Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

12. januar 2009

Nyttårshilsen...

Først vil jeg takke for alle de koselige kommentarene jeg har fått av dere! *go'klem*. Nå har vi så smått begynt å finne tilbake til hverdagen igjen, etter en trist slutt på 2008... Tusen takk for alle varme hilsner og gode klemmer i den forbindelse!!
Jeg rakk bare å få sendt avgårde noen få julekort, men har så smått begynt å sende ut noen veldig enkle nyttårshilsner isteden... Jeg legger bare ut det ene i første omgang, for jeg tror nemlig ikke alle har kommet fram til mottakerne enda... ;)

First of all, I want you to know that I'm very grateful for all the lovely comments you have posted in my blog. *hugs*
Now we are beginning to come back to life again... Thank you so much for your warm thoughts, hugs and lovely words...
I did only send a few cards for Christmas, but the last few days I've sent some greetings for the New Year instead... I'll only show you one of them tonight, because I'm not sure if my friends have received their cards yet... ;)





Dette kortet er laget med et av de nydelige papirene til 3ndypapir. Deres julekolleksjon var bare så fantastisk vakker! Stempelet jeg har brukt er fra plata Juleornamenter fra Stempelglede.

Jeg håper dere har kreative, gode dager kjære bloggvenner! Jeg ser virkelig fram til å besøke bloggene deres i løpet av de nærmeste dagene, for jeg vet at jeg har gått glipp av veldig mye... ;) Jeg har fått endel spørmål fra flere enten her i bloggen eller pr. e-post. Jeg lover å komme tilbake til dere i løpet av kort tid... :)

On this card I've used a beautiful paper from 3ndypapir. I just love their Christmas Collection! I've used a text (Happy New Year) from the collection Juleornamenter from Stempelglede. I hope all of you have a good time. I realy look forward to visit your blogs in the next few days, because I know I've missed a lot... I've got some e-mails from you lately. I promise to answer them within the next few days... ;) Take care, my dear blogfriends!

Klem fra Kirsten / Hugs, Kirsten

26 kommentarer:

Nikki Fairbairn 12. januar 2009 kl. 23:57  

Stunning card Kirsten and just love the creamy colours, gorgeous details and flowers, Hugs, Nikki x

Maya 13. januar 2009 kl. 00:07  

Nyyydelig,Kirsten!!
Go`klem fra Maya :)

Scrappelise 13. januar 2009 kl. 00:25  

Ja, papirene fra 3ndy er vakre, og de har ikke tapt seg noe på veien mot ferdig kort heller! Denne uka skal jeg jamen lage box etter din mal. Flott at du har lagd den i den str. og fasong som du gjorde.
Varm klem til deg! :)

Inger Marie 13. januar 2009 kl. 00:31  

Kortet er nydelig vennen :)
Ta en titt i bloggen min har noe til deg der ;)
Masse varme klemmer fra Inger Marie

Tina 13. januar 2009 kl. 01:29  

Kirsten this is just so elegant, your friend is going to love and cherish this... so very beautiful Crafty Hugs Tina x

Meretekj 13. januar 2009 kl. 09:10  

Dette kortet var nydelig.
Jeg liker også disse papirene veldig godt.

Karita 13. januar 2009 kl. 09:43  

This card is so beautiful. I adore those 3ndy papir. papers. Sadly we don´t have those papers anywhere for sale here in Finland :( I love the way you make your cards. They are so gorgeous and I think you are so talented :)

Hugs,
Karita

Yvonne Hagane 13. januar 2009 kl. 10:54  

Helt nyydelig, Kirsten. -Som alt du lager! Flott oppsett også. Ha en fortsatt fin uke:)
Klem, Yvonne.

Aina 13. januar 2009 kl. 11:30  

Rett og slett nydelig!

Janne 13. januar 2009 kl. 18:08  

Nydelig kort - så yndig. Fantastisk flott motiv da...

Janne

Anne I P 13. januar 2009 kl. 19:08  

Hei vennen!
Så koselig kort du har laget her i duse , flotte farger. Med stæsj og sløyfe så blir det rett og slett et nydelig Kirsten-kort!
Så flott at du deler malen din med oss. Du er grom du!!!

Ros og klem fra Anne

Lene Aase 15. januar 2009 kl. 12:57  

*sukk*,så nyyyydelig!!!

Anonym,  15. januar 2009 kl. 19:48  

Så ljuvligt vackert.

kram

Julia 16. januar 2009 kl. 09:17  

Kjempefint kort!
Koselig med nyttårskort!
Jeg har noe til deg i bloggen min:-)
Ha en fin fredag!

Yvonne Hagane 18. januar 2009 kl. 15:40  

Hei, meg igjen... Det ligger en award til deg hos meg:)
YVonne.

Unknown 19. januar 2009 kl. 23:39  

Ååå kjære vene for eit lekkert nyttårskort!!!
Så elegant og vakkert!!! <3<3
Ingen som blir lei seg for at de ikkje fikk julekort når noe så vakkert ligger i postkassa på nyåret!!!


Klem,
Jorunn

jess 21. januar 2009 kl. 09:50  

Wow!!! you are so amazing!!
I really love your work...this card is just gorgeous!!!

Camilla 21. januar 2009 kl. 21:51  

Nyyyydelig kort, og de DT-bidragene du har på slideshowet er helt fantastiske:)
En hilsen til deg inne hos meg idag:)

Bendichte 22. januar 2009 kl. 21:58  

Det er så vakkert - så sart og så inspirerende - det du viser frem til oss, Kirsten - Nydelig.
Det ligger en liten sak til deg i min blog - fordi du er den du er og deler.
Klemmer til deg.

Lim 23. januar 2009 kl. 07:32  

Oh wow!!! This is stunning Kristen.. OMG!! I loove this card.. It is elegant and sweet, love it!!! WOW...
I'm speechless.

Hugs,
LIM

Elisabeth 24. januar 2009 kl. 13:58  

Hei vennen;)
Det er så nydelig dette kortet;) du er så flink atte;)

Så koselig med snø da. Herlig å sitte inne og kose seg med kort da.
Her holder vi på å pusser opp badet.. får meg liksom ikke helt til å sette meg ned å lage kort når han jobber med det.. men jeg har veldig lyst da..

Ha en kjempe fin helg vennen

gooo klem

Leena V. 24. januar 2009 kl. 16:08  

Jeg blir helt satt ut hver gang jeg er innom bloggen din. Alt er bare lekkert fra ende til annen. Du er en stor inspirasjonskilde!!
Takk for at du deler malen med oss.

Rach 24. januar 2009 kl. 22:08  

Stunning Kirsten, i am speechless. just beautiful.love the image and the dreamy ribbon. hugs rachxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP