Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

4. september 2008

Nye stempler fra Stempelglede...

Det er jammen en stund siden jeg har blogget og vært på besøksrunde nå, men jeg har vært så opptatt med forberedelser til kurs i tillegg til mye annet... Jeg har forresten vært i Tallinn i 4 dager, og det var veldig moro! Jeg kan virkelig anbefale en tur dit!

Jeg har laget et nytt DT-kort for Stempelglede, og det ble et "criss cross card" denne gangen. Jeg liker veldig godt disse kortene, og de er kjempemorsomme å lage, syns jeg....

Mønsterpapiret er fra K&Company. På disse panelene har jeg stemplet Single Stamp 019 - Grunge Scroll rundt kantene og sydd på blonder. Jeg har brukt tekststempelet Single Stamp 018 - Til lykke, og montert teksten i en metallring. I tillegg har jeg pyntet forsiden med diverse primablomster, bånd, perler og metallpynt fra Unik Hobby.

I've made a "criss cross card" this time. I really like to make this type of cards! I've used Single Stamp 019 - Grunge Scroll around the edges, and my sewing machine to attach the laces. In front I've stamped Single Stamp 018 - Til lykke, and mounted the text into a metalring. I've also decorated the card with flowers from Prima, ribbons, peals and charms from Unik Hobby.

På panelet inni kortet har jeg også brukt Single Stamp 019 - Grunge Scroll. I tillegg har jeg montert en liten metallblomst og pyntet med Swarovski-perler. Jeg har også her sydd på blonder med symaskin. Jeg har stemplet Single Stamp 028 - Verdens beste venn på kremhvit kartong, klippet det ut og montert det med 3D-puter.

Inside the card, I've also used Single Stamp 019 - Grunge Scroll together with a tiny metalflower and Swarovski-pearls. I've used my sewing machine to attach the laces. On top of this panel I've used Single Stamp 028 - Verdens beste venn.
På baksiden av kortet har jeg brukt stempelene Single Stamp 021 - Grunge Ornamental Circle og Single Stamp 020 - Grunge Circle. I tillegg stemplet jeg mitt personlige stempel oppå. Sirkelen er også pyntet med samme blonder som ellers på kortet...

On the backside of the card, I've used Single Stamp 021 - Grunge Ornamental Circle and Single Stamp 020 - Grunge Circle, together with my personal stamp. I've also attached laces around the Grunge Circle...

Tusen takk for at du titter innom! Jeg setter så utrolig stor pris på alle tilbakemeldingene dere gir meg! Tusen, tusen, tusen takk!
Jeg ønsker dere en riktig så fin uke!
Klem fra Kirsten

Thank you so much for all your kind comments! It means a lot to me! Have a great week everyone!
Hugs, Kirsten

17 kommentarer:

Gunn (Merete) 4. september 2008 kl. 02:37  

Nydelig kort. Esken din er også så flott. Jeg liker denne stilen som du er så god på.
Får det ikke til selv, og da er det gøy å se på de som får det til.

Beata Ewa 4. september 2008 kl. 09:36  

Dette kortet var kjempenydelig! Jeg har aldri prøvd meg på criss cross card, men nå fikk jeg sååå lyst!! Du inspirerer, jente!!

Anonym,  4. september 2008 kl. 14:54  

Vilket underbart kort, jag älskar färgerna:0) tack för besöket hos mig!!
Therése

Hege-Annie Simonsen 4. september 2008 kl. 22:09  

Dette er ihvertfall kjempelekkert!! Liker så godt fargene; de lyse tonene kombinert med de mørkere i blått og brunt! :) Flotte detaljer og herlige, flotte stempler!! :)

Takk for kommentaren på mitt "kakao"-kort! Ble veldig fornøyd med det selv, første gang disse stemplene er i bruk! Så nå utover blir det nok noen som får en sånn hilsen med Rett-i-koppen sjokolade fra meg, når det går mot kaldere årstider!.. :)

Ønsker deg en fin dag i morgen! Leggetid her nå... Natti. *Klem*

CraftyC 4. september 2008 kl. 22:23  

Your blog is lovely, some great work on it!
Clairexx

Lim 4. september 2008 kl. 22:31  

Hi Kristin,

Oh gosh. I'm sorry because in the website of Stempelglede I told Gunhild this card was wonderful and I told her because I love her creations that her cards are like a bottle of wine, with the time goes better and better. But now I notice that you make the card. Sorry for the confusion. Anyways, this card is absolutely fabulous. I love it!! Love all the details, the flowers, everything.
I was checking your blog the other day and I was impressed. Your cards are stunning.
Could I link your blog to mine?
Hugs,
LIM

Camilla 4. september 2008 kl. 23:16  

Så utrolig flott dette criss cross kortet er!! Så stilig med det hvite båndet også!;) Nyydelige farger! Du er så flink!!
Klemmer fra Camilla.

Ingun 5. september 2008 kl. 11:06  

Nydelig kriss kross kort, blei inspirert til å prøve å lage eit slikt.
Lite spørsmål: kvar får du tak i slike personlege stempel som du bruker på baksida? (Laga av)

Fint når det er lit pynt bakpå, og så blir det endå meir personleg.

Lærer mykje av å lese blog.
Du er kjempeflink.

God helg!
Helsing Ingun

Anonym,  5. september 2008 kl. 16:02  

Vilket jätteflott kort.

Susanne

Tonje 7. september 2008 kl. 19:24  

Lekkert smekkert i ren Kirsten stil. Masse flotte detaljer, sans for farger og pynt gjør det så utrolig vakkert.

Bente 8. september 2008 kl. 20:04  

Nydelige farger og flotte kombinasjoner. Stempeltrykket montert i metallringen var virkelig en nydelig detalj!

Anonym,  8. september 2008 kl. 23:37  

Kjempeflott kort med mange nydelige detaljer! Han en flott uke!

Inger Marie 9. september 2008 kl. 15:16  

Ååå du er jo bare sååå flink vennen. Kortet er bare så lekkert. Nydelige farger, det mønsterpapiret hvor kommer det fra?

Har sendt deg mail...

Ha en fin dag

God klem

Andrea 9. september 2008 kl. 16:56  

Beautiful card.
xAndrea

Unknown 9. september 2008 kl. 18:38  

Woooooww.....så nydelig kort igjen!!!
Herlige farger og superlekre detaljer!!

klem,
Jorunn

eba 9. september 2008 kl. 21:12  

Alldeles nydelig kort!

Hanne 9. september 2008 kl. 23:35  

Å herlige tider, Kirsten, så utrooolig flott dette kortet var! Det står jo skrevet KIRSTEN på det lang veg da, med disse flotte fargene og detaljene du er så mesterlig på *sukk* Åsså blondekanter sydd på "all over" - imponerende...

Tusen takk for så trivelig besøk i bloggen min, blir alltid så glad når du titter innom (og et lite tips er å gjøre det igjen, men vær rask ;)

Nattaklem fra Hanne :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP