Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

21. september 2008

Awards - Thank you very much!

I've got these awards from my dear blogfriends!


This one I got from Moia and Inger Marie. Thank you very much!

The rules are:
1. The winner can put the logo on their blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 5 other blogs.
4. Before listing the nominees give a brief reason why you chose them.
5. Put links of those blogs on yours.
6. Leave a message on the blogs you have nominated.

I want to pass this on to Anita, Annie, Aud, Beata, Bente, Camilla, Elsi, HegeT, Gunhild, Gunn Marit, Hanne, Jorunn, Kim, Lena Katrine, Lim, Maya, Nina, Ruth, Vyan and Åshild.

I've choosen these girls, because they are all very talented, and I love their beautiful creations! They give me lots of inspiration. Thank you! :)




Camilla and Kim have given me this award. Thank you so much.

The rules are that you just name 5 people.
I would like to give this to my foreign blog-friends:
Claire, Lim, Nikki, Susanne and Pia.






Kim has given me this lovely Award too. Thank you very much, Kim.








I want to give this to each and every one of you, who have posted all these lovely comments on my blog. I'm touched, and it means a lot to me. THANK YOU!!

9 kommentarer:

Pia 22. september 2008 kl. 11:30  

Hej Kirsten.
Tusind tak for awarden, den er jeg meget glad for, altid hyggeligt at besøge din blog. Du må have en dejlig dag.

Anonym,  22. september 2008 kl. 12:30  

Tack gulliga Du : D *jätteglad*

Kram o ha en bra dag

Camilla 22. september 2008 kl. 13:13  

Gratulerer med alle awardene!!:) Og tuuusen takk for at du tenkte på meg! Veldig koselig!:)*glad*
Ha en finfin mandag!
Goklem fra Camilla.

Nikki Fairbairn 22. september 2008 kl. 13:31  

Thank you so much for passing the award to me Kirsten, You have made my day and it means so much to receive this from you. Have a great day! Hugs, Nikki x

Lim 22. september 2008 kl. 14:31  

Oh my Kristine. Thank you so much for think about me for these awards. I'm so honored. Thank you!!
Hugs,
LIM

Lena Katrine 22. september 2008 kl. 15:15  

Åh, så snill du er, tusen takk :)
Kjenner jeg blir veldig glad inni meg når jeg får en award, og x-tra glad når den er fra deg;o)

Sender den rett tilbake til deg, fordi du er en stor inspirasjonskilde for meg!
Gleder meg til vi møtes på lørdag...nå er det ikke lenge igjen;)

Stor klem fra Lena Katrine

Gunhild 22. september 2008 kl. 18:25  

Hei vennen! Tusen takk for awarden!! Du gir meg masse inspirasjon også! Dette var koselig, tuuusen takk!!

Gode klemmer!
Gunhild

Marte 22. september 2008 kl. 18:30  

Hei søte du! :) Gratulerer med så flotte utmerkelser - vel fortjent! :)

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min, du gjør meg så glad!

En god og kreativ uke ønskes deg også :) Godklem fra Marte

Maya 22. september 2008 kl. 22:27  

Tusen tusen takk for awarden,snille snille Kirsten!

Gleder meg stoooooort til lørdag,og kan nesten ikke vente!
(Enda så travelt det er denne uka,så går det nok tregt til lørdag!)

Ha ei flotters uke,Kirsten,snakkes på lørdag!

Klemmer fra Maya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP