Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

12. oktober 2008

A Spoon Full of Sugar # 20 - Pink & Green

This week at A Spoon Full of Sugar you can make a card in mainly the colours green and pink!

Jeg har laget en gavesekk til ei lita, nyfødt prinsesse. I og med at utfordringen hos A Spoon Full of Sugar var å lage kort i fargene rosa og grønt, valgte jeg slå to fluer i en smekk. Eller kanskje rettere sagt 3, i og med at dette er mitt DT-bidrag for Stempelglede også... ;) Jeg fikk så lyst til å lage denne "gavesekken", etter å ha vært på besøk i bloggen til Bente. Hun har en link videre til Becky Roberts, men jeg ser i hennes blogg at hun nevner Stampin' Library Girl on Splitcoast Stampers som oppfinneren av denne sekken.

Jeg har ikke brukt denne oppskriften, men tok isteden utgangspunkt i en gavepose jeg lærte av Inger Marie og Anita på NM-treffet i fjor. Jeg lagde deretter lokket litt på frihånd. Den lille lommen foran har jeg også bare brettet til på frihånd.
Denne gaveposen har jeg laget på samme måte, bortsett fra at jeg ikke har bånd i den....




I've made this litte Backpack for a newborn Princess. There is a little gift for the Princess inside the bag. The text on the flap is from the collection Velkommen lille venn from Stempelglede. It says something like "A beautiful Princess is born". I've decorated the flap with ribbon, pearls and metal embellishment from Unik Hobby.


På lokket har jeg brukt et stempel fra samlingen Velkommen lille venn. Jeg har pyntet med bånd, metallpynt, halvperler og Swarovski-perler fra Unik Hobby. Lokket holdes igjen ved hjelp av en magnet.



I also made a mini Criss-Cross-Card to write a personal greeting for her parents. The text I've used on this card, says "A little Heartbreaker". I've decorated with ribbons, pearls and metal embellishment from Unik Hobby.


På kortet har jeg også brukt et tekststempel fra samlingen Velkommen lille venn, i tillegg til bånd og metallpynt...


On the panel inside the card, I've used a stamp from the collection So Precious from Stempelglede. In the middle of the flowers I've mounted Swarovki pearls.


Her har jeg brukt et stempel fra samlingen So Precious. Inni blomstene har jeg pyntet opp med Swarovski-perler.
Jeg håper du har en fin søndag!

Klem fra Kirsten
I hope you're having a great Sunday!

Hugs, Kirsten

29 kommentarer:

Nikki Fairbairn 12. oktober 2008 kl. 14:46  

Hi Kirsten, Your backpack and criss cross card are amazing, I love the lace detail it is so pretty. Hugs Nikki x

Camilla 12. oktober 2008 kl. 18:44  

Åh, detta var det söööötaste jag skådat idag.
Så underbart vackert.
Här har du lyckats med TEXT färg och dekos..
Kortet är så passande till.
Helt i en prinsessas smak.
I natt har jag allt läst om dig i Ett tryck...Otroligt vilka tjejer Norge har...;)
Och jag har lyckats att hitta ett par av er:)
Jag pysslar med ett helt Rosa kort som kommer undermorgondagen i bloggen.
Kram Camilla

Kate-Marita Pettersen 13. oktober 2008 kl. 05:02  

Så fantastisl lekkert!

Ha en flott mandag:)
Klem fra Kate

Anonym,  13. oktober 2008 kl. 10:29  

Helt fantastiskt!!!! Den är ju en perfekt present till en liten prinsessa:0)
Kan du inte göra en skiss som visar hur du gjort väskan?
Therése

Scrappelise 13. oktober 2008 kl. 13:05  

Du er ikke sann altså Kirsten! Det kan ikke være mulig å levere så lekre saker! Prinsessen kan glede seg og andre kan bare gå hjem og
legge seg! Det er mange flinke norske "papirarbeidere", men du er i en særklasse med tanke på det fantastiske perfekte arbeidet du gjør. Og så er det så pent! Jeg gleder meg også masse til vi sees! Klem fra Anne Lise

Nicoletta 13. oktober 2008 kl. 14:20  

I'm without words!! It's all beautiful!!!!
Ciao
Nicoletta

Daniela 13. oktober 2008 kl. 17:35  

è un amore!!! it is lovely!!
Daniela

Anonym,  13. oktober 2008 kl. 17:47  

Det här var så tokunderbart snyggt så jag bara dånar. Helt i min smak, rosa och spets, ljuvligt.

Kram Susanne

Bente 13. oktober 2008 kl. 21:16  

Så flott den ble Kirsten:=) Litt mer forseggjort enn den først jeg laget...hehe!
Kos deg på Ski til helgen! Skulle så gjerne vært der... men har lovet å stille på Smuget for å høre bandet til ei venninne denne helgen! I min alder passer jeg nok bedre på stempeltreff enn på Smuget;=D

Nina I. 14. oktober 2008 kl. 10:43  

Åhh... Du er helt utrolig, Kirsten!!! Såååååå lekkert!! Alt du lager blir bare så lekkert og delikat! (bare bittelitt misunnelig)*fnis*

Ha en fin dag Kirsten!

Klem!

eba 14. oktober 2008 kl. 22:25  

Det slår ikke feil: Det du lager er bare f a n t a s t i s k!!! En nydelig sekk, med herlige detaljer og et superflott kort! Skikkelig tøff den gaveposen til en tøffing også! :P

En fortsatt flott uke!

Pia 15. oktober 2008 kl. 00:04  

Super flot og detaljeret taske i rigtig tøze farver.

Unni 15. oktober 2008 kl. 11:35  

Nyyyyydelig!!!! denne må jeg prøve meg på:)
Unni

Inger Marie 16. oktober 2008 kl. 14:27  

Sukk sååå nydelig vennen.
Det er det herligste jeg har sett på lenge.
Du tryller fram de nydligste kort og den sekken var jo bare noe helt for seg selv.
Og kurskortene under her..jeg skulle gjerne kommet på kursene dine.
Kan du ikke komme hit og holde kurs..........please!!!
Det sommerfugl stemplet er jo bare så lekkert,var innom og skulle bestille det, men det var nok utsolgt....

Du er vel snart klar for treff tenker jeg....skulle så gjerne vært der.

Ha en fin dag vennen!!

God klem

Kate-Marita Pettersen 17. oktober 2008 kl. 00:48  

Så kjempekoselig at du stakk innom bloggen min og la igjen goe ord, satte stoor pris på det:)
Ja, naturen rundt meg her i Bodø er helt fortryllende, jeg elsker å være utendørs å nyte alt det vakre som er å se:)

Ha ei flott høsthelg;)

Klem fra Kate:)

Maya 17. oktober 2008 kl. 00:53  

Noe så utrolig søtt som den sekken!
Så nyydelig laget og så mange flotte detaljer!
Du er så dyktig,altså!!

Jepp,skulle ha vært med på treffet,men dessverre så må jeg drive butikk innimellom all kortlagingen også ;) (Skal vel kanskje ikke si dessverre,det er jo jobben som betaler for hobby`n og ikke omvendt *fnis*)

Kos deg på treff og send over litt inspirasjon,den forsvant med høsten *sukk*

Klemmer fra Maya :)

T's Creations 20. oktober 2008 kl. 16:46  

Nyyyydelig!!! Lekkert!!! Søt! *dååååån*

Gorgeous!!! Fabulous!!! Cute! *pick me up! I've fainted!*

Elisabeth 21. oktober 2008 kl. 20:37  

Heiiiiii Kirsten;)
og tusen tusen takk for en kjemp koselig helg. Det var så koselig å endelig få treffe denne herlige damen som Anita og Inger Marie snakker så varmt om. Du er bare en så kjempe herlig og koselig dame;)

Og så herlig kort du har laget. kjempe søte var de Jeg gleder meg virkelig til å prøve det som du lærte meg på treffet.. må bare få litt tid hi hi.

Ha en kjempe fin kveld

God klem fra Elisabeth

♥ Kari ♥ 22. oktober 2008 kl. 02:04  

Tusen takk for kjempekoselig kommentar i bloggen min! Den gjorde meg kjempeglad ♥

Nå har jeg tittet rundt i din, og er nesten målløs her jeg sitter...
Det ene kortet er nydeligere enn det neste. Fantastisk!! Små kunstverk!

Jeg kommer gjerne tilbake ♥

Klem fra Kari

❤ Kaia 22. oktober 2008 kl. 21:28  

Nå har jeg vært å sett på mye av det du har laget. Og her var det utrolig mye fint, og sååå mye inspirasjon å hente.
Takk for titten :o)

Ha en strålende kveld.

elin 24. oktober 2008 kl. 18:24  

Så utrolig gjennomført LEKKERT!!! Gavesekken er jo bare helskjønn.
Ha ei riktig god helg.

Hanne 27. oktober 2008 kl. 10:29  

Takk for sist! Det var koselig å treffe deg igjen!

For en nyyyydelig liten sekk Kirsten! Alt du rører ved blir bare så flott!

sumbine 1. november 2008 kl. 08:56  

Your backpack and card are awesome!
I like the soft colors.

Daan 3. november 2008 kl. 08:47  

Hi Kirsten

What a great creation did you make

Daan

Francien 3. november 2008 kl. 15:12  

Absolutly very beautyful blog and creations....lovely...
greetings Francien.

Spinvill 29. november 2008 kl. 16:19  

Gått av banen!!! Dette var det skjønneste jeg har sett noen gang! Hjelpes meg, du er jo bare sååå kreativ. Så flotte detaljer. Makan!

Lim 30. november 2008 kl. 23:48  

WOW!!! Gorgeous card and backpack...
Stunning details and colors... Beautiful!!!!
Hugs,
LIM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP