Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

23. september 2008

Sarah Kay...

Dette kortet lagde jeg til et kurs jeg holdt hos Unik Hobby for noen uker siden.... Mønsterpapiret er fra My Minds Eyes, og tekststempelet er fra Ett Trykk. I tillegg har jeg brukt blonder, bånd, Primablomster og metallpynt.

I made this card for a course I gave at Unik Hobby few weeks ago... Patterned paper is from My Minds Eyes and the textstamp from Ett Trykk. I've also used laces, ribbons, flowers from Prima and metal embellishment from Unik Hobby .


Jeg synes dette stempelet er så utrolig søtt!! Motivet er fargelagt med DistressInk. Jeg har hatt litt rosa kritt i kinnene på jenta, men det kom visst ikke så godt fram på bildet....

I love this cute stamp of Sarah Kay. It's adorable! I've coloured it with DistressInk.
I've also used chalk in her cheek, but for some reason it doesn't show here...


Slik dekorerte jeg innsidene. Den venstre siden er tenkt som pengelomme eller lomme for gavekort.... Her har jeg brukt stempelet "Min venn" fra Stempelglede.

This is the card's inside. Behind the panel on the left side, you can put money or a gift card... The text is from the collection "Min Venn" from Stempelglede.
Tusen takk for at du besøker bloggen min! Jeg setter veldig stor pris på alle de koselige tilbakemeldingene dere har gitt meg! Ha en fin tirsdag, alle sammen!

Thank you so much for visiting my blog, and for all those lovely comments you have given me! It means a lot to me !! Have a nice Tuesday, everyone!!Hugs, Kirsten

16 kommentarer:

CraftyC 23. september 2008 kl. 16:50  

A gorgeous card, great colours and I just love that image!!
Clairex

Hanne 23. september 2008 kl. 17:23  

Å herligheten altså, Kirsten, hva du klarer å trylle frem av vakre kort! Hver eneste gang jeg besøker bloggen din, noterer jeg et par-fem fiffige idéer! Denne gangen intet unntak, så stilig det var med de blondekantede panelene over kortet! Og fargene er jo som alltid bare vakre, vakre, vakre *sukk*

Så du skjønner det at når DU gir meg en award, da blir jeg lykkelig!!! Og veldig beæret! TUSEN hjertelig takk, Kirsten, dette gjorde virkelig godt!

Gode klemmer fra Hanne:)

Gunhild 23. september 2008 kl. 20:09  

For et vakkert kort, Kirsten! Fargeleggingen er nydelig og sart! Så fin effekt med den glitrende kanten på kjolen! Helt enig, kjempesøtt motiv! Jeg har det selv, men har ikke fått prøvd det enda.

Ha en fin kveld!
God klem :)
Gunhild

Kari 23. september 2008 kl. 20:09  

Nydelig kort! Jeg har nettopp kjøpt meg samme stempel, har dessverre ikke hatt tid til å lage noe med det enda.
Gleder meg til det! :-)

Nikki Fairbairn 23. september 2008 kl. 21:02  

Gorgeous card Kirstin, your colouring is superb and i love the wonderful details you have added. Hugs Nikki x

Maya 23. september 2008 kl. 22:41  

Nyyydelig,Kirsten!
Lekre detaljer og nyyyydelig fargelagt!

Gleder meg til å sitte og kikke over skulder`n din på lørdag *fnis*
Du kommer ikke til å få gjort noe!!

Klemmer fra Maya :)

Pia 24. september 2008 kl. 07:37  

Hvor er det et nuser kort, rigtig tøse farver og mange søde detaljer og så har du også pyntet kortet så flot indeni

Anonym,  24. september 2008 kl. 09:38  

Skikkelig søtt kort da:-)
Ordentlig søt pike hun Sahra Kay, eller var det kunstneren som heter det?? Fine farver har du i alle fall brukt!
Såååå lei meg for at jeg ikke kan komme på treffet ditt, håper virkelig å komme en annen gang!!
Håper dere får det like hyggelig som sist!
Klemmer fra Maria:-)

Inger Marie 24. september 2008 kl. 10:02  

Kortet er nydelig vennen.
Nydelig farger og masse herlige detaljer som alltid.
Stilig med blondene og en fin ide der hvor båndet er:)

Ha en fin dag, her er det strålende sol idag

God klem

Lim 24. september 2008 kl. 12:46  

Oh wow Kirsten. This card is sooo beautiful. I love all those lace and ribbons. The flowers are spectacular and the the result is amazing inside and out.
Love it!
Hugs,
LIM

Anonym,  24. september 2008 kl. 18:43  

My oh my! Detta var så sockersött gulligt.

Kram kram

Unknown 25. september 2008 kl. 12:18  

ÅÅ kjære vene så vakkert!!!
Nydelige farger og detaljer og så gjennomførtpå alle sidene også!!!
Wow........!!!

Klem,
Jorunn

Anonym,  25. september 2008 kl. 14:08  

Nydelig kort i flotte farger. Flott at du har pyntet kortet inni.

Lena Katrine 1. oktober 2008 kl. 11:24  

Takk for sist, Kirsten!
Det var kjempekoselig å treffe deg igjen - koste meg virkelig om dagen!

Kortene dine er nydelige - som alltid, så bare fortsett å legge ut mer...hint-hint!-)

Go`klem fra Lena Katrine

Scrappelise 1. oktober 2008 kl. 11:38  

Så vakkert kortet ditt er, akkurat passe søtt! Nydelig arbeide, der er du eneren!

Lim 5. oktober 2008 kl. 02:49  

Another beautiful card. Love it!! The colors are great and the sketch it's beautiful!
Hugs,
LIM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP