Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

25. januar 2009

En forsinket bursdagshilsen... | A belated birthday greeting...

Som dere sikkert har skjønt, så elsker jeg å lage esker av ulike slag. Dere begynner sikkert å bli lei av å se dem, men jeg syns de er så koselige å lage... :) Jeg har faktisk laget endel esker istedenfor vanlig bursdagskort den siste tida.

Denne lille esken har jeg laget til en god stempelvenn som har hatt bursdag for en stund siden... Bedre sent enn aldri... ;) Jeg sendte den i posten i forrige uke, så jeg tar sjansen på å vise den fram i bloggen nå... Jeg har også denne gangen laget en eske etter malen som Anita Thorsen har designet. Tusen takk for at du var så snill å dele den, Anita! *klem*

As you might have guessed, I love to make boxes of different kinds... You probably begin to be fed up with them, but I enjoy making them... ;) I've actually made some boxes instead of birthday cards in the past...

I've made this for a good friend who had her birthday a while ago... I've used the template designed by Anita Thorsen. Thanks for sharing, Anita! *hugs*









Innsiden av esken ser slik ut. Bak borden som jeg har laget med denne punchen fra Fiskars, la jeg et lite kort med en personlig hilsen på... ;) Nedi esken ligger litt småtteri til jubilanten... :)

The box looks like this inside... Behind the belt, which I've made by using this punch from Fiskars, I put a little card with a personal greeting... ;) I've filled the box with a little something for my friend...





Materialer/Materials:
Stempler/Stamps::
Papilio Stamps - Maya, Ett Trykk/Norsk Stempelblad - Tekster.
Papir/Papers
: Bazill,
My Minds Eyes - Fresh Beauty 1.
Blekk/Inks:
Archival Ink - Jet Black, Distress Reinkers
Pynt/Embellishments:
Prima Bouquet Flowers, diverse metallpynt, bånd og perler fra Unik Hobby.
Diverse:
Fiskars Border Punch Sunburst, PuchBunch - Fern, StampinUp - Word window punch.

Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Ha en fin søndag, kjære bloggvenner!
Klem fra Kirsten


Thank you so much for visiting my blog!
Have a lovely Sunday, dear blog friends!

Hugs, Kirsten

43 kommentarer:

Berit 25. januar 2009 kl. 14:26  

Jeg blir ALDRI lei eskene dine!!
Den ene flottere enn den andre!
Esker er gøy!! Lager så altfor sjelden en - men du inspirerer så godt mulig det blir en snart ;)

Go' søndag!

Klem

Nina I. 25. januar 2009 kl. 14:28  

Åhhhh... Dåååååån!!!! Lekkert lekkert lekkert! Skulle gjerne lært meg å lage disse eskene jeg også. De er bare så skjønne!
Ha en forsatt fin dag Kirsten;o)
Klem igjen!

Iren 25. januar 2009 kl. 14:43  

Super herlig og lekker eske Kirsten!!! Dette er du sååå flink til! Men det er du jo til alt annet også :o)

Ha en fin dag!

Klem

Anjas-Artefaktotum 25. januar 2009 kl. 14:48  

Oh what a pretty lovely box! Ans so many nice details. And the colorcomposition is excellent. Your friend will be glad to get them to birthday:-))
best wishes from germany,
Anja

Kristine 25. januar 2009 kl. 14:53  

Jeg syns du kan lage en haug med esker jeg for de er alle så utrolig nydelige!
Og forskjellige er de hver eneste en!!! OG jeg faller for de alle sammen!!!
Så mye eske-inspirasjon på en blogg skal man lete lenge etter;)
Tusen takk for all inspirasjonen!
Søndagsklemmer fra Kristine

Marianns papirgleder 25. januar 2009 kl. 14:55  

Nydelig øskje!!!! Det er alltid like spennande og vere innom sida di og sjå kva du lagar. Du har masse fantastiske kort!

Meretekj 25. januar 2009 kl. 15:21  

Dette var enda ei nydelig eske!

Maya 25. januar 2009 kl. 15:26  

Nyydelig,nyydelig!!! *dåne*
Lei?! Nei ikke i det hele tatt!!
Det er jo så vakkert det du lager,så mange flotte detaljer og så lekkert utført!
Flinka!
Ha en fortsatt flotters søndag,
klem fra Maya :)

eba 25. januar 2009 kl. 15:28  

Nydelig! Aldeles nydelig! Esker er jo smart, for de kan man jo bruke til både det ene og det andre... Takk for at du deler!

Ha en flott uke, du!

Eva-Lena 25. januar 2009 kl. 15:31  

Nydelig eske, jeg synes dette er vanskelig å få til...
Har prøvd meg på flere, men blir sldri fornøyd.


Ha en fin søndag.

Anne I P 25. januar 2009 kl. 16:51  

Hei vennen!
Gurimalla for en lekkerbisken du har laga her da. *smelt, smelt*
Så delikate farger også!!!
Flinka!!!

klemmer til deg Kirsten!

Kari 25. januar 2009 kl. 17:01  

N Y D E L I G !

Lag gjerne flere esker, jeg elsker dem.

Kari :-)

Karita 25. januar 2009 kl. 17:23  

So beautiful box!! That girl is so cute and I just love all those little details :)

Hugs from Finland
-Karita-

Rach 25. januar 2009 kl. 17:26  

Another stunning box, beautiful details love it. hugs rachxx

Unknown 25. januar 2009 kl. 18:00  

Woooow!!!!
Sååå nydelig eske Kirsten!!! <3<3<3
Dei er så gjennomført nydelige ned til kvar minste detalj! Herlig!!
Nydelige farger også!!!

Håper du har hatt en fin fin søndag! Vi har hatt koselig besøk fra fredag til i dag, så det har vært lite kreativitet, men koslig med besøk da! =)

Klem,
Jorunn

Anita Thorsen 25. januar 2009 kl. 18:00  

Nyyydelig eske Kirsten. Og det er en fornøyelse å dele den med deg når jeg får så masse inspirasjon tilbake.
Og jeg blir ikke lei av å se de for de er så forskjellige alle sammen. Så fortsett å lage dem du :)

Ønsker deg en fortsatt fin søndag.

Klem

Scrappelise 25. januar 2009 kl. 18:37  

Så godt å se deg i aktivitet igjen Kirsten, og takk for koselig besøk! Jeg kan neppe dra til Ski i mars pga jobb. Har for lite feriedager å "gå på" i år, desverre. Håper du får en god uke, go`klem til deg!

Camilla 25. januar 2009 kl. 19:10  

De eskene dine blir vi aldri lei av;) Helt fantastiske å hvile øynene på, er de, ti hi. Så gjennomførte og så fine farger! Veldig inspirerende:)
God søndag!

♥ Kari ♥ 25. januar 2009 kl. 19:38  

Å, guri SÅ nydelig eske!! Kjempesøte detaljer og nydelige farger!!
Nå ble jeg virkelig inspirert til å prøve meg på noen esker selv.
Klemmer fra Kari

Yvonne Hagane 25. januar 2009 kl. 20:28  

Noe såå lekkert! WOW!! Du er så flink til å sette sammen farger og pynt. Alt du gjør er så gjennomført nydelig. Ha en fortsatt fin søndagskveld:)
Klem fra Yvonne.

Elisabeth 25. januar 2009 kl. 21:35  

åååååå så fin. Ja jeg sier som de andre jeg... bare fortsett å lage disse flotte eskene dine du. De er rå lekre alle sammen. Super flinka!!
Ha en fin søndag du også;)

Klem fra Elisabeth

Lene Aase 25. januar 2009 kl. 22:52  

Guriland så lekker eske, blir aldri lei av eskene dine:) Eg synest også det er kjekt å lage esker, greit med litt variasjon:)

Klemmer fra Lene:)

Inger Marie 25. januar 2009 kl. 23:29  

Hei vennen :)
Eskene dine er jo bare et syn, du er jo bare så flink
Vil gjerne se enda flere av disse lekre eskene.
Ha en fin ny uke vennen,og tar du en titt i bloggen min ligger det noe til deg der :)
God klem

T's Creations 26. januar 2009 kl. 00:20  

Nydelige eske - igjen! Skikkelig "eyecandy"! :-))
Takk for hyggelig hilsen i bloggen min, og ja - vi ses i Ski! :-))

Lena Katrine 26. januar 2009 kl. 02:24  

Lei du lissom - det går virkelig ikke an å bli lei kreasjonene dine, om du så lager 100 i uka!!
Som alltid en fryd for øyet - og jeg sier det igjen - jeg er sikker på at du har magiske fingre!

Ha en flott uke, vennen!

Go'klem fra meg til deg

Pia 26. januar 2009 kl. 12:04  

Hvor er den æske supr flot, så smukt dekoreret og lækre farver

Inger Marie 26. januar 2009 kl. 16:23  

Heiiiiiii vennen :)

Idag kom posten med den lekreste eske jeg noen gang har sett. Tusen tusen takk vennen :)
Toffifee esken er bare et syn :)
så lekre farger og detaljer. Den beundres om og om igjen her :)
Du er bare så flink!!

Ha en fin dag vennen :)
God klem

Hanne 26. januar 2009 kl. 16:57  

Jeg jubler hver gang du legger ut nytt i bloggen din Kirsten. Du er bare så dyktig!

Mange gode klemmer fra Hanne

Lyndall 26. januar 2009 kl. 21:57  

I will never get sick of your boxes...keep them comming.

Marte 27. januar 2009 kl. 08:39  

Blir jo aldri lei av eskene dine - de er jo så lekre!!

Håper du også får en fin tirsdag! Klem fra meg

Lena Katrine 27. januar 2009 kl. 10:52  

Hei igjen, vennen!

jeg har en foto-utfordring til deg i bloggen min! Tar du den den?

Ha en fin dag!

Camilla 29. januar 2009 kl. 21:21  

Åhhhh, helt sagolik.
Så otroligt vacker.
Sluta aldrig att göra dina askar Kirsten.
spelar ingen roll om du gör 1000 st.
Alltid lika vackra att se på.
Otroligt fina färger och dekoration.
Jag är stum av beundran...oj, här åker hakan ner på golvet igen...vänta... ska bara ta upp den:))
En stor kram till dig: Camilla

Desirée 31. januar 2009 kl. 01:53  

Esker det kan du, og jeg blir aldri lei av å se på de! Lekker!

God helg, Kirsten!

Klem fra Desiree

Aud 3. februar 2009 kl. 11:06  

Fantastisk lekker denne esken!♥
Vil mer enn gjerne se flere! :o) {{{klem}}}

Unknown 3. februar 2009 kl. 13:18  

Wow beautiful box you made.
I became a follower so I can come back and see more of you`re creations.
greetings Emilie

Hanna 3. februar 2009 kl. 17:08  

Åhhh, bara älskar asken som du gjort! Den är helt otroligt fin!
Du är såå duktig!

Du har fått en liten Award inne hos mig :)
Stor Kram,
Hanna

eba 3. februar 2009 kl. 22:15  

Du kan finne noe til deg i bloggen min :)

Nyten 4. februar 2009 kl. 10:59  

Nei, blir aldri lei av å sjå på eskene dine. Alle er heilt nyydelige!!

Klem Linda

Vanja 5. februar 2009 kl. 16:20  

Så utrolig lekker og søt eske:-)
Har "lånt" malen din, og nå er jeg i gang med en liten eske. Kjempefin og inspirerende blogg du har.
Ha en fin dag!

oheidia 5. februar 2009 kl. 19:34  

Så nydelig eske! Blir aldri lei av slike nydelige esker som du viser frem men får alvorlig lyst til å dekorere esker selv!

Det ligger to awarder og en utfordring til deg i bloggen min. Du får bli med hvis du har tid men det er så absolutt ikke noe krav.

Vi sees i mars. Jeg gleder meg veldig!!!

Bev 7. februar 2009 kl. 18:31  

Amazing!! Love these colours Kirsten and the lace is so pretty. Such a cute little image too

hugs Bev x

Else Irene 8. februar 2009 kl. 17:46  

Tusen, tusen takk, kjære Kirsten for denne utrolig lekre esken som nå er min!!! Den er bare så utrolig nydelig, og jeg satte så stor pris på de gode ordene inni *klem* Og selvfølgelig godisene som fulge med også, tusen hjertelig takk!! Så mange lekre detaljer og fantastisk fargelegging! Esken står til pynt på skjenken og der skal den få stå ganske så lenge :) Heldige meg :)))

Tusen takk for at du tenkte på meg på dagen min!!

Gode klemmer til deg fra meg :))

Stempelhexe 17. mars 2009 kl. 15:21  

Du hast einen wunderschönen Blog und deine Sachen sind einfach traumhaft.

LG
Ulla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP