Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

11. januar 2009

Chocolate Box Template

Jeg vet det er flere som har ventet på at jeg skulle legge ut malen på sjokolade esken min. Vi har hatt begravelse denne uka, og dessverre fikk jeg ikke tid til å legge den ut før jeg dro. Men her er den altså.... :)


I'm sorry I haven't got time to post the template of my Chocolate Box until now, but here it is... :)






Klikk på bildet for å få det større.
Gleder meg til å se hvordan eskene deres blir! :)
Håper du har en fin helg!
Klem fra Kirsten
Now I look forward to see your box! :)
Have a nice weekend, everyone!
Hugs, Kirsten

17 kommentarer:

Trine 11. januar 2009 kl. 01:25  

Tusen takk for at du deler malen med oss!!!

Lim 11. januar 2009 kl. 04:07  

WOW.. This is fantastic.. Thank you so much. I will give a try.. :))

Hugs,
LIM

Bente 11. januar 2009 kl. 10:40  

Takk for at du deler!

Evy-Kristin 11. januar 2009 kl. 11:16  

Morn, morn, snuppa!
Tusen takk for mal - og for superkoselig kommentar i bloggen min!!
*klæmma*

Anne Bente 11. januar 2009 kl. 11:18  

åh.... 100000 tak for malen skal prøves :)

Meretekj 11. januar 2009 kl. 15:59  

Tusen takk for malen!
Nå har jeg laget ei eske som jeg har dekorert.

Anne 11. januar 2009 kl. 16:20  

NYdelig sjokoladeeske du har laget:) Denne må jeg prøve meg på:) Takk for malen! Kjempe flott blog du har! Ha en fin kveld

Meretekj 11. januar 2009 kl. 16:31  

Takk for fine ord i bloggen min.
Håper at det er greit at jeg la ut malen din..
Ha en fin søndag.
Klem

Kristine 11. januar 2009 kl. 18:54  

Tusen takk for mal;)
Håper alt går bra med dere nå. Gi meg en lyd ang Photoshop(you know). Send meg en screenshot til så skal jeg se på det!
God søndagskveld til deg.
Varme klemmer fra Kristine

Pia 12. januar 2009 kl. 12:00  

Tusind tak for manualen, jeg gik straks igang og fik lavet 2 æsker, de er rigtig sjove at pynte og kan blive meget forskellige

Scrappelise 12. januar 2009 kl. 13:40  

Takk for malen , har akkurat oppdaget hvor glade mottagerne blir for slike gaver! Så nå er det slike som gjelder. Du har forresten flere fine typer godis-gave-esker-poser her og de er så lekre!

Anonym,  12. januar 2009 kl. 13:50  

Ååååå - denne må jeg bare prøve meg på Kirsten!
Håper du finner lyspunkt og glede i hverdagen, forstår at du har mistet noen du er glad i og det er utrolig leit. Livet er sårbart og ugjenkallelig der.
Tenker på deg!
Klem fra Maria:-)

Anonym,  22. januar 2010 kl. 17:50  

Så mye flott det er å se på din blogg, blir helt dårlig.
Takk for at du deler, nå skal jeg prøve meg på en sjokoladeeske.
Klem fra May Britt

Peta 6. februar 2010 kl. 04:41  

Kirsten, I just found your blog and I am in awe of your fantastic creations. Thankyou for sharing your templates. My project for today is to create one of your chocolate boxes.
Peta in Australia

Elaine L. 3. april 2011 kl. 23:13  

Beautiful! Thanks for the template!

angelique (anlou) 19. juni 2011 kl. 13:06  

hiya sweetie
thank you so much for the template
your creations are just stunning
have a great weekend hunni
hugs angelique

Ellen 26. juli 2012 kl. 22:11  

you're so talented.
thanks for the template, I'm lacking inspirtaion at the moment but this will get me going again I think.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP