Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

11. februar 2009

En hjertelig hilsen til en venn...

Jeg har laget en hjerte-eske til en god stempelvenn. Idéen til denne esken fikk jeg da jeg demonterte en hjerteformet konfekteske som jeg fikk til jul... ;) Forskjellen er at jeg ønsket at lokket på esken kunne vippes opp på samme måte som de andre eskene jeg har laget... Jeg lagde derfor min egen variant av den... :)

I've made this Heart Box for a very kind friend of mine. I got the idea of this box when I dismantled a heart-shaped box of chocolate, that I got for Christmas... ;) I But the difference is that I wanted to open the lid in the same way as the other boxes I've made lately...




Først lagde jeg en hjertemal, og skjærte ut 2 stk. i papp (baksiden av en tegneblokk). Disse har jeg kledd med Bazill kartong. Jeg har brukt mønsterarket Winter Mist fra BoBunny på lokket. Blonden er sydd på med symaskin.

På lokket har jeg brukt et nydelig tekststempel fra samlingen Min venn, i tillegg til blomster fra samlingen Grunge Collection. Jeg har fargelagt blomstene med Twinkling H2O (i fargene Blue Grass og Bolivian Blue) og Marvy LePlum tusjer (i fargene Steel Blue og Oriental Blue).

First of all, I made myself a heart template and cut out two pices in thick cardboard. I covered these with Bazill. I've used patterned paper from BoBunny - Winter Mist.

I've used this beautiful text from the collection Min venn (My friend) and flowers from the collection Grunge Collection. I've coloured the flowers with Twinkling H2O (Blue Grass and Bolivian Blue) and Marvy LePlum markers (Steel Blue and Oriental Blue).




Rundt esken har jeg pyntet med blonder og halvperler. Som dere sikkert har sett, er jeg veldig glad i den kombinasjonen... ;) Inni esken har jeg brukt stempelet "Min venn" i tillegg til mitt personlige stempel. Nedi esken ligger en personlig hilsen og litt "stempel-snadder" som jeg håper hun liker...

I've decorated the box with laces and pearls. As you might have noticed, I love that combination... ;) Under the lid I've used the text "Min venn" (My friend) and my personal stamp. I've filled the box with a little something, and of course a personal greeting... ;)







Jeg skal legge ut en mal med forklarende tekst i bloggen min etterhvert... Har dessverre litt for mye å gjøre på jobben akkurat nå, i tillegg til at jeg har endel bursdagskort å lage....

I'm very busy at work these days, and I'm late with some birthday cards... But I'll post a template for this heart box in my blog soon.... :)

Takk for at du titter innom.
Jeg håper du har en fin uke!
Klem fra Kirsten


Thanks for visiting!
I hope you're having a great week. Take care everyone!
Hugs, Kirsten

35 kommentarer:

Gunn (Merete) 11. februar 2009 kl. 01:32  

Aldeles nydelig er denne esken. Men det er jo alt du lager. Jeg virkelig elsker den delikate stilen din. Alt er så utrolig gjennomført. Jeg bare må innom bloggen din hver gang det kommer en ny post.
Ha en fin dag.

eba 11. februar 2009 kl. 07:37  

Åh, denne var nydelig! Likte patenten med vippelokk :)

Evy-Kristin 11. februar 2009 kl. 07:49  

*dåååån*
Hvordan er det mulig å lage sånne flotte kreasjoner?? *dååne litt til*
Kirsten; du er en sann mester - og jeg blir SÅÅÅ inspirert og imponert over alt det flotte du lager!! Lekkert, lekkert, lekkert!!

Lena Katrine 11. februar 2009 kl. 07:57  

Åh sukk, åh herlighet!
Noe så nydelig, vennen! Fantastisk flott blåfarge, nydelig laget, og for noen detaljer - alt i en herlig kombinasjon!!
Heldig er den som får hjertet ditt!

Ha en flott uke, og ikke slit deg ut nå da vennen!

Og jeg gleder meg SÅ mye til Ski-treffet, nå kan vi begynne med nedtelling av dagene til vi ses - det blir SÅ kos!

Mætti klæmmer åt deg fra meg

Francien 11. februar 2009 kl. 08:17  

This heart is absolutly stunning!!!what a beautyful colours and you made a lot of work of it but it shows!!! super!!
greetings Francien.

Maya 11. februar 2009 kl. 08:27  

Åhhhh *sukk* Ikke bare du som er glad i den fargekombinasjonen! Jeg er glad for att du bruker den,for ingen lager så nyydelige kreasjoner i blått som du!!
Og jeg blir så imponert og inspirert av dine nyydelige kreasjoner,Kirsten!

Tror jaddi meg att jeg må prøve meg på en hjerte-eske jeg også,fordi om det blir som å hoppe etter Wirkola *fnis*
Ha ei flotters uke,Kirsten,ikke slit deg ut!

Og snart,veldig snart er vi på vei til Ski *hurra*
Gleder meg sååå til stempel-helg!
Klemmer i fleng & haug fra Maya :)

Solli 11. februar 2009 kl. 09:31  

Denne var aldeles nydelig Kirsten. Fargene og pynten, ja alt var bare helt lekkert.

Du lager så mye flott !

Berit 11. februar 2009 kl. 10:00  

Sukk - sukk - sukk!!
Nydelig eske - så flotte kombinasjoner at nå tror jeg at jeg må vekk fra pc'n og gjøre noe!

Snart helg!

Klem

Line A 11. februar 2009 kl. 10:01  

Nyyydelig eske!
Du er så utrolig kreativ..
Henter mye inspirasjon her i bloggen din.. ;)

Irene 11. februar 2009 kl. 10:46  

Your box is stimply stunning and gorgeous.

I love it.

Thanks for sharing it with us.

luv
irene
xxxx

Anonym,  11. februar 2009 kl. 10:48  

Lekker!!!!! :D jeg er så imponert over krativiteten til dere som lager slike maler selv!!!

Og jeg gleder meg til å se malen på denne!!! For dette har jeg også lyst å lage! :D

tani 11. februar 2009 kl. 13:03  

helt stum av beundring....aldeles nydelig..
gleder meg til det evt kommer en mal..

Lim 11. februar 2009 kl. 13:32  

WOW you can make a chocolate box look sooooo gorgeous?... YOu are an artist my friend.. I looove all the details that you always have inside and outside the boxes.. WOw.. I'm a speechless.. Look those flowers and the little gems inside... WOW!!!
STUNNING!!!! I think is I received something like that I don;t want to eat those chocolates...They are so precious.. :))

Big Hugs,

LIM :))

katy 11. februar 2009 kl. 14:53  

Oh my goodness Kirsten this is so pretty, love the delicate blue colour with the lace and pearls, simply stunning...adore all your boxes :) xx

Pia 11. februar 2009 kl. 14:53  

Endnu en helt utrolig nydelig æske, sååå flot i farver og pynt

Beata Ewa 11. februar 2009 kl. 15:05  

Så nydelig denne var!!! Flott pyntet!!

Klem, Beata

Inger Marie 11. februar 2009 kl. 15:08  

Hei vennen :)
Esken er et syn, så lekre farger og detaljer.
Du imponerer stadig med disse eskene :)
Alt du lager er så utrolig lekkert.
Håper du får tid til å slappe av litt om dagene.
God klem

Lene Aase 11. februar 2009 kl. 16:28  

WOW, så utrolig lekkert hjerte!!!! Gleder meg til å treffe deg på Ski-treffet:)

Klem fra Lene:)

Yvonne Hagane 11. februar 2009 kl. 18:02  

Hakeslepp!!!! Noe så vanvittig lekkert! Wow, wow,wow. Blåfargen er sååå nydelig! Eskene dine er noe av det lekreste jeg vet, Kirsten.

Fortsatt fin uke:)
Klem fra Yvonne.

Anne I P 11. februar 2009 kl. 19:13  

Kjempeflott Hjerte-eske Kirsten!
Du er jo blitt rene eskedronningen du da!!! Jeg er sikker på at den kommende eier hopper i taket av bare glede!!!

Sees på mandag, vennen!

Kos og klem fra Anne

Anne Bente 11. februar 2009 kl. 20:58  

åhhhhhhh hvor er den flot, du forstår bare at få det sååå nydeligt alt.

Antje 11. februar 2009 kl. 21:10  

For en nydelig hjerteeske !!! Så mye annet fint du har laget også !! Takk for titten :)
Hilsen Antje :)

Iren 11. februar 2009 kl. 22:27  

Ååh du å du for en super lekker eske du har laga Kirsten!!! Så lekre farger og så lekkert gjennomført! Så flink du e :o)

Ha en fin kveld!

Klem

Riet 12. februar 2009 kl. 16:17  

wowww,Kristen what a beautiful doos.

hugs Riet.xx

Nikki Fairbairn 12. februar 2009 kl. 19:56  

Gorgeous little box Kirsten, so beautifully decorated, love all the lovely lace. Hugs Nikki x

Audhild 12. februar 2009 kl. 20:47  

Så nydelig hjerteboks du har laget. Vakre farger og flott pyntet.

Sosa 13. februar 2009 kl. 15:39  

*sukk* noe så utrolig vakkert! Skjønner ikke hvor du tar alle de flott ideene dine fra, det må være en utømmelig kilde der inne et sted ;) Pass godt på kilden din da Kirsten og ikke slit deg ut. Klem!

Bettan 13. februar 2009 kl. 19:25  

Wow! Hur kan jag ha missat din blogg, den är ju fylld med helt fantastiskt vackra saker :-o
(Du skulle se mig, jag sitter och kryper närmre och närmre dator med munnen öppen och bara insuper allt det vackra du gjort.)
Den här blå asken är bland det vackraste jag har sett!
Önskar dig en trevlig helg och en Glad alla hjärtans dag!
Elisabeth

T's Creations 14. februar 2009 kl. 17:36  

Enig med alle sammen her!! :-)) *fjerner nesemerker fra skjermen og tørker vekk sikkel fra haken og dytter haken opp!*

Anonym,  15. februar 2009 kl. 10:35  

Sååå mye nydelig det var å finne her!!!. Å så flotte esker.Tar en svingom til deg litt oftere tror jeg.Masse hilsner fra Lisbeth

Anonym,  17. februar 2009 kl. 12:26  

Gratulerer masse med dagen i dag!
Klemmer til deg fra meg!!

Maya 18. februar 2009 kl. 01:10  

Gratulerer så masse med dagen som var igår,Snuppa!
Bursdagsklem fra Maya :)

Daisy Chain 19. februar 2009 kl. 10:48  

This box is stunning Kirsten. I love the soft blue you've chosen. And those flowers are lovely. I really must buy that set set of stamps. Lovely combination of lace and pearls too.

Hugs Debbie xx

Janne-Lise 6. desember 2009 kl. 01:21  

Dette må være det lekreste jeg har sett på utrolig lenge......... håper det er greit at jeg legger link til bloggen din i sidebaren på min blogg....... Jeg må vite at jeg finner deg igjen for her må jeg bruke tid på å se på alt det lekre du tryller frem. God helg og tusen takk for titten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP