Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

24. januar 2008

You make my day award!

Jeg har vært så heldig å få "You Make My Day Award" av Gunhild og EBA. Tusen takk, kjære, snille dere! *klem*

Jeg skal nå sende denne videre til 5 bloggvenner som jeg syns fortjener denne prisen. Og det er vanskelig det!! Med det mener jeg at det er vanskelig å bare gi den til 5 stykker! :) Så da gjør jeg det litt annerledes.... Jeg gir den derfor til dere som er innom bloggen min. Jeg setter så stor pris på at dere tar dere tid til å titte innom, og at dere legger igjen en liten hilsen her hos meg.... Tusen takk!

Etter at NM-magasinet ble lagt ut for salg, har jeg fått veldig mange kjempekoselige mailer og SMS'er av folk som har kjøpt dette bladet! Det er rørende det!! Dere fortjener virkelig denne Awarden! Tusen takk kjære dere!

Ha en fin dag! Snart er det helg! Juuhuuuu..... :)

Klem fra Kirsten

3 kommentarer:

Åshild 24. januar 2008 kl. 18:02  

Må bare innom for å klemme litt, jeg... og krysser alt jeg har for at det blir 'på-årntlig'-klem på lørdag...

Ha en fin helg, vennen min!

Tonje 29. januar 2008 kl. 17:03  

Stikker innom for å takke for sist og for hjertene, det var koselig! Gleder meg til å bruke dem!!

Inger-g 1. februar 2008 kl. 22:37  

Hei,

er nybegynner i denne kortverdenen, så jeg dumper innom litt her og der. Her var det veldig mye fint! Dere er så flinke til å male motivene. Jeg strever og strever, men får det liksom ikke helt til. Håper det blir bedre med litt trening. Iallefall masse inspirasjon å hente her. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP