Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

10. september 2008

Toffifee til en venn....

Jeg holder fremdeles på med kort til venner og bekjente som hadde bursdagen sin i sommer.... *flau* Det ble nemlig lite kortlaging da!

Denne Toffifee-esken sendte jeg til en god stempelvenn som hadde bursdag i juli...
På mønsterarket har jeg stemplet rundt kantene med "Grunge Border" fra Stempelglede, i tillegg til at jeg har limt på blonder...

I've decorated a Chocolate-box (Toffifee) for a friends birthday... I've used the stamp "Grunge Border" from Stempelglede around the edges, and also decorated the box with laces.


Jeg er veldig glad i sommerfugler, og da jeg så dette stempelet fra StampIt - bare måtte jeg ha det! Jeg syns det er sååå fint!!
Som dere kanskje ser har jeg klippet ut selve sommerfuglen og limt den oppå sommerfuglen som er stemplet. Syns dette gir en fin effekt!

I love butterflies, and when I found this stamp from StampIt , I simply had to have it! I think it's so beautiful! I've also used text-stamps from Ett Trykk. I love them too!I tillegg til sommerfugl-stempelet har jeg brukt stempler fra Ett Trykk! Disse små tekstene er veldig anvendelige syns jeg! Og så digger jeg håndskrifta til min gode venn Åshild da! :) Det er nemlig hennes skrift på disse nydelige stemplene!!

Inni kortet har jeg brukt stempler fra Stempelglede. Stemplene er fra samlingen "Min venn". Disse stemplene bruker jeg veldig ofte. De er definitivt blandt mine favoritter!

I've used stamps from Stempelglede inside card. These are my favorites. The text-stamp I've used here, says something like this: "Good friends are life's real treasures." Beautiful, isn't it?


Her ser dere flere av tekstene på den nye plata til Ett Trykk. Disse har jeg festet til båndet rundt esken, og jeg har selvfølgelig brukt litt metallpynt her også! *det-kom-vel-ikke-som-en-bombe, knis*

I've used text-stamps from
Ett Trykk, and decorated the box with ribbon and charms...




Tusen takk for at du besøker bloggen min! Det setter jeg stor pris på!
....og det er selvfølgelig ekstra koselig om du legger igjen "spor" etter deg også.... :)

Thank you so much for visiting my blog! It means a lot to me!
By the way, I appreciate if you leave me some words too... :)

Ha en strålende høst-dag alle sammen!
Have a nice day, everyone!


Klem / Hugs

13 kommentarer:

Lena Katrine 10. september 2008 kl. 12:29  

Nydelig eske med kort, Kirsten!o)
Å jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg ønsker meg Grunge Collection fra Stempelglede - de er sååå fine! Spare, spare, spare...

Ha en flott dag!

Lene Aase 10. september 2008 kl. 14:29  

RÅLEKKER eske, vet ikke helt hva mer eg skal si!!!! Du er fantastisk flink;)
Klem fra Lene.

Therese 10. september 2008 kl. 18:32  

Noe så fantastisk nydelig.
Nydelig det sommerfugl stempelet ja...

Klem,
Therese

Hanne 10. september 2008 kl. 19:59  

ÅH sååå lekker den ble da Kirsten! Heldig er den som får sånne godsaker fra deg asså, så stilig det var med alle de brune nyansene! Og den ene lekre detaljen etter den andre *sukk*

Håper du får en fin kveld, god fortsettelse med kortene dine! Bedre sent enn aldri er min klare favoritt på ordtakfronten *hihi*

God klem fra Hanne :)

Annie S 10. september 2008 kl. 21:42  

... og esken er tom for goddis for å si det slik ;)

Tusen takk snuppa, den overrasket skikkelig. Jeg ble super glad :)

Du er så gjennomført og dyktig at jeg virkelig studerte den LENGE før jeg smaket på det inni - og det er ikke ofte jeg lar slikkerier ligge mange minuttene før de er borte ;)

Gleder meg vanvittig til å se deg igjen om ikke så altfor lenge.

Goklem

Pia 10. september 2008 kl. 21:53  

waw en flot æske, hvem der ikke gerne ville være modtager til sådan en flot og smuk fødselsdags æske, den er pyntet så smukt, lækkert papir og pynt du har brugt

Inger Marie 10. september 2008 kl. 22:11  

Wow Kirsten du er en mester. Så rålekker eske.
Det sommerfugl stempelet var bare så nydelig, må nok sette det på ønskelisten.

God klem fra Inger Marie

Maya 13. september 2008 kl. 23:02  

Åhhhh Kirsten!!
Noe så gjennomført lekkert!
Herlige detaljer og farger :)

Gleder meg til å treffe deg igjen,ikke lenge til nå!

Ha ei fortsatt flotters helg,
klemmer fra Maya

Camilla 15. september 2008 kl. 01:01  

Helt utrolig nyydelig Kirsten!! De er sikkert ikke lei seg for at det tok litt tid med gaven, når den er av denne sorten!! FANTASTISK!!
Ha en god uke!
Klemmer fra Camilla.

Scrappelise 15. september 2008 kl. 10:28  

Jeg kan bare gjenta det andre sier, det du lager er gjennomført nydelig arbeide og så lekkert! Er litt lei for at jeg ikke fikk med meg høstens kursliste også Kirsten. Blir ikke så mye tid foran PC`n og da går jeg visst glipp av en del..

Moia 16. september 2008 kl. 09:56  

Så nydelig denne esken var. Sammensetningen av papirer, stempler og detaljer er fantastisk. Takk for inspirasjonen Kirsten. Klemz fra Ann-Margret. Ps. Vi har kost oss masse med Cutlebuggen både mor og datter :-)

Desirée 16. september 2008 kl. 16:14  

Så flott eske! Heldige Annie som har en venn som deg!
Den tekstplata fra ET har jeg ikke fått med meg, må inn å titte litt skjønner jeg ;)

Lim 22. september 2008 kl. 14:33  

Oh Wow Kristine! This is beautiful. I looooove all the details. You are so talented and every time that I visited your blog I have so much inspiration. I love all your creations.
Hugs,
LIM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP