Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

9. januar 2008

På tide å si "Godt nytt år" ! :)

Vi begynner allerede å nærme oss midten av januar, så da er det jammen på tide både å ønske godt nytt år, og å oppdatere bloggen!! Jeg hadde jo så store planer om å lage julekort i romjula, i tillegg til at jeg skulle boltre meg i bloggene til gode stempelvenner! Men neida, slik ble det ikke.... Romjula gikk så altfor fort, og starten på det nye året har gått enda fortere!! De late romjulsdagene er erstattet med en timeplan som ikke gir rom for mye kos og avslapning... Nå er vi i full gang igjen med skitreninger, skirenn, møter og overtidsjobbing! Heldigvis er det snart helg, og da skal jeg lage kort og besøke forsømte bloggvenner!!

Åshild har dratt meg med på en utfordring som innebærer at vi skal lage et bestemt antall julekort hver måned gjennom hele året!! Det var en gjeng som holdt på med dette i fjor også, og jeg må ærlig innrømme at jeg trodde det hadde tørna for dem da de kom med denne idéen.... :) Men, da desember kom, skal jeg si jeg var misunnelig!! For jeg kom slettes ikke i mål med julekortene mine, og jeg har bestemet meg for at det ikke skal skje igjen i år!

Så derfor skal jeg nå lage 4 julekort hver måned... Jeg vet at jeg blir møkka lei julestemplene mine når kalenderen forteller oss at det går mot vår, at sola varmer og det begynner å spire og gro ute - men forhåpentligvis klarer jeg å ligge litt på forskudd.... (det er antagelig like sannsynlig som at jeg blir Lotto-millionær!! )

Vel, jeg har i alle fall kommet halvveis med januarkortene, og de ser slik ut. Begge er laget med bakgrunn av alkoholblekk, og det er litt glitter her og der også, men det kommer dårlig fram her... Dere må derfor på med glitterbrillene, folkens..... :)





Og til slutt må jeg si tusen, tusen takk for alle de nydelige julekortene jeg har fått! Det var sååå koselig å få så mange kort og koselige hilsener i postkassa! Jeg er veldig lei for at jeg ikke fikk sendt kort tilbake til alle sammen, men det er jo ikke for sent enda..... ;)

Snart er det helg, folkens! Juuhuuu.... :)

9 kommentarer:

eba 10. januar 2008 kl. 23:29  

Å, så flotte julekort! Har lekt med tanken om å fylle opp med julekort jeg også, i fjor ble det bare hastverkstkort til de jeg "måtte" ha kort til... ;)
Gleder meg på å se mere!

Scrappelise 10. januar 2008 kl. 23:38  

For det første, for en super idè å fordele julkortene over hele året, den likte jeg! Og det rosa, lilla kortet = VAKKERT! Må bare si igjen det jeg har sagt før og det andre sier; du er virkelig dyktig Kirsten. ha en riktig fin helg da! (er snart helg nå?) En scrappende god klem til deg!

Inger Marie 11. januar 2008 kl. 16:42  

Hei vennen!!

Så nydelige kort du har laget.
Ingen dum ide å lage noen julekort hver mnd så slipper det å bli sånn stress i desember.
Kortet "Med ønsker om alt godt...."
var nyydelig.

Ha en fin helg!!

Klem fra Inger Marie

Anonym,  11. januar 2008 kl. 19:36  

Hei vennen!

Nyyydelige kort! Fantastisk flotte farger på det nederste! Tror jeg må bli med på den der utfordringen om å lage julekort hver måned. Vet ikke om jeg klarer å få laget 4 stk, men om jeg hadde klart i alle fall ett så hadde det jo hjulpet! Jeg kom heller ikke i land med julekortene i 2007...

Takk for koselig kommentar i bloggen min :) Det har vært en travel start på nyåret her også. Og denne uka har min kjære vært syk med halsbetennelse. Nå håper jeg på en litt mer rolig helg. Kanskje vi kan snakkes i løpet av helga? Hils alle fra oss!

Klem fra Gunhild

Solveig 13. januar 2008 kl. 12:09  

Nydelige julekort!
Det nederste var lekkert!!!!!

Ha en fin dag!

Sosa 13. januar 2008 kl. 14:31  

Innom en liten tur for å ønske deg godt nytt år!

Ser at jeg må få ferdig bloggen min snart - et forsømt kapittel.

Ser ut til at det nye året også har innhentet deg med stormfart *lol*
Kanskje vi treffes på kurs denne våren eller treff? Mange fine kort fra her ser jeg! :)

HegeT 14. januar 2008 kl. 14:26  

Hei på deg, og godt nyttår....

Koselig at du har tid til litt blogging igjen også...
Kjenne til det der at hverdagen tar overhånd.

Du får benytte alle muligheter til å være kreativ, og glede deg over alle små pustepauser......

Kjemåpestor klem fra
HegeT

Annie S 15. januar 2008 kl. 15:10  

Hei

Gosj så flink du er som har blitt med på den utfordringen. Jeg burde virkelig vært med, men først må jeg få system i rotet mitt. Klarer jeg det før 2009 da tro? ;)

Herlige kort, det nederste synes jeg jeg "kjenner igjen" fargene på. Jeg elsker også de fargekombinasjonene med alkoholblekk. Utrolig lekkert. God idee med de pregede blomstene som pynt.

Pssst, hørte at dere har bursdagstider hos dere rundt føreste helgen i vinterferien, men hvis dere har tid til overs så er det litt aktiviteter for alle på Mjøsa camping og fritid den 16 februar. Her er info: Lørdag 16 februar blir det arrangert isdag i Båssenden sammen med ungdomsgruppa i Brumunddal og omegn sportsfiskeforening. Muligheter for å lære litt om pilking og få prøve seg selv. Det vil bli delt ut premier i en liten konkurranse til slutt. Det blir også muligheter for å gå på ski og skøyter, samt kjøring med hest på isen. Alle som har lyst kan ta seg turen sammen med venner og bekjente.

Har dere lyst så er det bare å komme, vi har hverfall store planer om å være der den helgen :)

Nei nå får jeg komme meg opp å gjøre ferdig kakene til gjestene kommer. Er to gutter som skal ha voksenbursdagen sin i dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP