Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

17. mars 2009

DT bidrag Unik Hobby

Dette stempelet fra Whipper Snapper var utfordringen min hos Unik Hobby forrige måned, og da lagde jeg denne runde boksen. Motivet er fargelagt med kritt og fiksert med hårspray ;)
Boksen er laget omtrent på samme måte som hjerteboksen min.

I've made a box for
Unik Hobby with this stamp from Whipper Snapper. The image is coloured with chalk.



Jeg har brukt diesene fra Spellbinders til å kle pappen som jeg har brukt i bunnen og i lokket, og denne punchen fra Fiskars til å lage kanten rundt lokket.
I've used my Spellbinders to cover the cardboard I used to make the lid and the bottom, and this Fiskars punch to decorate the lid.



Her er nærbilde av lokket, som også er pyntet med halvperler og brune hjerter hengende ned fra sløyfen. I tillegg har jeg brukt en liten blomst fra Prima.
I've decorated the lid with pearls, ribbon and a tiny flower from Prima.



Dette mønsterarket fra K&Company er definitivt et av mine favorittark. Jeg syns det er så flott, og hadde derfor ikke hjerte til å skjule det med altfor mye pynt. Har bare brukt et organzabånd som er knyttet rundt boksen i en sløyfe.

Tusen takk for alle koselige kommentarer dere har gitt meg. Det varmer så utrolig mye!
Skap en fin tirsdag! :)
This paper from K&Company is one of mye favourites. I love it!
Thank you very much for all those lovely comments you have been given me. It means a lot to me! Have a nice day, everyone. Take care! :)

Klem fra Kirsten /Hugs Kirsten

29 kommentarer:

May-Britt 17. mars 2009 kl. 09:26  

Nyyydelig boks du har laget,likte fargene og pynten veldig godt.

Klem

Evy-Kristin 17. mars 2009 kl. 09:29  

Der var boksen og motivet ferdig, gitt!
Ble nyyydelig, Kirsten!!
Du er sååå flink *sukk i hjertet*

Ha en fin dag!
*klæmma*

Maya 17. mars 2009 kl. 09:33  

Åhhhh denne er bare så vakker,Kirsten!!
Nyydelige papirer (Favoritter her også ;) )
Lekre farger og nyyydelige detaljer!
Go`klem fra Maya :)

Regina 17. mars 2009 kl. 09:34  

Just found your blog through another blog. I just enjoyed going through your blog! You've done an amazing job on your blog and have many wonderful ideas!
This box is so cute!
Greetings Regina from Germany

Lena Katrine 17. mars 2009 kl. 09:38  

Nydelig ble den, vennen!!
Og enda flottere i virkeligheten! Du er virkelig en tusenkunstner!

Tusen takk for at du har sendt magnetperm til meg - send meg en melding, så jeg får overført skyldig beløp til deg da :o)

Håper du får en flott dag!

Jeg skal i begravelse - noe som slettes ikke er gøy...

Go'klem fra meg til deg

Aina 17. mars 2009 kl. 09:40  

Denne boksen var virkelig lekker!
Nydelige farger, og flott dekorert. Et lite kunstverk :O)

Anita Thorsen 17. mars 2009 kl. 10:04  

Helt nydelig eske.
Du er blitt dronning av eskedesign :)

Ha en strålende dag :)

Klem

Camilla 17. mars 2009 kl. 10:23  

Så nydelig:)Du er bare ekspert på esker, du! Kjempefin ide.

Ellen Karin 17. mars 2009 kl. 10:39  

Du tryller jo fram den ene lekre boksen etter den andre for tiden du. Så nydelig denne var.

Ha en flott dag.

Bente 17. mars 2009 kl. 10:47  

Du er en mester på vakre esker!

Audhild 17. mars 2009 kl. 11:12  

Ååå denne var bare helt nydelig. Du er kjempeflink til å lage bokser og esker.

Else Irene 17. mars 2009 kl. 11:23  

Å guri, så lekker den ble tilslutt!!!! Utrolig nydelig, som alle eskene dine og alt du lager *sukk*

Jeg håper du får anledning til å komme på messa, men skjønner at du egentlig ikke har tid... men det hadde vært så utrolig koselig å se deg igjen *klem*

Ønsker deg en flott tirsdag, vennen!!

God klem, elsi

Grethe 17. mars 2009 kl. 12:06  

Den boksen din var helt topp, et vakkert stykke arbeid du har utført.:-)

Hege-Annie Simonsen 17. mars 2009 kl. 12:48  

Nydelig! Herlige farger, herlig stempel, herlig pynt! :)
Ha en fin dag!

Gunn (Merete) 17. mars 2009 kl. 13:38  

Bare en ting å si: NYDELIG !

Skjønner godt at dette er ett av yndlingspapirene dine, det er flott og kommer skikkelig til sin rett med denne boksen.
Ha en fin dag.

Riet 17. mars 2009 kl. 16:17  

wowww Kristen,what a beautiful boks,love the colour combo.

hugs Riet.x

Francien 17. mars 2009 kl. 16:37  

Another lovely box...this one is gorgious!!!love the colors and it looks so elegant....well done!!
greetings Francien.

Irene 17. mars 2009 kl. 20:45  

Wow Kirstan what can I say but beautiful, stunning and gorgeous.
Thank you for sharing your stunning work with us.

luv
irene
xxxx

Marita 17. mars 2009 kl. 21:24  

Nydelig eske du har laget. :) Lekre farger!

Scrappelise 17. mars 2009 kl. 22:20  

Jeg ville nesten sagt at det er ikke mulig å lage noe slikt, men du gjør det! Og alt du lager er så utrolig vakkert Kirsten! Ha en riktig fin aften!

Pia 17. mars 2009 kl. 23:12  

Fantastisk nydelig box Kirsten, super lækkert pyntet og i dejlige farver

Nora 18. mars 2009 kl. 02:49  

This is absolutely precious! I'm sooo lucky to have found your work.

Åshild 18. mars 2009 kl. 21:42  

Det var det jeg visste!!! Du fiksa detta med glans! Og med de siste nydelige Kirsten-detaljene, ble boksen helt smashing :)

Go'klem!

Iren 18. mars 2009 kl. 23:26  

Ååh men det e jammen meg så lekkert alt du lage Kirsten *sukk* så forseg gjort og dønn gjennomført! Du e så flink!

Ha ei fine dag i mårå!

Klem

HegeT 20. mars 2009 kl. 19:44  

Åhhhhhhhhhhhhhh, denne var jo bare sååå nydelig...men det er jo alt du lager...
Så masse nydelige detaljer og flott pynt...

Håper du har noen fine dager.
Klem
HegeT

Nina I. 20. mars 2009 kl. 23:39  

Utrolig nyyyydelig boks Kirsten!!! Jeg er jo så heldig at jeg har sett den med hendene;o) Du er helt rååå på disse boksene!! Kan du gi meg litt tålmodighet tror du???;o)

Ønsker den en flott og kreativ helg!
Stor klem;o)

Anonym,  24. mars 2009 kl. 09:39  

NYYDELIG!!!!!

Lim 26. mars 2009 kl. 16:40  

I'm speechless every time that I see a box from you.. OMG!!! This is Stunning!!! I looove that shade of blue and all the details.. oh wow!!!
GORGEOUS, GORGEOUS, GORGEOUS!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP