Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

28. desember 2008

Sjokolade-tårn. | Chocolate tower.

Jeg har laget et lite sjokolade-tårn til ei venninne. Tårnet er fylt med Ferrero Rocher sjokolade. Dette er også desember bidraget mitt til Unik Hobby. Da var oppgaven min å lage noe med dette Sarah Kay stempelet. I tillegg har jeg brukt tekst fra Norsk Stempelblad / Ett Trykk.

I've made a Chocolate tower for a good friend. I've filled it with Ferrero Rocher Chocolate.
This is also my DT project for
Unik Hobby this month. I've used this cute stamp from Stampavie.
I've also used text stamp from Norsk Stempelblad / Ett Trykk.





Jeg har laget tårnet ved hjelp av papp, Bind-it-all maskina og denne smarte hjørnekutteren fra Zutter. Sidene er bundet sammen til bunden ved hjelp av Scrappers Floss.

I've made the tower with cardboard, Bind-it-all and Round-it-all from Zutter.



Jeg har brukt mønsterpapiret "Julerose" fra 3ndypapir.no, Prima Bouquet blomster og punch fra McGill.

I've used patterned paper from 3ndypapir.no, Prima Bouquet Flowers and punch from McGill.



Inni tårnet har jeg brukt stempel fra samlingen Juleornamenter fra Stempelglede, i tillegg til tekst fra samlingen Engler i julenatt.

Inside the tower I've used Juleornamenter and Engler i julenatt from Stempelglede



Og her er tårnet fylt med sjokolade... :)

And here you can see the tower filled with chocolate... :)



Tusen takk for alle varme hilsner jeg har fått i forbindelse med dødsfallet vi har hatt i familien... Det betyr utrolig mye! Tusen takk!

Thank you very much for your warm thoughts in connection with the death we've had in our family this Christmas... It means a lot to me! Thank you!

Jeg håper dere har gode romjulsdager!

I hope you're enjoying your Christmas.

Klem fra Kirsten / Hugs, Kirsten

33 kommentarer:

Anne I P 28. desember 2008 kl. 14:48  

Hei vennen!
ÅÅÅÅÅ så flott sjokoladetårn - du imponerer og inspirerer hele tiden du!!! Jeg sitter og beundrer sjokoladeesken jeg fikk i går, og får helt tårer i øynene - du er så flink vennen!!! God klem og takk for en morsom dag i går!!!

Klem fra Anne

Kari 28. desember 2008 kl. 15:10  

Dette var noe av den flotteste sjokoladeesken jeg har sett. Utrolig kreativt! Mulig jeg en gang forsøker meg på en liten kopi... ;-)

Else Irene 28. desember 2008 kl. 15:10  

Kirsten; først av alt - kondolerer så mye! Julefeiringen blir ikke det samme når noen en er glad blir tatt fra oss... håper dere allikevel koser dere litt i romjula.

Så - wow!!! Guri, så lekkert sjokoladetårn!!!!!!! Helt utrolig flott!!! Godt å se at du har litt tid til ¨være kreativ :)

Ønsker dere gode romjulsdager :)

God klem fra meg!!!

Pia 28. desember 2008 kl. 15:38  

Wow Wow hvor er det kanon flot, så mange lækre detaljer, super nydeligt og må have været et kæmpe arbejde

Bente 28. desember 2008 kl. 16:53  

Jeg har ikke godord nok å komme med..... Helt fantastisk! Både denne og vininnpakningen du har laget er helt unike:=)

Camilla 28. desember 2008 kl. 17:33  

Åh, kan detta vara möjligt?
Såå fint och tänk att få sitta i det tornet och knapra.
Din vän kommer att bli så glad för denna presenten.
Allt är såå perfekt.
Och många fina dekos som alltid.
Önskar att tornet var hos mig;)
Kramar och tack för allt fint du skriver till mig...
Kram Camilla.

Desirée 28. desember 2008 kl. 18:03  

Virkelig nydelig og forseggjort!

Kondolerer så mye! Virkelig trist med dødsfall, og iallefall i juletiden. Blir liksom ikke helt det samme. Håper du snart er tilbake for fullt! Har jo savnet deg!

Klem fra Desiree

Rach 28. desember 2008 kl. 18:56  

wow,
Kristen this is gorgeous, such a fabulous and beautiful creation...wow!!
hugs rachxx

Hege-Annie Simonsen 28. desember 2008 kl. 19:09  

Wow!... Blir helt målløs av å se de nydelige kreasjonene dine! Denne er ikke noe unntak!... Du er utrolig dyktig i denne hobbyen og en inspirasjonskilde! :o)

Ønsker deg og dine fine, gode dager. Mange varme klemmer, Hege

Hege-Annie Simonsen 28. desember 2008 kl. 19:48  

Hei igjen! Jeg har forresten en award til deg i bloggen min, hvis du tar imot sånt! :) Nok en klem

Rasofiel 28. desember 2008 kl. 20:19  

Så kreativt og nydelig *smelt* :D klem*vyanmica

Inger Marie 28. desember 2008 kl. 20:44  

Hei vennen :)

Sjokolade tårnet er jo bare helt fantastisk nydelig. Så lekkert dekorert på alle måter.
Håper dere har en fin romjul etter forholdene vennen.

Tenker på dere!
God varm klem

eba 28. desember 2008 kl. 21:19  

Alldeles nydelig sjokoladetårn! <3 Lei for å høre at dere har hatt dødsfall i familien, håper dere likevel har hatt det greit.
Tenker på dere i denne tiden!
Klemmer!

Lena Katrine 29. desember 2008 kl. 10:53  

Åh sukk! Jeg blir helt målløs av disse fantastiske kreasjonene dine jeg, Kirsten...Noe så nydelig! Og så gjennomført detaljert og nydelig - både inni og utenpå! Heldige, heldige mottaker!!

Håper du og familien har fått samlet dere litt, og at dere også kan nyte litt av jula sammen - til tross for alt det triste.

Tenker på deg vennen!

Go'klem fra Lena Katrine

Yvonne Hagane 29. desember 2008 kl. 12:18  

Du er bare helt fantastisk flink, Kirsten!!! Helt nydelig, tenk å få en slik gjennomført gave.
Klem, Yvonne.

Lene Aase 29. desember 2008 kl. 12:32  

WOW,WOW,WOW!!! Så utrolig lekkert, heldig den som får denne:)

Klem fra Lene.

Gunn (Merete) 29. desember 2008 kl. 20:59  

Dette var fantastisk flott. Du lager så utrolig gjennomførte ting, og dette er ikke noe unntak. Lykkelige mottaker av dette.

Så leit med dødsfall i familien. Håper likevel at dere får en ok jule- og nyttårshelg.

Maya 30. desember 2008 kl. 21:16  

Nyyyydelig,Kirsten!!!
Og for en fabelaktig måte å gi bort sjokolade på!!
Du er så dyktig,vennen :)

Og altså *kremt* Vi er da ikke noen pirkehøner ;)
Og skal si deg vi produserte!!
Hele 11,5 kort ble det tilsammen!
Slå den du *ler*

Men vi savnet deg,vennen og tenkte masse på deg :)

Ha en flotters nyttårs-feiring,så snakkes vi :)
Klemmer fra Maya.

Inger Marie 30. desember 2008 kl. 23:31  

Ønsker deg og dine en fin feiring av det nye året vennen :)
Og så ønsker jeg deg et kreativt og godt nyttår.
Håper vi får anledning til å møtes i det nye året.
God klem fra Inger Marie

oheidia 31. desember 2008 kl. 06:26  

Så utrolig koselig og forseggjort sjokoladetårn! Dette er jo like fint inne som utenpå. For en flott gave!

Selvsagt sees vi i Ski! Jeg gleder meg allerede jeg :=)

God nytt år og klem fra meg!

Unknown 31. desember 2008 kl. 10:55  

Så flott sjokoladetårn du har laget! :-)

Du hadde av en eller annen merkelig grunn falt ut av bloglisten min :( Men nå er du på plass igjen! ;-)

Godt nyttår til deg og dine! Klem, Elin.

Unknown 31. desember 2008 kl. 11:35  

Wow wowo igjen!!!!
Du er så kreativ, og alt du tar i blir så vakkert!!!! <3<3<3

Takk for masse inspirasjon og glede i 2008, og vil ønske deg eit riktig godt og kreativt nytt år! Gleder meg til å følge deg i 2009 også!

Stor klem,
jorunn

Hannemor: 31. desember 2008 kl. 13:04  

WOW WOW og trippel WOW!!!
Så genialt å lage et lite tårn for å ha sjokolade i!!.. Nydelig!!!

Hele bloggen er jo et fryd for øyet...

Hilsen Hannemor

Camilla 31. desember 2008 kl. 13:51  

Åh, tack vännen!
Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR.
Och tacka för all insperation och glädje som du sprider via din blog.
Kram Camilla

Beata Ewa 31. desember 2008 kl. 19:05  

Så nydelig, Kirsten!!

Ønsker deg og dine en riktig koselig nyttårskveld, og et gledesfylt, kreativt og godt nytt år!

Klem fra Beata

Vibeke 31. desember 2008 kl. 23:05  

Tusen takk for hyggelige kommentarer som jeg har fått av deg i 2008 - jeg setter utrolig stor pris på det:)

Gleder meg til å se hva du finner på av scrapping i 2009:)

Bli gjerne med på utfordringene hos Scrappehuset - og Scrapping the Music - på norsk:)

Ønsker deg og dine et godt nytt år.

Klem Vibeke

Monique 1. januar 2009 kl. 15:07  

Wow what a beautiful project!

xx Monique

Bendichte 1. januar 2009 kl. 15:35  

Ønsker deg ett Riktig Godt Nyttår, Kirsten!
Den sjokoladeesken er noe av det vakreste jeg har sett - du er en sann kunstner til fingerspissen - nydelig.
Gleder meg til flere kurs - håper det blir mange!
Klem fra Bendichte

Evy-Kristin 1. januar 2009 kl. 16:44  

Godt nytt år til deg og dine, Kirsten! Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min *klæmma* Glad for at jeg var så heldig å få bli litt kjent med deg i året som gikk - og nå jakter jeg på flybillett sørover til treffet i mars :o) Har allerede meldt meg som nattevakt *kniis*
Tusen takk for fantastisk inspirasjon - glder meg til å se flere av de flotte kunstverkene dine i 2009!
*mange snøvåte klæmma fra nord*

Bev 1. januar 2009 kl. 22:37  

Wow wow wow!! Kirsten you have done it again - this is absolutely amazing!!! What a fanastic gift you have made.

Happy new year to you and yours, hope 2009 is a good one

hugs Bev x

Ruth 1. januar 2009 kl. 22:39  

Du og du for ett lekkert sjokoladetårn Kirsten....du er bare helt utrolig altså!!

Håper tross sykdom og dødsfall i familien før jul at du har hatt en fin tid sammen med dine.

Ønsker deg ett riktig godt nytt år!

Mangen gode klemmer.

Lim 2. januar 2009 kl. 05:15  

Oh my gosh!!! Kristen!! I'm speechless! This is gorgeous!! I don't know where you have these ideas, but they are always out of this world.:))
This is beautiful!!! Amazing!! and Stunning!!!
You friend will be love it!!

Hugs,

LIM

PS: Please check in my blog, you have a little award waiting for you there. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP