Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

25. februar 2008

Tusen, tusen takk!!!!

Det er faktisk bare moro å bli ett år eldre, når man får så mange nydelige kort i postkassa!!! Her ser dere de lekre kunstverkene jeg fikk til bursdagen min. Se og nyt, alle sammen!


Dette nydelige kortet har jeg fått av Monica (Acinom72).
Tusen takk, Monica!





Dette nydelige kortet har jeg fått av Bente S.
Tusen takk, Bente!






Dette nydelige kortet har jeg fått av Anne S. Hagen.
Tusen takk, Anne!






Dette nydelige kortet har jeg fått av Elsi.
Tusen takk, vennen!





Dette nydelige bildet har jeg fått av Hanne (limogglitter).
Tusen takk, Hanne!





Dette nydelige kortet har jeg fått av HegeT.
Tusen takk, Hege!






Dette nydelige kortet har jeg fått av Gry.
Tusen takk, Gry!






Dette nydelige kortet har jeg fått av Ruth (Simba73).
Tusen takk, Ruth!





Dette nydelige kortet har jeg fått av Anne.
Tusen takk, vennen!





Dette nydelige kortet har jeg fått av Anita Hagen.
Tusen takk, vennen!





Denne nydelige boken jeg har fått av Gunhild (Stempelglede).
Tusen takk, vennen!





Dette nydelige kortet fikk jeg av Grethe for en liten stund siden.
Tusen takk, Grethe!




Det er så ubeskrivelig rørende å få så mange nydelige kort, koselige hilsninger og go'ord!
Tusen, tusen takk, kjære dere!


Håper dere får en kjempefin uke!
God klem

4 kommentarer:

Scrappelise 28. februar 2008 kl. 23:41  

Så nydelig kort du har fått og jeg tror alle avsenderne var veldig glad for å kunne lage kort til akkurat DEG Kirsten! Du er nok en sån person som folk blir veldig glad i! Håper du får en fin helg smm familien Kirsten!Mange klemmer til deg!

Inger Marie 29. februar 2008 kl. 00:28  

Åå så utrolig mange nyyydelige kort du har fått Kirsten.
Er ikke så gale å ha bursdag når du får så mange herlige kort.
Enda et kort er på vei..hihi
Du får se etter postmannen forhåpentligvis i morgen.

Ha en flott helg!!

God klem fra Inger Marie

Annie S 5. mars 2008 kl. 10:21  

Helledussen så mange flotte kort Kirsten - og her sitter jeg med dårlig samvittighet. Vet du hva jeg helt har glemt? å sende kortet som jeg hadde med opp til campingen. Skulle jo liksom overrekke det selv jeg da, men så fikk vi ikke til å møtes den helgen og vips så ble hele kortet glemt.

Følg med i postkassen, bedre sent enn aldri sies det ;)

Anonym,  5. april 2008 kl. 17:40  

Hei !

Her var det utrolig mye fint :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP