Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

2. desember 2008

Gaveeske til vinflaske. | Wine Gift Packaging.

Nå som det snart er jul, er det koselig å sitte å pusle litt med hjemmelagde julegaver... DT-bidraget mitt for Stempelglede denne gangen er en innpakning til ei vinflaske... Det hender seg jeg gir bort vinflasker i gave, men jeg synes eskene fra Vinmonopolet er så kjedelige.... ;) Derfor bestemte jeg meg for å lage min egen variant. Jeg har laget innpakningen helt fra bånn av, så det er ganske moro å kunne si at dette er min egen, lille oppfinnelse... *knis*.

I like to make homemade Christmas presents the weeks before Christmas... Sometimes I give away a bottle of wine, so I wanted to make my own wine gift packaging!




Jeg har brukt det nydelige mønsterarket "Snøstjerner" fra 3ndypapir.no, i tillegg til et nydelig motiv fra et utklippsark designet av Gudrun Loennecken og Lene Solhaug.
På forsiden har jeg brukt stempelet Single Stamp 014 – Gledelig Jul og snøkrystaller fra samlingen Vinter # 1.

I've used this beautiful patterned paper "Snøstjerner" from 3ndypapir.no, and a beautiful image from a collection designed by Gudrun Loennecken and Lene Solhaug.
I've used
Single Stamp 014 – Gledelig Jul and Vinter # 1.




Sideelementene, topp og bunn er skåret ut i papp. Jeg har laget hull med Bind-It-All maskina og bundet sammen delene med Scrappers Floss. På toppen av esken har jeg pyntet med nydelige blomster fra Prima, Scrappers Floss og metallpynt fra Kort og Godt.

This packaging is made of cardboard, and I've used Bind-It-All to puch. On top I've decorated with flowers from Prima, Scrappers Floss and metal embellishments from Kort og Godt.

Sett fra flere sider.... Viewed from another angle, it looks like this...





Her har jeg brukt Single Stamp 011 - Glade Jul i tillegg til snøkrystallene fra Vinter-plata.

On this panel I've used Single Stamp 011 - Glade Jul and snowflakes from Vinter # 1.


En liten blomstrende detalj... :) Jeg har forelsket meg helt i disse nydelige Prima blomstene som var med i den herlige DT-pakka jeg fikk av Gunhild. I tillegg har jeg brukt metallpynt og perler fra Unik Hobby.

I love these beautiful flowers from Prima. I've used metall embellishments and pearls from Unik Hobby.




Innvendig ser "esken" slik ut... Her har jeg brukt et tekststempel fra samlingen Engler i julenatt.

Inside, my packaging looks like this. I've used a text from the collection Engler i julenatt.


Og med vinflaska på plass, ser den slik ut.... Det ene sideelementet brettes ut for å få flaska på plass. Her skal jeg skrive en liten hilsen til mottakeren. Nederst har jeg brukt tekststemplet fra samlingen Julestjerne. Det kommer dessverre litt dårlig fram på bildet her....

On this page, I'm going to write a personal greeting for my friend. At the bottom I've used a text from the collection Julestjerne, but unfortunately it doesn't show very well at this picture...


Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter veldig stor pris på om du legger igjen et lite spor etter deg... ;)
Ha en kreativ førjulstid!
Klem fra Kirsten

Thanks for visiting! I appreciate if you'll leave me a comment...
Have a nice day! Take care everyone!
Hugs, Kirsten

34 kommentarer:

Yvonne Hagane 2. desember 2008 kl. 12:44  

Fy søren så utrooolig fin. Så kreativt!!! For en fantastisk gave å få:) Yvonne

Hege-Annie Simonsen 2. desember 2008 kl. 12:45  

WOW, nok en gang! Dette er bare heelt utroolig lekert og nydelig altså!! Vakkert, rett og slett!!.... Så forseggjort! Wow....!

Hege-Annie Simonsen 2. desember 2008 kl. 12:45  

Lekkert med to k'er skulle det være, s.følgelig! ;) Ha en flott tirsdag videre!!!

HegeT 2. desember 2008 kl. 12:47  

Denne vin-boksen er noe av det flotteste jeg har sett..!!.....
For en kreativitet du har..
Og så masse nydelige detaljer og lekre "dubeditter"..
Gosh.....blir helt stum jeg, og det er ikke så ofte altså......

Go'klem til deg.
HegeT

Berit 2. desember 2008 kl. 12:49  

Kjempemessig!!!
Kreativ og utrolig flott innpakking!!!
All ære til deg!!!

Takk for sist!
KLEM

Pia 2. desember 2008 kl. 12:58  

wow wow det er fantastisk nydeligt, så flot lavet og fundet på med så mange fine detaljer og såååå smukt pyntet, hvem ville ikke gerne eje sådan en kasse

Gunhild 2. desember 2008 kl. 13:10  

Fantastisk nyyydelig!! Du er så kreativ! Det er den vakreste gaveesken jeg noen gang har sett!
Ha en herlig dag videre :)
Klem fra Gunhild

Unknown 2. desember 2008 kl. 13:17  

ÅÅÅ herregud så flott!!!!!
Hadde aldri komt så langt at eg hadde oppdaga vinen på innsiden hadde eg mottatt dette kunstverket!!!
For noen detaljer og så herlige farger.... WOW!!!

klem,
Jorunn

Hanne 2. desember 2008 kl. 13:34  

Nå har jeg skrevet, fjernet, skrevet, fjernet..... Vet jo ikke hva jeg skal skrive Kirsten... Haka ramla virkelig ned et par hakk da jeg fikk se denne boksen.

Denne boksen er helt rå! Vanvittig flott, nydelig, fantastisk, vakker...... Du er så utrolig dyktig!!!!!!!!

Klem

Lene Aase 2. desember 2008 kl. 13:40  

Så kreativ du er!!! Utrolig lekkert, og for en nydelig gave å få da.

Klem fra Lene:)

Inger Marie 2. desember 2008 kl. 15:10  

Wow så lekkert vennen :)
Er stum av beunring.
For en ide, hvor tar du det fra..
du skal ikke se bort fra at den blir liftet.
Og kalenderen under var også nydelig.
Ha en fin dag!!
God klem

Unni 2. desember 2008 kl. 15:28  

Jøss!!!!!!!! Nå har jeg studert den opp og ned, bak og frem:)
Noe såååååå lekkert!!!!! imponert, fantastisk flott, kjempegod ide, ser du har lagt mye arbeid i denne, heldig er hun som får dette kunstverket:)

Nyten 2. desember 2008 kl. 19:02  

Nydelig, nydelig, du er bare såå flink!!

Klem
Linda

Anita Thorsen 2. desember 2008 kl. 19:02  

Jeg må bare signere alt det fine som er sagt over meg. Denne gaveesken var bare noe helt for seg selv. Nyyydelig!!!

Ha en fin kveld :)

Klem

eba 2. desember 2008 kl. 19:38  

Jeg finner ikke ord! Noe så gjennomført lekkert skal man lete lenge etter! Wow.

Else Irene 2. desember 2008 kl. 20:05  

Å fy flate, så lekker boks du har laget!!!!! Jeg er stum av beundring!!! Du er helt RÅÅÅÅÅÅ!!!

Ha en fin kveld, vennen :)

God klem, elsi

Bente 2. desember 2008 kl. 20:59  

Den var jo bare sååå utrolig nydelig!

Camilla 2. desember 2008 kl. 21:17  

Ojojoj!!! Er stum av beundring!!! Denne var skikkelig flott! Klem til deg vennen!!:)

Lena Katrine 2. desember 2008 kl. 21:50  

Fy søren, noe så nydelig! For en fantastisk flott patent, og så vakkert laget! Tror jeg hadde grått en skvett eller to, om jeg hadde mottatt noe så lekkert ja!

Og tusen takk for nok ett kjempekoselig treff, Kirsten! Du er en fantastisk person, som er veldig lett å bli glad i - og av! Jeg koser meg glugg ihjel sammen dere 'alle', og gleder meg allerede til neste treff!
Ha en flott uke!

Go'klem fra Lena Katrine

Carol Q 2. desember 2008 kl. 22:20  

wow - that's stunning. you wouldn't want to open it because the packaging is so beautiful!

Anonym,  3. desember 2008 kl. 06:57  

himmel og hav, noe så vannvittig lekkert. Er det virkelig mulig.
Er helt stum her jeg sitter.
Alt er helt perfekt jo, ned til minste detalj.

Vibeke 3. desember 2008 kl. 09:10  

Denne var bare helt utrolig flott!!:)

Din nydelige gaveeske har blitt DagensKalenderLuke inne hos Scrappehuset - i dag 3 desember:)

Camilla 3. desember 2008 kl. 18:34  

Så utrolig fantastisk nydelig! Herlige farger og kjempefine detaljer som gjør helheten et syn for øyet:) Regner med at mottakeren blir målløs.

Erica 3. desember 2008 kl. 18:35  

Jag blir alltid stum av beundran då jag tittar in här!!! Åhh!! Helt underbart!!! Finner inga ord..
så välarbetat och fantasiskt fina detaljer!

Tack för inspirationen!

Kram Erica

ninabakke 3. desember 2008 kl. 19:50  

Utrolig flott vineske! :D

Lene Aase 4. desember 2008 kl. 14:45  

Tusen, tusen takk for bursdagshilsen, ble helt rørt eg:)
Håper du har en fin Torsdag!!!

God klem fra Lene:)

Åse 5. desember 2008 kl. 09:27  

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært innom her for å beundre denne! Tror aldri jeg har sett noe så lekkert. Kommer nok innom for å beundre igjen...

Ha en flott dag!

Anonym,  6. desember 2008 kl. 12:44  

Jag är mållös, igen!
Häpnadsväckande vackert.
Du är otroligt duktig.

kram o trevlig helg

Tack för din goa kommentar hos mig

Kicki 6. desember 2008 kl. 14:01  

Wow, så fint!! Gillar ALLA detaljer! :-)

hug
Kicki from Sweden
http://scrapkia.blogspot.com/

Rina 7. desember 2008 kl. 09:51  

Wow Kirsten...you out did yourself on this one. This is absolutely gorgeous!

eba 7. desember 2008 kl. 20:23  

Det er noe til deg i bloggen min! :D

Bev 7. desember 2008 kl. 23:05  

AMAZING!!! You are so clever Kristen!! I love this idea, it's fabulous!

hugs Bev x

Inger-g 8. desember 2008 kl. 14:58  

WOW, denne var bare knallkul!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP