Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

9. februar 2008

NM-bidragene mine...

Det er utrolig smigrende å få mailer fra folk jeg ikke kjenner, som lurer på om jeg kan legge ut NM-bidragene mine her i bloggen!! Tusen takk kjære dere, som har sendt meg så koselige mailer!! Det er rørende! *klem*

Her kommer finalebidragene mine, og med disse kortene ble jeg altså nr. 3 i NM!!! Det er fremdeles helt uvirkelig!!



Jeg har brukt stempler fra Stempelglede. Hovedmotivet er fargelagt med diverse blekkputer og svamp. Jeg har stemplet 'Min venn' på krympeplast, og festet bånd og perler til denne.

Jeg skal forresten holde kurs i denne teknikken hos Unik Hobby den 17. mars. Dersom du har lyst å melde deg på kurs, kan du gjøre det her.

På det neste kortet har jeg lekt meg litt med symaskina! :) Vi skulle lage noe nytt!!! Fytterakker'n - denne oppgaven satt virkelig langt inne for min del! Jeg var inne på tanken om å trekke meg fra finalen, for jeg hadde rett og slett ikke peiling på hva jeg skulle lage!! Men, heldigvis datt denne idéen ned i hodet mitt - rett før fristen for innlevering...

Her har jeg sydd remser av dongeristoff og blonder på kartongen, pyntet med diverse blomster, bånd, garn og perler. I lomma ligger 2 tags! :)



På den siste oppgaven skulle vi lage et "kort" utifra ei materialpakke vi fikk tilsendt. Materialpakka besto av 4 trekanta pappbiter - hverken mer eller mindre! Denne oppgaven var faktisk ganske morsom! Etter litt grubling, bestemte jeg meg for å lage et pinnealbum, og slik ble det.... :) Det er kanskje ikke så enkelt å forestille seg albumet utfra dette bildet, men...



Ha en fortsatt fin helg alle sammen! :)



8 kommentarer:

Inger Marie 10. februar 2008 kl. 20:37  

Hei Kirsten!!

Ååå de NM bidragene dine er bare så nyyyydelige...sukk
Og boksen under her var også så herlig. Du er bare så utrolig kreativ og flink.
Håper du har hatt en fin helg!!

God klem fra Inger Marie

eba 10. februar 2008 kl. 23:12  

Nydelig, nydelig, nydelig!!!
jeg har studert bidragene dine i NM bladet, og forstår godt at du gjorde det så godt i finalen! :D

Anonym,  10. februar 2008 kl. 23:43  

Klart du fortjente en 3.plass Kirsten - hverken mer eller mindre!
Du bruker Stempelgledes stempler på en helt utrolig fin måte, bare lekkert å se på slideshowet ditt!
Ønsker deg en fin og frisk uke kjære du!
Klem - Maria:-)

Scrappelise 11. februar 2008 kl. 11:58  

Flott at du har lagt ut NM-bidragene dine Kirsten. Jeg skjønner at folk sender deg mailer, det er så utrolig fine ting du lager og at du kom så høyt i NM_konkurransen er ikke noe merkelig!
Ønsker deg en fin dag og uke!
klem fra Anne lise

Anita Hagen 11. februar 2008 kl. 22:36  

Heiiiiiii vennen =)

ENDELIG, kom dine herlige bidrag på trykk her også. Blir virkelig ikke lei av å se på alle de fine finalebidragene. Jeanslommen er helt klart en av mine favoritter *sukk* Syns "stempelglede-kortet" ditt er bare så herlig. Fargene du har brukt her gikk jo rett hjem til en svoren brunt-blekk-entusiast som mg. Og pinneboken din.... KJEMPEKREATIVT og såååå lekkert!!

Herlig herlig herlig!!!!

Goooood klem fra din store beundrer på Oppaker (som digger stilen din)

Stine 12. februar 2008 kl. 15:26  

Rålekre kort, flott at du har lagt de ut! Stilig dongeri kort, spesielt fint det øverste medstempelglede-stempler. Stilig å bruke krympeplast, tror kanskje jeg må herme litt-hvertfall gjøre ett forsøk!
Ha en finfin dag! :)

hjemme bra 13. februar 2008 kl. 14:43  

Hei. Jeg har NM-magasinet, og har studert disse kortene der. De er nydelig arbeid! Jeg forstår sog å godt at du kom så langt, og fikk 3.plass! Det var vel fortjent! Masse flott å se i bloggen her. Kommer til å titte innom i ny og ne :-)

Anonym,  15. februar 2008 kl. 19:33  

NM-bidragene dine er helt fantastiske, Kirsten! Kortet med Maribel er aldeles nydelig (gjett om jeg er stolt over at du har brukt mine stempler!), og dongeristoff-kortet er herlig, utrolig bra idé! Det ble perfekt med blondene og "tufsetafsene" på tag'en, perlene, ja hver eneste lille detalj. Nydelige farger du har brukt på pinnealbumet, det ble virkelig lekkert!

Du er til stor inspirasjon, og jeg kan ikke annet enn å glede meg til vi får sjansen til å stemple sammen igjen :)

Stor klem fra Gunhild

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP