Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

2. oktober 2008

Gavepose | Gift bag

For et par uker siden holdt jeg kurs hos Unik Hobby, og da var det "Gavepose og Sarah Kay" som stod på timeplanen! :) Vi lagde denne...
I tillegg til hovedmotivet fra Stampavie, har jeg brukt stemplene "Ornamental Scroll" og "Til lykke" fra Stempelglede.


Two weeks ago, I gave another course at Unik Hobby. We made this Giftbag... I've used stamps from Stampavie and Stempelglede.






Slik ser posen ut på baksiden. Her har jeg også brukt "Ornamental Scroll" og tekststempel fra Stempelglede. På det lille kortet som er festet til posen med et bånd, har jeg brukt stempel fra Ett Trykk.

On the other side, I've used stamps from Stempelglede and Ett Trykk.




Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Ha en fin kveld!

Klem fra Kirsten


Thank you so much for stopping by my blog!
Take care!


Hugs, Kirsten

24 kommentarer:

Angella 2. oktober 2008 kl. 18:55  

Så lekkert dette var Kirsten... Jeg vil også lære meg å lage gaveposer. De er jo så uttrolig søte å gi bort!

Angella

Maya 2. oktober 2008 kl. 19:15  

Nyyyydelig,Kirsten!
Lekkert malt og nyydelige detaljer!
Alt du lager blir så sart og elegant!

Og jepp klar som ett egg for flere kreative møter!
Bare å sette meg opp,uansett når og hvor jeg er med! *fnis*

Klem fra Maya :)

Camilla 2. oktober 2008 kl. 19:18  

Åh, det är så snyggt...
Kan bara drömma mig bort i din blogg.
Här är såå mycket fint att titta på.
Och din målning är bara underbar..
Kommer tillbaks flera ggr.
Kramar Camilla

Nikki Fairbairn 2. oktober 2008 kl. 19:42  

Gorgeous gift bag Kirsten, I love the pretty colour scheme and your colouring of the cute image is beautiful. Hugs Nikki x

Camilla 2. oktober 2008 kl. 20:00  

Nyydelig gavepose Kirsten!! Og stempelglede-stemplene passer så bra sammen med Sarah Kay:)
Klemmer fra Camilla.

Anonym,  2. oktober 2008 kl. 20:47  

Så nydelig - brunt og rosa er så fint sammen - er nok en av de fargekombinasjonene jeg liker best. Har aldri lagd gavepose, men tror jeg skal forsøke å få lage noen til jul. Tusen takk for kjempekoselig kommentar i bloggen min, det blir spennende å se hva du lager med pergamentet :) Ha en fin kveld videre! Klem.

Åshild 2. oktober 2008 kl. 21:14  

Så nydelig pose, vennen! Syns ikke du slurver så veldig heller, akkurat *knis*

Håper du har overlevd uka, vennen. Savner deg allerede, jeg...

Go'klem

Bente 2. oktober 2008 kl. 21:31  

Flott!!! Jeg har også lyst til å bli så dyktig!!!! Kan du sende noen "bli-flink" vibber til meg??? ;)

eba 2. oktober 2008 kl. 22:03  

Så nydelig gavepose! Du er bare såå flink! og kortet med Sarah Kay under her også... nyyydelig! Er enig i at dette motivet er aldeles herlig! Du er en sann kortkunstner! Takk også for hyggelig hilsen i min blogg! :)

Anonym,  2. oktober 2008 kl. 22:07  

Vilka underbara saker du har gjort sedan jag var här sist. Jag bara älskar de Sarah Kay stämplarna:0)
Tack för titten hos mig!!!
Therése

Inger Marie 2. oktober 2008 kl. 23:32  

Posen er nydelig Kirsten :)
Og fargesammensetningen og fargeleggingen din er helt suveren.
Håper alt står bra til med deg!!

Masse klemmer

Solli 3. oktober 2008 kl. 10:33  

Ååååå så nydelige kort Kirsten.
Farger og oppsett er jo helt perfekt.
Er det ok om jeg lenker til bloggen din i min blogg :-)

Klem fra Solbjørg

Anonym,  3. oktober 2008 kl. 14:08  

Denne var fiiin Kirsten!
Frister meg å prøve en sånn, men må skaffe meg pose først:-)*knis*.
God helg til deg og dine!
Klem - Maria:-)

Marit 3. oktober 2008 kl. 14:34  

Så kjempeflott pose. jeg har ikke forsøkt meg på disse, men skjønner jo jeg burde det :) Passer bra nå som det nærmer seg jul også. Tror du ikke :D

Anonym,  3. oktober 2008 kl. 15:39  

Åååå vad fin presentpåse! I love it!

Kjam...

Andrea 4. oktober 2008 kl. 07:08  

Wow, beautiful bag.
xAndrea

Anonym,  4. oktober 2008 kl. 08:22  

WOW! Vilken presentpåse du skapat, verkligen tjusig.

/Susanne

Lene Aase 4. oktober 2008 kl. 09:34  

Superlekker gavepose Kirsten, alt du tar i blir til gull:)
God helg til deg :)

God klem fra Lene.

Elisabeth 4. oktober 2008 kl. 11:31  

Hei hei;)

ÅÅååå men denne posen din var nydelig altså. Du lager så utrolig mye fint;) Tusen takk for inspirasjonen.
Ha en kjempe fin helg

Hilsen Elisabeth

Pia 4. oktober 2008 kl. 19:45  

Øj en lækker pose med mange nydelige detaljer, så smuk

Lim 5. oktober 2008 kl. 02:48  

Kirsten this is beautiful. Stunning as usual. It;s a real pleasure visit your blog and enjoy all your creations. You are an artist. So talented and with a coloring out f this world.
Hugs,
LIM

Nina I. 6. oktober 2008 kl. 17:20  

Fantastisk nydelig pose Kirsten!!! Alt du lager blir berre lekkert!!!Flink du;)

Ha en strålende dag!

Klem

Camilla 8. oktober 2008 kl. 17:17  

Vill bara tala om att jag varit här igen.Kram Camilla

Daniela 9. oktober 2008 kl. 10:49  

Bello, fantastico!! Sei bravissima, complimenti
Daniela (ItalY)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP