Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

4. januar 2010

Gaveeske med lommer | Giftbag with pockets

Denne gaveesken lagde jeg også til desemberutgaven av Ett Trykk. Den har 2 lommer som inneholder en CD og litt sjokolade. :) Jeg har brukt mønsterark fra Cosmo Cricket, og sydd rundt alle kantene med symaskin. Teksten på framsiden er fra Stempelglede.

Yesterday I showed you a box I made for the magazine "Ett Trykk" before Christmas.This is another project I made for the magazine. It's a giftbag with two pockets. Inside the pockets there are some chocolate and a CD. I've used my sewing machine around the edges.



Jeg har brukt dette koselige stempelet fra hÄnglar, og jeg har fargelagt med Promarkere.

I've coloured this cute hÄnglar girl with Promarkers.



Baksiden ser slik ut. Her har jeg igjen brukt den koselige teksten fra Stempelglede, og jeg har dekorert siden med diverse blomster og charms som du finner hos Unik Hobby.

On the other side, I've used a beautiful text from Stempelglede, together with flowers and charms.



Innsiden ser slik ut, og lommene har plass til en CD og litt godis. Jeg har brukt disse koselig julestemplene fra Ett Trykk på innsidene.

On the insides, I've used text stamps from Ett Trykk.




Tusen takk for at du besøker bloggen min. Ha en fin kveld.
Klem fra Kirsten

Thank you so much for visiting. Have a great evening.
Hugs, Kirsten

34 kommentarer:

Ilonka 4. januar 2010 kl. 21:16  

Hi Kirsten your gift box is so gorgegous . I love it. The colours and details are beautiful.

kind regards Ilonka

Lene Aase 4. januar 2010 kl. 21:23  

Hei og godt nyttår:)
Håper alt står bra til med deg!!!
Denne gaveboksen er bare så genial og utrolig lekker!!! Tusen takk for at du deler:)

Nyttårsklem fra Lene:)

Toneloni * Tonje 4. januar 2010 kl. 21:27  

Hei og Godt Nytt År!!!

Denne er såååå lekker. Jeg måtte lage en etter malen i bladet til mammaen min sin bursdag i midten av desember. En jazz CD og litt godt fikk plass!!! Perfekt!

Tusen takk for all inspirasjon

Gleder meg til mer i 2010

Ha en finfin kveld

Klem
Tonje

Trine Lise 4. januar 2010 kl. 21:29  

Godt nytt år!
Lekkert og for en god ide. Er så inspirert av dine esker og dine kurs.
Takk for alle ideer, venter i spenning på nye kurs.
Nyttårsklem

Beata Ewa 4. januar 2010 kl. 21:35  

Denne var fortryllende vakker, Kirsten!!! Alt du tar i blir til gull jo!!!!

Ønsker deg og dine alt godt i det nye året! Snakkes vel på Ski-treffet snart :-)

Klem, Beata

Bendichte 4. januar 2010 kl. 21:59  

Hei Kirsten - denne boxkortet er bare aldeles fortyllende - tror den siden i ettrykkbladet mitt er det mest leste. En gang - skal jeg prøve meg!
Ønsker deg og alle dine et spennende godt nyttår!
Klem, B.

Alia 4. januar 2010 kl. 22:00  

Exquisite creations! I love them.

Mandy 4. januar 2010 kl. 22:00  

Wow Kirsten this is stunning, love it
hugs Mandy xx

Angella 4. januar 2010 kl. 22:04  

Hei og godt nytt år!
Det er så utrolig mye lekkert i bloggen din....
Takk for inspirasjonen:)

Angella

Anonym,  4. januar 2010 kl. 22:16  

God kväll Kirsten!
Helt otroligt läcker. Verkligen genialiskt :)
Var har du hittat mallen till detta aunderverk el. är det ngt du hittat på helt själv?
Så användbart det skulle vara :)

Önskar dig en fortsatt bra kväll och en trevlig tisdag :)

KRAM Louise

Sivic 4. januar 2010 kl. 22:28  

Koselig gave eske!!
Ønsker deg et kreativt og godt nytt år!!

Heidi 4. januar 2010 kl. 22:54  

Hei Kirsten.
Og Godt nytt år!!
Den gaveesken er bare så utrolig lekker:) nydelige farger og flott dekorert:)!! Har beundret den siden jeg så den i Ett Trykk :)

ha en fortsatt fin kveld!
klem fra Heidi :)

Camilla 4. januar 2010 kl. 23:27  

Ååå her kommer den ene esken lekkerer enn den andre på rad og rekke! En nytelse å komme på besøk i bloggen din!! Du er en mester og en ener på esker!
Nattaklem, Camilla.

Cheryl 5. januar 2010 kl. 00:27  

Absolutely stunning and so much gorgeous detail!!!
Hugs xx

Donalda 5. januar 2010 kl. 00:27  

This is just gorgeous dear, You are just so talented

Lena Katrine 5. januar 2010 kl. 00:31  

Godt nyttår, vennen!!!
Håper dere har fått slappet av og kost dere litt i jula - har tenkt mye på dere.

Denne gaveposen er bare så råfin!!!
Digger hvordan den er laget, og papirene, motivet og pynten er bare så gjennomført lekkert!

Håper vi ses igjen snart - savner deg!
Go'klem

Jeni C Slack (^0^) 5. januar 2010 kl. 02:47  

Kirsten, Congrats on getting published! This is such a beautiful project! You are SO Talented! Love your work, Hugs ~Jeni

Britt-Inger 5. januar 2010 kl. 08:11  

En underbar vacker gåvo påse....
Kram.

Riet 5. januar 2010 kl. 13:05  

Ohhh Kristen,what beautiful,i love your image and papers.

Hugs Riet.xx

annes paperfun 5. januar 2010 kl. 13:53  

Virkelig nydelig og du er til stor inspirasjon.
Ha en fortsatt fin dag :o)
klem Anne

Aina 5. januar 2010 kl. 14:34  

Wow, denne var helt fantastisk flott!!!

Scrappegal 5. januar 2010 kl. 15:40  

Denne fascinerte meg veldig, sammen med alt det andre du hadde ute i desemberutgaven av Ett Trykk! ;) Nyydelig og kreativt, og inspirerende til å få lyst til å prøve ut... :)
Var innom Unik Hobby i jula, og må bare få si at verkene dine er heilt enormt vakre i virkeligheten!!!!! :D Heilt målløs der jeg stod og kikket på dem! :)

Christine Marie 5. januar 2010 kl. 16:28  

Fantastisk som alltid. Har du en mal eller en link til hvor du fant den?

Ellen Karin 5. januar 2010 kl. 21:23  

Takk for hyggelig besøk i bloggen min. Godt nyttår til deg også.

Jeg er helt sikker på at du blir en dyktig scrapper hvis du prøver. Lene (i STM) hadde bare lagd kort når hun ble med oss i DT. Vi utfordret henne (og pushet hennne litt kanskje) og i nå scrapper hun de nydeligste LO'er. Jeg er helt sikker på at du kan hvis du vil. Bare bytt ut stempeltrykket med bilder, og lag kortene litt større enn du pleier. :)

Klem tilbake. :)

Jorunn 5. januar 2010 kl. 21:38  

Kjempefin boks, og for en flott gave!

mettepip 5. januar 2010 kl. 23:19  

For en fantastisk lekker gaveeske Kirsten. Så varm og flott i fargene, og du er jo like dyktig med Promarkerne som med Distressene;) Skikkelig lekker. Likte veldig godt lommene inni også. Du er helt rå på slike gaveesker, og dette er noe av det flotteste jeg har sett!
Klem fra
Mette

Heidi 6. januar 2010 kl. 13:14  

Heisann Kirsten.
Titter innom igjen jeg, vil bare si ifra at jeg har noe til deg i bloggen min:)

Ha en fin dag!
klem fra Heidi :)

Turid 6. januar 2010 kl. 19:16  

Du har så mye fint i bloggen din... Og denne siste boksen føyer seg inn i rekken av kunsteverk! Mangler ord for å beskrive gitt... Tusen takk for at du deler i denne bloggverden!
Hilsen Turid

Anonym,  7. januar 2010 kl. 01:10  

Absolutley beautiful creation...your blog is full of wonderful things :-)
Carole

Scrappelise 7. januar 2010 kl. 23:31  

Jeg gjentar bare det alle sier; det du lager er supernydelig! Og du må ha et sprakende godt nytt hobby-år! mange go`klemmer til deg!

Inger Marie 8. januar 2010 kl. 09:23  

Nydelig gaveeske du har tryllet fram vennen :)
Nydelig pyntet.
Ha en flott helg!
God klem

Anonym,  9. januar 2010 kl. 02:23  

Kirsten,
What a beautifull work. I love everythig you do. Your work is perfect.
Hugs, Leticia

Ellen Karin 9. januar 2010 kl. 12:18  

Hei igjen Kirsten.

Utfordrer deg til å bli med på Januarbonusen hos STM. Eneste kriteriet er at du lar deg inspirere av blåfarger. :)

Ha ei fin helg. :)

Monica 11. mars 2010 kl. 13:59  

Hej Kirsten!
Jag beundrar det du gör, så välgjort och detaljrikt! Jag är ny inom bloggvärlden och du var faktiskt en av de första jag la till i "följ denna blogg" =D

Din hjärte-ask hittade jag strax innan alla-hjärtans-dag - perfekt! Både sambon och svärmor fick en ;)

Tack för all inspiration och jag ser fram emot fler besök på "Kirstens blogg"!

Ha det så bra
-monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP