Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

9. april 2008

Stempeltreff...

Sist lørdag arrangerte jeg stempeltreff i kantina på jobben! I underkant av 30 kjempekoselige damer med x-antall kolli utstyr, var samlet til en herlig, kreativ dag - som i tillegg var krydret med skravling og masse latter! Herlig!!


Det var veldig koselig å hilse på "nye" ansikter, og selvfølgelig like koselig å treffe igjen gamle kjente!

Maria var blandt de "nye" på Hamartreffet. Vi hadde besøkt hverandres blogger før treffet, så vi var ikke helt ukjente for hverandre! Men det var veldig koselig og treffes på "årntli" !! Maria hadde laget et nydelig kort til meg. I tillegg fikk jeg en kjempenydelig bukett med tulipaner!! Tusen, tusen takk Maria! *go'klem*

Her ser dere kortet Maria hadde laget til meg:


Jeg fikk også et hjemmelaget kunstverk av Linda (lindaso84 i Forum-sammenheng). Hun hadde laget et nydelig veskekort til meg! Og som om ikke det var nok, så lå det masse herlig stæsj nedi vesken!!! Tusen, tusen takk, Linda! *go'klem*

Se så nydelig!!




Jeg kan ikke skryte på meg all verdens produksjon (som vanlig på treff), men jeg tok med meg masse inspirasjon og idéer hjem! Jeg ble nesten ferdig med 2 kort. Det ene er veldig inspirert av Åshild (og veldig likt), så det skal jeg ikke ta æren av... Jeg skal isteden legge ut det andre kortet mitt når jeg har fått på plass de siste detaljene... ;)

Tusen takk til alle som var med på treffet! Dere er en herlig gjeng, og jeg håper jeg ser dere igjen på neste Hamar-treff!

Ha en fin kveld!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP