Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

4. mars 2009

Kurs - Unik Hobby | Cardmaking class

Jeg har holdt kurs hos Unik Hobby denne uken, og det var en kjempekoselig gjeng som koste seg med blekk og pensel. Temaet var nemlig fargelegging med Distress Ink. De var kjempeflinke, og resultatene ble sååå bra! Her er kortet de skulle lage...

I've had a cardmaking class at Unik Hobby this week. Fortunately, the girls enjoyed themselves, and they were soooo clever! We made this card.....



Jeg har brukt dette nydelige stempelet fra Whiff of Joy. Det heter Blowing kisses, og du får kjøpt det hos Unik Hobby....

I've used this beautiful stamp from Whiff of Joy.



Slik pyntet vi kortet inni... / Inside the card....

Materialer:
Kartong: Bazill - Mauve og Burgundy.
Mønsterark:
KaiserCraft - Blushed Passion.
Stempler: Whiff of Joy – Blowing kisses,
Norsk Stempelblad – Tekster 12B og Stempelglede - Tekst fra samlingen ”Min venn”.
Blekk:
Archival Ink - Jet Black, Versafine - Black og Distress Reinkers.
Pynt:
Diverse Prima blomster , Teardrop Pins, bånd, metallpynt, glitter og halvperler.
Verktøy:
Cuttlebug, Spellbinders, Craft Punch Extra Jumbo Circle, Craft Punch Super Jumbo Scallop Circle, McGill Pine punch, Fiskars punch - Treading Water og Retro Flower Punch.


oooOooo

Takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter veldig stor pris på at du legger igjen spor etter deg... ;)

Håper du har en riktig fin dag!
Klem


Thank you so much for looking. Have a nice day, everyone. Take care.
Hugs, Kirsten

25 kommentarer:

Anonym,  4. mars 2009 kl. 12:51  

hei

jeg ønsker å komme i kontakt med deg:)
har noen spørsmål om dine utrolige design.
kan du kontakte meg på
ailinv74@yahoo.no

Lena Katrine 4. mars 2009 kl. 13:05  

Hei på deg vennen!

Nydelig og sart kort! Heldig er den som får gå på kurs med deg ;o)

Nå har nedtellingen av timer begynt, og det er ganske nøyaktig 46 timer til vi ses igjen :o)

Ha en super dag! Kos og klem

Ellen Karin 4. mars 2009 kl. 14:50  

Så nydelig kort dere har laget.

Godt å se du er i gang igjen med kurs Kirsten. Snart skal jeg også i ilden...

Anne Bente 4. mars 2009 kl. 16:07  

åh.... så nydelig som altid, skønne farver du også har brugt.

Gunn (Merete) 4. mars 2009 kl. 16:38  

Dette var flott. En gang må det vel klaffe at jeg kan få komme på kurs.
Du lager så mye lekkert og delikat som jeg har lyst å lære.
Enn så lenge nyter jeg å besøke bloggen din og studere det du lager.

Scrappelise 4. mars 2009 kl. 18:03  

Nydelig kort som alltid Kirsten! Var forresten flott bildet fra Budor også.

Yvonne Hagane 4. mars 2009 kl. 18:05  

Så nydelig kort, Kirsten!! Kan tenke meg det var noen fornøyde damer etter det kurset, ja:)
Klem fra Yvonne.

Else Irene 4. mars 2009 kl. 18:23  

Guri, så lekkert kurskort!!! Nydelige farger, skjønn fargelegging og mange flotte deltaljer :))

Nå er det bare 2 dager til vi ses igjen...gleder meg!!!

God klem!!!

Francien 4. mars 2009 kl. 18:28  

The colours are stunning...absolutly gorgious card and the stamp is so cute...well done!!
greetings Francien.

Hege-Annie Simonsen 4. mars 2009 kl. 18:47  

Heldig den som får gå på kurs med deg, Kirsten! Nydelig kort!! Det føyer seg inn i rekken av alt det vakre du lager! Ha en fin kveld! klem

Camilla 4. mars 2009 kl. 19:12  

Wow for et lekkert kort vennen! Heldige de som får på kurs med deg:) Skjønner godt at de koste seg!

Klem, Camilla.

Vibeke 4. mars 2009 kl. 19:18  

Utrolg flott kort:)

Riet 4. mars 2009 kl. 19:38  

woww Kristen,what a beautiful card,l love the colours.

hugs Riet.x

Unknown 5. mars 2009 kl. 09:43  

Nydelig kort!!!
herlige farger og detaljer somalltid =)
Og nydelig malt! Heldige dei som får gå distress kurs med deg!!!

Og nydelig pynta på innsida! Blir så gjennomført vakkert da!

Klem,
Jorunn

Anne I P 5. mars 2009 kl. 11:00  

Hei på deg og takk for sist!
(Håper turen hjem videre gikk fint, uten flere bratte bakker og elger i veikanten!!!)

Nyyyydelig kurskort du har laget her også. Lekre farger!!! tenker kursdeltakerene ble fornøyde jeg!!!

Ønsker deg en riktig god tur til Ski i helga. Gleder meg til å titte innom bloggen din og se på resultatet. Hils kjentfolk!!!

Kos deg masse vennen!
God klem fra Anne

Sosa 6. mars 2009 kl. 00:27  

Lekkert kort igjen Kirsten! Heldige kursdeltager :)
Nå gleder jeg meg til treff igjen! Sees på lørdag og jeg håper den dagen varer leeeeeenge :)

Gunn Marit 6. mars 2009 kl. 06:38  

Åå så nydelig kort Kirsten, heldog de som fikk være med på kurs hos deg!! Kos dere så masse på treff i helgen! Det ble ikke til at jeg og Beata reiste alikevel denne gangen. Håper det blir flere Ski-treff fordet var veldig kjekt!

Anonym,  6. mars 2009 kl. 21:19  

Romantiskt och alldeles bedårande vackert.

kram

Stempelhexe 8. mars 2009 kl. 18:34  

Taumhaft chön, gefällt mir sehr gut.

LG
Ulla

Liv 8. mars 2009 kl. 22:10  

Nok et nydelig kort fra deg. Tror jeg må gå på kurs med deg engang. Må få med meg noen.

Håper alt går bra med dere:-)

Klem fra Liv.

Irene 9. mars 2009 kl. 19:54  

Hello Kirstan

A stunning and gorgeous card as usual, I just love your blog.

luv
irene
xxxx

Hege 9. mars 2009 kl. 22:28  

Hei
Boksen du laget på messen ble bare utrolig lekker.
Takk for en hyggelig prat.
Her inne er det masse inspirasjon.
Ha ei fin uke
Hege

Inger Marie 9. mars 2009 kl. 23:53  

Kurskortet ditt er nydelig Kirsten :)
Skulle gjerne vært på et av dine kurs.
Håper du har hatt en flott helg, skulle gjerne vært i Ski og truffet deg igjen.
God klem

Camilla 11. mars 2009 kl. 09:29  

Åh, Dom kan vara lyckliga som får gå på kurs med dig;)
Jag hadde gärna velat det.
Men jag bor åt hel fel håll, kan man väl konstatera.
Ett bedårande vackert kort fick dom göra och med dig som lärare så kan det bara bli bra:))
Fina färger och snyggt upplägg...
Kramar Camilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP