Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

18. november 2008

Problemer...

En liten beskjed:

Jeg har fått melding fra noen av dere som var på kurset mitt i forrige uke, som lurer på noe i forbindelse med det andre kortet vi lagde - og som derfor skulle ha sett bilde av mitt.....

Jeg lovte jo å legge ut kortet for noen dager siden, men jeg må reinstallere Photoshop på pc'n min etter en skikkelig kræsj. :(
Kunne selvfølgelig ha brukt et annet fotoprogram for å behandle bildene, men jeg syns det er så mye greiere å bruke det programmet jeg kjenner best...

Skal få gjort dette i løpet av kvelden. Beklager så mye...

Ha en fin dag!
Klem fra Kirsten

2 kommentarer:

Anonym,  18. november 2008 kl. 09:46  

Ha en fin dag du også selv om du har datakræsj - æsj, kjedelig altså, vet litt om det....
Uansett er kortene dine nydelige Kirsten. Håper du har alt under kontroll til treffet ditt.
Klem - Maria:-)

Hege-Annie Simonsen 18. november 2008 kl. 18:29  

Takk for kjempehyggelig kommentar på mitt siste Sukkersøtt bidrag! :)

PC-kræsj... Uffda!!.... Håper du er på plass igjen snart med Photoshop'en igjen! Gleder meg til å se hva mer du har laget! det kortet her under er jo bare såå herlig! :o)

Ha en fin kveld! Klem, Hege

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP