Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

21. april 2008

Litt nytt....

Jeg har hatt litt trøbbel med scanneren min, så jeg har ikke fått lagt ut kurskortene fra forrige ukes kurs hos Unik Hobby før nå... Jeg vet at flere av dere som var på kurset venter på dem her også, så jeg må bare beklage at det har tatt tid. Her er omsider kortene vi lagde...




Zoomet detalj:
Det lille "kortet" som ligger bak "Cuttlebug-borden",
er formet som en bitteliten bok, som man kan skrive en liten hilsen inni....


Materialer
:
Kartong: Bazill - Canvas Bahama, Aloe Vera og brun (vet ikke navnet på den).
Mønsterark: Prima Aurora Collection - Clearwater.
Stempler: Penny Black - Hot but cool, Ett Trykk - En hilsen fra hjertet (2) og Tagplate.
Blekk: Archival Ink - Jet Black. DistressInk Reinkers - Tattered Rose, Tea Dye, Vintage Photo, Walnut Stain, Peeled Paint, Broken China, Aged Mahogany.
Diverse: Dies fra Quickutz Revolution og Cuttlebug, Retro Flower Punch i 3 størrelser, diverse perle-pynt.

Kort nr. 2

Zoomet detalj:
Jeg har stemplet "En hilsen fra hjertet" på krympeplast,
og festet denne til borden med diverse garn og perler.



Materialer:
Kartong: Bazill - Raw Silk Precious, Aloe Vera og svart.
Mønsterark: Basic Gray - Sultry Whisper.
Stempler: Stampsmith - fotostempel, Ett Trykk - Clearstamps Tekst og En hilsen fra hjertet.
Blekk: Archival Ink - Jet Black, Versa Color - Petal Pink og Split Pea.
Diverse: Dies fraCuttlebug, krympeplast, diverse perler og garn.


Ha en kjempefin uke! :)
Nattinattklem...

5 kommentarer:

Else Irene 22. april 2008 kl. 09:50  

Wow, wow, wow!! Superlekre kurskort!! Stilige, små detaljer som du er så flink på :)

Nå er det jammen ikke mange dagene til vi ses, gleder meg stort :) *klem*

Ses i helga!!

God klem, elsi

Marte 23. april 2008 kl. 17:50  

Hei Kirsten!

Tusen takk for koselig hilser, og joda - jeg er jo enig i at det er mangfoldet av kort som gjør dette morsomt.. :)

Jeg har falt så veldig for disse kortene dine, detaljene dine er ut av en annen verden! Utrolig flott! :)

Vi blogges ;)

Godklem fra meg

eba 23. april 2008 kl. 23:54  

Takk for det! :D
Mye flott du har laget i det siste. Jeg har mye å ta igjen i blogg og kortlagings-verdenene ;)
"snakkes"

Anonym,  24. april 2008 kl. 15:42  

Hei du kreative venn!
Spesielt vennskapskortet med råsa og grønt var nydelig! Lekker detalj med krympeplast!
Håper alt er bra med deg og dine.
Da ses vi forhåpentlig på messa, i alle fall dersom bilen holder t/r Lillehammer.
Gleder meg til begge deler!:-)
Ha en forsatt fin dag i vårsola Kirsten.
Klemmer fra Maria:-)

Solveig 25. april 2008 kl. 15:00  

Så flotte kort med herlige detaljer!

God helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP