Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

7. november 2010

DT Stempelglede - Vintage Garden!

This is my first card with the new, beautiful stamps from Stempelglede! I just love them! ♥



I've made an Easel Card, and I've used patterned paper from Maja Design. Around the edges I've used the stamp "Right Scroll" from the collection "Vintage Garden". I've stamped the image on Letraset Heavyweight paper, and colored it with Distress Ink Reinkers. I've also used chalk.


I've decorated my card with flowers, laces, ribbon and pearls. I've used Norwegian texts on my card, but Gunhild has made the same texts in English on this beautiful collection "Just a Note". Both collections are indispensable and I just love them!

Materials:
Stamps:
Stempelglede - Vintage Garden. Stempelglede - En liten hilsen.
Paper: Bazzill and Letraset Heavyweight paper.
Patterned paper:
Maja Design.
Ink: Archival Ink Jet Black, Distress Ink Reinkers, Chalks.
Spellbinders:
Labels 17, Ovals Classic large.
Embellishments: Laces, Ribbon, Pearls and Flowers.


Unfortunately the weekend is over, and another busy week is coming...
Thank you so much for visiting my blog. Take care everyone! ♥

Hugs, Kirsten

33 kommentarer:

Jackie Thomas 7. november 2010 kl. 23:14  

this is stunning Kirsten. Such a beautiful image. I love how your flowers match perfectly with your coloured image. Hugs Jackie

Lena Katrine 7. november 2010 kl. 23:22  

Åh, så nydelig vennen! Rålekkert fargelagt og nydelige papirer og blomster! Og de nye stemplene er bare helt fantastisk vakre!!!

Ha en fin ny uke, snuppa!
Go'klem

Donalda 8. november 2010 kl. 00:17  

This is just breath taking dear as always. Such a beautiful image dear. Hugs

Trine Lise 8. november 2010 kl. 00:45  

Så vakkert! Fantastisk fargelagt og nydelige papirer.
Gleder meg til kurs, vi ses på tirsdag :)
Klem fra meg :)

Gunn (Merete) 8. november 2010 kl. 00:48  

Hei
så koselig å se at det kommer noe nytt her hos deg. Jeg storkoser meg med å se det nydelige du lager.
Dette kortet her var bare så utrolig vakkert.
Disse stemplene er så nydelig at jeg bare måtte ha dem.
Ønsker deg en flott uke.
klem Gunn

scrapnata 8. november 2010 kl. 08:12  

So many flowers, very gently and sweet!!!!!!!!!!

diamonlove 8. november 2010 kl. 08:40  

Wow, I love your card, so beautiful!

Toneloni * Tonje 8. november 2010 kl. 09:49  

Nyyydelig kort Kirsten. Masse lekre detaljer og helt skjønne farger

Og stemplene er jo ut av en annen verden! Fantastisk

Håper alt er bra med deg og dine

Ha en fin uke

KLem
Tonje

Marianne/skorpionen 8. november 2010 kl. 10:15  

Så utrolig vakkert!!
Ha en flott dag :)
Klem
Marianne

Hildegunn 8. november 2010 kl. 11:22  

Virkelig flott, herlig motiv du har brukt som er nydelig farget!

Med ønske om en finfin uke!
Klem

Therese 8. november 2010 kl. 11:45  

Sukk, sååå vakkert! Nydelig de nye stemplene, veldig flott fargelagt. Ha en fin uke. Klem :)

Randi Th. 8. november 2010 kl. 12:18  

For et utrolig flott kort! Nydelig pyntet med blomstene på siden også.

Ha en fin dag!

-klem-

Heidi 8. november 2010 kl. 12:25  

De nye stemplene er kjempeflotte!!Og dette var nydelig,Kirsten!!
Flotte farger og ikke minst lekkert fargelagt:))
Veldig delikat og nydelig pyntet!!

Ønsker deg ei flott uke!
klem fra Heidi:)

Lene Aase 8. november 2010 kl. 13:36  

Rålekkert og elegant Kirsten:)
Håper alt står bra til med deg!
Klemmer fra Lene:)

Riet 8. november 2010 kl. 17:00  

What a beautiful card,I love the image and the colours.
So beautiful papers.

Hugs Riet.x

Louise 8. november 2010 kl. 20:16  

Men åhhhhhh! Kirsten, det här är så himla vackert att orden inte räcker till :) Jag har klickat hem de här stämplarna och kan inte vänta tills jag får sätta tänderna i dem!
Underbart easelkort!
Kram!

Suzanne 9. november 2010 kl. 10:52  

Another stunning card. Such beautiful details x

Vladka 9. november 2010 kl. 13:53  

OMG, the card is fabulous! I love the color and image, nice :)

Vladka

Pia 9. november 2010 kl. 15:41  

woooow dåååån hvor er det kæmpe lækkert kort Kirsten med så mange nydelige detaljer, jeg håber snart de stempler kommer i danske butikker
knus Pia

Tonje Eggan 9. november 2010 kl. 19:55  

Vakkert! Helt fantastisk vakkert! Farger og detaljer er som vanlig gjennomført til fingerspissene:)

Klem, Tonje

Meg 9. november 2010 kl. 21:34  

Nydelig, vakkert ♥
Jeg har selv bestilt meg disse stemplene, og de er like lekre i bruk som på bildene!! ♥

Herlig pyntet kort også, takk for at du deler!!

❤ Kaia 9. november 2010 kl. 22:29  

Fantastisk flott kort.
Nydelig fargelagt motiv, og herlige papirer. Og FANTASTISK flott pyntet..
Klem fra Kaia

mettepip 9. november 2010 kl. 22:39  

Åh, gosj så lekkert dette var Kirsten! Utrolig nydelig malt, og for en vakker pynt!
Har kjøpt meg begge platene selv, men bare såvidt fått prøvd meg på de;)
klem fra
Mette

In Love With Scrap 10. november 2010 kl. 04:38  

Beautiful card!! congrats, I love your blog!!

Scrappelise 10. november 2010 kl. 18:17  

Aldeles nydelig! stempelet er en drøm og kortet likeså! Ha en fin kveld Kirsten!

Helene 11. november 2010 kl. 04:58  

Dette kortet var UTROLIG FINT!! Tror jeg blir nødt til å kjøpe de nye stemplene :-)

Marina 11. november 2010 kl. 07:39  

Your card is absolutely stunning!
I love it!

Hugs,
Marina

anne76 12. november 2010 kl. 21:27  

Coucou!!! It's so beautufils!! I love!! bye!!!

Hanne 15. november 2010 kl. 22:23  

Nydelig kort! Vakker fargelegging og nydelig oppsett:)
Klem

Scrappellen 21. november 2010 kl. 12:38  

Hei!:) Først av alt vil jeg takke hjertelig for utrolig koselig kommentar hos meg! Den varmet, gledet og inspirerte meg enormt, siden jeg regner med at du mener hvert ord, og ikke " slenger rundt deg" med pos. kommenatarer!:)) Såå til kortene dine/eskene og all de nydelige og kjempelekre prosjektene dine! Jeg er en av mange som er så glad for at du viser deg her i bloggverden igjen, og er veldig glad og takknemmelig for all den kunnskap og inspirasjon du deler med oss♥. Dette kortet var bare vakkert og utrolig delikat , med et lekkert fargelagt motiv
(takk, for jeg har fått kjøpt dem jeg óg:D). Gleder meg til å se mer av det du lager, og er på plass for å hente mer inspirasjon jeg!:)
Så håper jeg du får en strålende søndag!
Klem, Ellen:)

Hege-Annie Simonsen 21. november 2010 kl. 22:12  

Åååh, så utrolig lekkert!!.... :)

Gunhild 10. januar 2011 kl. 14:09  

Ååå, dette er bare så vakkert! Fargesammensetningen er helt fantastisk!! Tusen takk for at jeg har fått dette kortet, det betyr så mye for meg! Stoor klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP