Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

2. januar 2009

Another Chocolate Box | En ny sjokoladeeske.

Happy New Year to you all! I hope you're enjoying yourself! I've made a Chocolate Box for a good friend. I've used this beautiful stamp from the collection Engler i julenatt. I just have to make something with this stamp every Christmas. It's one of my favourites. As I've mentioned before, I fell in love with a box designed by Anita Thorsen. I was inspired by her to create a slightly larger box. I'll post a template in my blog shortly. :)

Godt nytt år, alle sammen! Håper dere har hatt en fin start på det nye året! Jeg rakk ikke så veldig mange julekort før jul, men noen ble det. Hvert år bare må jeg lage noe med dette nydelige englestempelet. Det er definitivt et av favorittstemplene mine. Stempelet er fra samlingen Engler i julenatt. Som jeg har nevnt i bloggen min tidligere, forelsket jeg meg helt i esken som Anita Thorsen har designet. Fordi jeg trengte et litt større format, lagde jeg min egen variant av denne. Jeg legger ut en mal på denne esken i bloggen min i løpet av kort tid. :)


I've used patterned paper designed by Vibeke Spigseth, and Doily Lace Edge Punch from Martha Stewart Crafts to make the belt around the box. I've decorated the belt with pearls from Kort og Godt.


Jeg har brukt mønsterark designet av Vibeke Spigseth. Borden jeg har rundt hele esken er laget med Doily Lace Edge Punch fra Martha Stewart Crafts. Utenpå borden har jeg limt på halvperler fra Kort og Godt.



I've decorated the box with Prima Bouquet flowers, lace, Scrappers floss and metal embellishments. I've also used this punch from McGill.
Jeg har pyntet esken med Prima Bouquet blomster, blonder, Scrappers floss og metallpynt. Jeg har brukt denne punchen fra McGill til å stanse ut grenene.




I've filled the box with Ferrero Rocher Chocolate and a gift certificate.

Esken er fylt med Ferrero Rocher sjokoloade, og på toppen ligger et gavekort.



Have a nice weekend, everyone!
Hugs, Kirsten


Jeg håper du får en riktig god helg!
Klem fra Kirsten

41 kommentarer:

Lena Katrine 2. januar 2009 kl. 20:18  

Åh, nydelig - nydelig - nydelig!
Jeg er sikker på, at du har magiske fingre, vennen!

Åshild 2. januar 2009 kl. 20:36  

Du, ditt råskinn!!! Du får meg til å måpe og sikle her, vennen.... (Litt av et syn, faktisk *fnis*)

God klem

Lim 2. januar 2009 kl. 20:40  

Oh my !! This is beautiful!!!
I love it!! The color combination look great and all hose details....spectacular!!
Please check my blog, you have an award waiting for you.

Your creations are little pieces of art!!

Love and Hugs,
LIM

Åse 2. januar 2009 kl. 20:55  

Det er så fantastisk vakkert det du lager. Alt har liksom en egen eleganse.

Anita Thorsen 2. januar 2009 kl. 21:22  

Du er bare helt enestående. Denne var bare helt til å spise opp.

Riktig godt nytt år!

Klem Anita

Rach 2. januar 2009 kl. 21:44  

wow Kirsten another stunning piece of art..gorgeous. hugs rachxx

Nikki Fairbairn 2. januar 2009 kl. 22:07  

Stunning chocolate box Kirsten and such gorgeous details, Happy New Year, Hugs, Nikki x

Camilla 2. januar 2009 kl. 22:26  

Men åhhh, Choklad asken är ju helt underbar.
Såå fin vågar man öppna tro.
Vilka färger och stämpeln är såå fin.
Gillar ditt sätt att dekorera.
Din vän lär bli glad och du får säkert stora kramen...
Tack för allt fint du gör.
Kram Camilla

Evy-Kristin 2. januar 2009 kl. 22:46  

Åh....man blir jo målløs av kreasjonene dine, Kirsten!
Så fantastisk vakker den eska var. Gleder meg til du legger ut mønsteret - så kanskje man får somlet seg til å lage ei en vakker dag... ;o)
*klæmma*

Hanne 2. januar 2009 kl. 22:57  

Å du store allverden, for et smykkeskrin av en sjokoladeeske! Herlighet... så masse flotte detaljer satt sammen til en så utrolig lekker helhet - bøyer meg i støvet av beundring!

Det var trist å lese om dødsfallet i familien - det har sikkert vært en spesiell jul for dere da, med sorg og savn som overskygger gleden. Håper det nye året bringer med seg noen gode dager for deg og dine, kjære du.

Varme klemmer fra Hanne:)

Solrunn 2. januar 2009 kl. 23:06  

Åååå for en nydelig sjokolade boks du ahr laget, den var jo bare sååå søt da;)
Du er jo så utrolig flink at jeg bare digger å titte innom hos deg for inspirasjon;) Tusen takk;)

Ønsker deg og dine et godt nytt og kreativt år i 2009;)

Nyttårsklem;)

Unknown 3. januar 2009 kl. 00:20  

Absolutely beautiful.

HegeT 3. januar 2009 kl. 00:54  

Åhhhhhhhhhhhhh, du slette mi' ti...*dån*..........

Du altså.....du er ikke sann....
Det blir bare sååååå lekkert alt du lager, blir helt målløs jeg....*sukk*....


Og juøekortet jeg fikk av deg, står på benken til daglig nytelse....

Nyttårsklem fra
HegeT

Marit 3. januar 2009 kl. 10:30  

Utrolig nydelig. Igjen :)

Tusen takk for all inpirasjon du har gitt meg i 2008. Gleder meg til å følge bloggen din videre inn i 2009.

Monique 3. januar 2009 kl. 15:03  

What a beautiful creation I love the distressing and vintage look! It's so gorgeous!

Unknown 3. januar 2009 kl. 22:07  

Åååå noko sååå lekkert!!!!
Herlige farger og lekre delikate detaljer!!!

klem,
Jorunn

Hildegunn 3. januar 2009 kl. 22:24  

Så utrolig nydelig eske!
Veldig heldig den som får denne, ja!

Ønsker deg et godt nytt år.

Anonym,  3. januar 2009 kl. 23:53  

Så vacker.

kram o god fortsättning

Tina 4. januar 2009 kl. 00:22  

OMG what an exquisite box.... Kirsten you really are so very talented... another exquisitely scrumptious creation... Big Hugs Tina x

oheidia 4. januar 2009 kl. 00:42  

Så utrolig flott! Lekkert og helhetlig lagd! Er litt stum av beundring her jeg sitter og kikker på eska!

Gleder meg til mars, teller dagene ned nesten :=)

Nina I. 4. januar 2009 kl. 11:57  

Hei Kirsten og godt nyttår!

Gurimalla for en fantastisk eske du har laget med dine magiske hender!!!!! LEKKERT LEKKERT LEKKERT!! Alt du lager blir berre LEKKERT!!! Fatter ikke hvordan du får det til jeg.....
Tusen takk for superkoselig hilsen i bloggen min! Og tusen millioner takk for det nyyydelige julekortet som kom dumpende ned i postkassen min på selveste julaften! You made my day!
Ha en strålende søndag Kirsten!

Klem

Rina 4. januar 2009 kl. 13:59  

Kirsten, I love, love, love your creations/boxes. Please share your template. I would love to take a try at it.

BTW...Happy New Years to you and your family!

Liv 4. januar 2009 kl. 16:19  

Hei.

Nydelig boks. Du er trolig flink. Må innom å sjekke hva du har laget.

Annie S 4. januar 2009 kl. 16:25  

Men innigranskauen hvor tar du alt fra? du kreerer jo bare vakrere og vakrere ting for hver dag som går... erre mulig å bli bedre nå eller? det skulle man ikke tro, men jeg vet at neste gang jeg titter innom får jeg like hakeslapp som alltid... Du er FANTASTISK dyktig og jeg applauderer for deg vennen.

Klem til deg fra meg

Anne I P 4. januar 2009 kl. 17:50  

Ja du slår til igjen du, Kirsten!!!
Jeg henger meg på det som er blitt skrevet ned her!!! Du er bare helt fantastisk dyktig!!! Så moro å se i bloggen din asså!
Så snill du er som vil dele malen din med oss andre!!!
Håper vi sees snart, vennen!

Klem Anne

Inger Marie 4. januar 2009 kl. 20:28  

Sukk esken er nyydelig Kirsten.
Utrolig hva du tryller fram :)
Alltid en fryd å komme inn her å se det du lager.

Ha en fin ny uke vennen
God klem

Anonym,  5. januar 2009 kl. 00:45  

Helt underbar ask! Så fina detaljer!

Karita 5. januar 2009 kl. 08:42  

Hello! I just found you`re blog and it´s amazing! You´re work is absolutely stunning. So beautiful and breathtaking. I did add you´re blog to my bloglist cause I want to visit here again and again :))

Greetings from Finland,
-Karita-

Desirée 5. januar 2009 kl. 23:21  

nam nam! Den så både god og lekker ut! Nydelig arbeid som vanlig, Kirsten!

Må bare spørre hvordan du velger å lime Primaene på arbeidene dine. Har en bestilling på tur hit opp med masse blomster, og de jeg ar fra før finner jeg ikke helt den perfekte måten å lime de på.

Klem fra meg i snøføyka her oppe

Evy-Kristin 6. januar 2009 kl. 08:10  

Juhu - da har jeg bestilt flybilletter til i mars!!!
*glede-mæ-te-treff-i-Ski*

Hildes kort 6. januar 2009 kl. 22:09  

Å fy søren...den var nydelig..

Anjas-Artefaktotum 6. januar 2009 kl. 23:29  

I cant't say how beautiful all your artwork is!!!! Every piece is perfect in design and colors. Very admirable.
Hugs Anja from germany

May I put your blog to my blogroll?

Hanna 7. januar 2009 kl. 12:49  

Helt otroliga chokladaskar du gjort! Är helt mållös!
Helt fantastiska!
Du är sååå duktig!

Kram
//Hanna

Scrappelise 7. januar 2009 kl. 14:30  

Alt du lager blir til gull Kirsten, det er så fantastisk nydelig! :)

ros 8. januar 2009 kl. 09:48  

u have some truly gorgeous work here. absolutely beautiful

Meretekj 8. januar 2009 kl. 18:06  

Enda noe fantastisk flott som du har laget.
Det ligger noe til deg i bloggen min.

Oxana 8. januar 2009 kl. 20:36  

Du lager de mest fantastiske kreasjoner!!!

Aina 9. januar 2009 kl. 15:06  

Jeg er helt stum av beundring. Denne var bare aldeles nydelig. Dette kan du, det er det ingen tvil om :O)

Gunn Marit 9. januar 2009 kl. 18:21  

Hallo Kirsten, rikting godt nytt år til deg!! Håper du har hatt en flott jul! Nå sitter jeg her og er så imponert over alt det super lekkre og deliakte du lager, det er jo den ene perlen etter den andre, du er bare så dyktig!!

Ha en fin helg! Klem fra Gunn Marit

Evy-Kristin 10. januar 2009 kl. 16:44  

Hei snuppinella - det ligger en award å venter på deg i bloggen min ;o)
*klæm*

Trine 11. januar 2009 kl. 01:21  

FY SØREN, så utrolig lekker denne (og alt det andre du lager) er!!! Du er bare kanondyktig!!! Gleder meg til å treffe deg igjen på treff i Ski! Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP