Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

13. februar 2008

Jul i februar....

Ja, så kom jeg heldigvis i mål med februar-kortene mine også... :)

Søndag for halvannen uke siden, skulle jeg henge på Åshild, og lage denne månedens julekort... Vi skulle lage noen enkle kort etter skisser denne gangen..... Mens jeg lette febrilsk etter hvilke ark jeg skulle bruke, tikket det inn en "Ferdig med et kort-melding" fra Åshild!! Etter 2-3 timer var Lynvingen ferdig med sine 5 kort, mens jeg holdt på med kort nr. 2 !!! Jeg kom i mål jeg også - et par dager etterpå.... *knis* Det går definitivt ikke fort i svingene når jeg lager kort, selv om de er aldri så enkle!!

Her er de 4 skissene jeg brukte:




Skisse nr. 1 løste jeg slik.
Dette er virkelig enkle greier, men pytt....
Tekststempel fra Ett Trykk.


Så skisse nr. 2....
Her har jeg brukt et herlig hÄnglar-stempel fra den siste pakken... Stempelet jeg har brukt inni hjertet er fra Unik Hobby, og det andre tekststempelet er fra Tove Svartkjoennli Design.


Skisse nr. 3...
Som dere ser så valgte jeg å snu litt på den.
Jeg liker denne snøkrystall-swirlen fra Stampendous veldig godt...


Og til slutt skisse nr. 4...
Dette kortet er også veeeldig enkelt!
I tillegg til en kobber-snøkrystall, har jeg "som vanlig" *knis* pyntet opp med et par "made-with-love" hjerter, som jeg liker så godt!
Tekststempelet er fra Stempelglede.


Man skulle jo ikke tro at det var vanskelig å lage enkle kort?? Men det syns faktisk jeg!! Merkelige greier...
Jeg kommer definitivt til å prøve meg på flere kort etter skisser. Det er en litt annerledes måte å jobbe på, men det er moro!
Nå skal jeg ta en pause fra julekortene for en liten stund, og forberede kurskort til mandag! :)

Snart er det helg! Jippi!!

Klem fra meg :)

8 kommentarer:

Maya 13. februar 2008 kl. 23:03  

Nydelige kort!
Snøkrystall kortet var utrolig flott og langt ifra enkelt!

Annie S 15. februar 2008 kl. 09:39  

Skrev en lang melding og vips så var den borte :(

Jaja, vil hverfall ønske dere en flott bursdagshelg. Håper det blir litt tid til feiring på isen ;)

Vi har fyllt opp bilen med alt av ustyr som kan benyttes på snø og is, så nå er vi klare. Bare barna blir ferdig på skolen så setter vi kursen nordover.

Jeg har med mobilen så det er bare å plinge på hvis dere lurer på noe ;)

Klem

Anonym,  15. februar 2008 kl. 19:03  

Hei vennen! Så nydelige julekort!! Så heldig du er som er ferdig med julekortene for februar! Jeg er ikke ferdig, men nå ble jeg skikkelig inspirert :) Så lurt å bruke skisser, det vil jeg også prøve.

Ha en riktig god helg! Gratulerer med dagen din på søndag!!! Hils så masse til familien!

Gode klemmer fra Gunhild

Åshild 15. februar 2008 kl. 21:29  

Så utrolig flotte de ble, vennen! Du fikser 'enkle kort' knakende bra - så det, så! Bare rop ut når du er klar for mars-kortene :)

Håper du nyter kvelden, schnuppelure!

Gode klemmer fra meg

Sosa 17. februar 2008 kl. 13:10  
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sosa 17. februar 2008 kl. 13:13  

Nydelige kort, og mange utrolig flotte NM-bidrag! :)Kortene dine er som perler. Skjønner godt at du kom så høyt opp i NM.
Kjempelurt å starte på julekortene allerede nå. Kanskje en "jobb" jeg også burde ha hengt meg på..... skjønt jeg er lei av alt som har med jul å gjøre *knegg*
Jeg skulle jo melde meg på kurs hos deg! Men nå er det vel fullt. Må sjekke ut.....
Ellers er det masse andre ting som skjer, så det er ikke lett å få til en kurskveld, og virusene har inntatt familien.
Så er bloggen min oppe å går! :D Ikke mye se der inne foreløpig, men det kommer, det kommer, og jeg er i gang! Liten tid til scrapping.

Ha en superduper vinterferie uke! og jeg håper du ikke sliter deg ut men tar litt ferie også. Vi skal være hjemme men har sendt avgårde ungene.... (jippi!) Hi hi.

Sosa 17. februar 2008 kl. 19:54  

Og hvordan kunne jeg glemme....:
GRATULERER MED DAGEN! :D

eba 18. februar 2008 kl. 23:39  

Nydelige kort!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP