Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

19. november 2008

Konvolutt-kort. | Envelope Card.

Endelig, har jeg fått orden på PC'n min igjen etter endel trøbbel. Måtte reinstallere Windows i tillegg til endel andre programmer, bl.a. Photoshop. Men nå håper jeg å slippe mer trøbbel!

Tusen takk til alle dere som besøker bloggen min, og en ekstra tusen takk til alle dere som har lagt igjen en liten hilsen her hos meg! Jeg har ikke rukket rundt til dere alle riktig enda... Jeg må også si tusen takk til kursdeltakere som har sendt meg mailer og SMS'er etter kurset! Det var kjempekoselig!

Så endelig - her kommer kurskort nr. 2. Her var det bretteteknikken som var i fokus. Vi pyntet litt, men så var det opp til den enkelte hvordan de ville pynte kortet sitt ferdig...
Jeg var så heldig å få lære denne brettingen av Lena Katrine, da jeg var på treff i Ski! Tusen takk, kjære Lena!

Slik ble kortet mitt, etter at det var ferdig pyntet... :)

I've had some problems with my computer lately... I had to reinstall Windows and some other applications, but now I hope to avoid further problems...
This Christmas card is an "Envelope card". I've got the template from my friend Lena Katrine. Thank you very much Lena! *hugs*.
Noen detaljer.... / Some details...




Slik ser kortet ut inni... / Inside, it looks like this....


Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign. Dette arket er bare så nyyydelig, syns jeg... Stemplene jeg har brukt er fra Unik Stempeldesign, Ett Trykk, Papirdesign og Inkadinkado. Alle stemplene får du kjøpt hos Unik Hobby. All metallpynt er også kjøpt hos Unik Hobby.
I've used this patterned paper from Papirdesign. I think it's so beautiful!! I've used stamps from Unik Stempeldesign, Ett Trykk, Papirdesign and Inkadinkado. I've bought the beautiful metal embellishment at Unik Hobby.

Jeg har vært så heldig å få noen Awarder. Disse skal jeg komme tilbake til, men nå må jeg krype under dyna! Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Jeg håper du har en god uke!
Klem fra Kirsten

I've got some Awards. I'll post them soon, but now it's to late.... Thank's for visiting my blog! Good night everyone! Take care!
Hugs, Kirsten

24 kommentarer:

Maya 19. november 2008 kl. 08:38  

Åhhhh så nyydelig kort,Kirsten!
Lekre detaljer og nyydelig papir!
Så flott att data`n er iorden igjen :)
Fælt hvor avhengig man blir av den teknologien!
Ha ei fortsatt flotters uke,
klemmer fra Maya :)

Åse 19. november 2008 kl. 09:35  

Du lager de lekreste kreasjoner. Dette er helt nydelig! Enig i at de papirene er lekre, og du gjør absolutt det aller beste ut av dem!

Camilla 19. november 2008 kl. 10:24  

Hejsan Kirsten!
Tusen tack för din hälsning, blir såå glad:)
Men du är fantastisk på att laga fina kort.
Såå fint detta var, och alla detaljer från papper till pynt.
Unik Hobby har mycket fint, finns inte här i Sverige:(
Hadde gärna gått din kurs;)
Kramar Camilla

Lene Aase 19. november 2008 kl. 11:05  

WOW,wow,wow!!! Rålekkert kort i nydelige farger og detaljer!!! Synest at du burde ta deg en tur til Bergen og holde kurs også:) tihi:)

Klem fra Lene:)

Gunn (Merete) 19. november 2008 kl. 11:37  

Dette var bare rålekkert. Jeg er så begeistret for den delikate stilen din.

Beata Ewa 19. november 2008 kl. 12:03  

Kjempelekkert kort, Kirsten!!! Flotte farger og nydelig pyntet!

Klem, Beata

Solrunn 19. november 2008 kl. 12:18  

Åååå så nydelig et konvoluttkort;)
Det er jo en kjempe idè, tusen takk for at du deler med oss andre;)

Nyten 19. november 2008 kl. 14:19  

ååå, du laga så utrulig mykje fint!!!
Enig med Lene om at du burde hatt ein tur til Bergen for å holde kurs:-) Eg vile vore førstemann til å melde meg på:-)

Klem Linda

Lena Katrine 19. november 2008 kl. 18:26  

Dette konvoluttkortet er akkurat like vakkert som....alt annet du lager ;o)

Det ligger en award til deg i bloggen min, go'snille Kirsten!

Bamseklem fra meg til deg :o)

Inger Marie 20. november 2008 kl. 00:24  

Hei vennen :)
Nå er det lenge siden jeg var på bloggrunde.
For et nydelig kort du har laget, så lekkert papir og lekkert dekorert.
Mappekortet ditt var også utrolig nydelig.
Håper alt står bra til :)
Måtte ile innom her og kikke, men nå bør jeg finne sengen..hihi
God klem

Pia 20. november 2008 kl. 09:39  

Det er et utrolig nydeligt kort, så lækre farver og papir du har brugt og så flot pyntet.
Knus fra Pia

Anonym,  20. november 2008 kl. 10:07  

Helt otroligt fint som vanligt!!!! vilken läcker vikning, hur gör man ett sådant kort?
Therése

Rina 20. november 2008 kl. 10:23  

OMGosh Kirsten,

This is sooooooo beautiful. I love it! It is so elegant. Nice job.

Nikki Fairbairn 20. november 2008 kl. 10:31  

Wow Kirsten such a stunning creation and i love your fabulous design. I love all the wonderful details you add to your work. Hugs Nikki x

T's Creations 20. november 2008 kl. 14:53  

Kan bare si meg enig med de andre her! :-))
Godt å lese at pc'n er i orden igjen, data er noe herk når det ikke virker!
Ha en bra torsdag! :-))

Anonym,  20. november 2008 kl. 21:28  

Detta kortet var ju helt underbart!!! åhh.. nu har du fått mig att beställa papper från papirdesign, papperen du använder här är oemotståndliga!
Gillar vikningen på detta kortet, det var superfint! Och alla detaljer.. ja, jag bara älskar det helt enkelt.

Kram, Erica

Marit 20. november 2008 kl. 21:33  

Du tryller frem de vakreste ting

gang på gang på gang på gang :)

Maya 24. november 2008 kl. 08:42  

Jeg har noe til deg på bloggen min ;)
Klemmer fra Maya :)

Hanne 24. november 2008 kl. 16:05  

Du er bare så dyktig Kirsten! Hver lille kreasjon er fantastisk! Det ligger en award og venter på deg i bloggen min:)

Klem!

Anjas-Artefaktotum 26. november 2008 kl. 20:05  

WOW, beautiful artwork!!
Hugs,
Anja from germany

Anonym,  26. november 2008 kl. 20:08  

Hei vennen!!!

Nææææ så flotte kunstverk du har laget i det siste da! Hva du får til asså! Kjempefint alt sammen,
herlige esker i delikate farger.
sees snart Kirsten.
Go`klem fra Anne I.P.

Lim 30. november 2008 kl. 23:57  

Beautiful!!! I love the colors and the details.. :)
Hugs,
LIM

Melissa 21. desember 2008 kl. 06:30  

This is lovely! Your friend is very lucky to receive such a nice present!

Hege-Annie Simonsen 20. januar 2011 kl. 06:34  

Heisann! Finnes det mal noe sted på denne typen konvoluttkort?.. Jeg leter og leter på nett.

Nyydelig kort!!! :D
Klem, Hege

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP