten stund. Og så akkurat i dag når jeg hadde tenkt å shine huset litt.. nei det får vente en dag til tror jeg, hi hi, må nyte den ene dagen med fint vær.
Det hadde vært utrolig koselig å møtes igjen. Det begynner å bli en stund siden nå. Vi snakket jo om en helg på hytta en gang.. håper vi kan få til det;)

Håper det går fint med deg også vennen.
Ha en fortsatt fin sommer.
Gooooooo klem

Eve 1. august 2009 kl. 17:39  

Oh my God !! What a stunning box !
Love it !
Kiss ;)

Camilla 3. august 2009 kl. 14:08  

Hejsan Vännen!
Du har gjort det igen:)
En så söt ask, du är bara bäst på detta Kirsten, du skapar magi med dina vackra alster.
Fina färger och många härliga detaljer.
Har suttit en lång stund och beundrat den.
Camilla blir säkert överlycklig för den.
Ett minne för livet.
Kramar: Camilla

Lisa 5. august 2009 kl. 21:28  

Helt fantastisk låda. Med alla dessa små detaljer... Att du bara får i hop det. Super fint!

Iren 6. august 2009 kl. 23:51  

For en lekker og eske du har laga Kirsten! Alltid like kreativt og flott det du lager. Du er så flink!

Ha ei flott helg!

Klem

Scrappelise 9. august 2009 kl. 13:11  

Det var så kos å se at du har besøkt meg igjen Kirsten, det er alltid så hyggelig! Hos deg er det som vanlig fullt av de mest delikate kreasjoner man kan tenke seg. Denne boksen med det spesielle lokket var virkelig fiks! ha en forsatt fin sommer Kirsten! Klem :-)

Sigrun 10. august 2009 kl. 17:53  

Så nydelig box! Herlig blåfarge og de skuffene var en morsom variant! Lekkert.
Klem

Gunhild 15. august 2009 kl. 14:16  

For en nydelig boks, Kirsten! Og så smart å "lage kort" på toppen!

Håper du har det bra :) Hils så masse til alle, og ha en herlig helg videre!

Vi snakkes :)
God klem fra
Gunhild

Sosa 17. august 2009 kl. 11:24  

For en vakker liten kreasjon fra deg igjen! Nydelige detaljer med de aldeles snuppete små skuffene til å gjemme små skatter i. Herlig bursdagspresang!
Har feriert litt på min mors hjemtrakter denne sommeren. Vanket på de trakter jeg trådte mine barneføtter om sommeren. Det var kjempetrivelig.
Tenkte selvfølgelig på deg da ;)
Håper du har hatt en fin sommer :)
Ellers ingen scrapping for tiden. mangler inspirasjon, men snart begynner treff-høsten og da kommer det vel tilbake.

Stor klem

Anne I P 17. august 2009 kl. 19:15  

Hei vennen!
For en nydelig eske du har laget igjen! Detaljer og farger harmonerer så fint sammen. Det er en fryd for øyet hver gang du lager noe Kirsten! Sees i morra da:)
Klemmer fra Anne.

Inger Marie 18. august 2009 kl. 15:21  

Hei vennen :)
Esken er jo bare så fortyllende nydelig.
Du kan virkelig trylle fram de lekkreste ting.
Det er så deilig å være hjemme igjen og endelig få blogge litt og sitte på hobbyrommet.
Har vært dårlig med det i det siste. Jeg tror nok ikke jeg kommer østover nå før jul, men jeg nevnte for Anita at dere kunne jo komme hit. Det hadde jo vært mega koselig. Tenk på det!!
Ha en flott dag vennen
God klem

Marimer 25. august 2009 kl. 15:57  

Es preciosa, yo hice una con cajas de cerilla pra los botones, pero ni en sueños me ha quedado tan exquisita como la tuya, tengo mucho ver todavia. Saludos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP