Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

13. mars 2008

Bursdagsbok...

Jeg var så heldig å få Bind-It All maskina av ungene til jul, men jeg må bare innrømme at den ikke har vært så veldig mye brukt enda.... Men det skyldes dessverre at fritida fylles opp med mange andre "må-gjøre-greier", og det blir altfor lite tid til å holde på med det jeg har lyst til å gjøre... Men, jeg er ikke alene om å ha det slik, så jeg skal ikke syte og klage mer om det...

For et par uker siden holdt jeg kurs hos Unik Hobby, og da var det nettopp dette vidunderet av et hjelpemiddel som var tema! På kurset lagde vi en bursdagsbok.

Hver måned fikk sin egen side, som var beregnet for å skrive inn datoer for bursdager man ikke vil glemme!! Annenhver side pyntet vi med diverse stempler og tekster.

Jeg har scannet noen av sidene:









Materialer som er brukt her er:
Mønsterpapir: Create Paper.
Stempler fra: Stempelglede, Ett Trykk.
Diverse dies fra: Quickutz Revolution.
Alfabet: Abigail.
I tillegg har jeg brukt brads, blondebånd og de herlige 'made with love-hjertene' som jeg ikke kan være foruten.... :)

Ha en fin kveld!

1 kommentarer:

Therese 27. mars 2008 kl. 20:30  

Utrolig lekker og forseg gjort bok.
Det stempelet som du har brukt for å lage ramme rundt sidene er utrolig dekorativt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP