Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

23. desember 2007

Mine ønsker for julen - en koselig liten juleutfordring...


Jeg har fått en koselig liten utfordring av Anita, som jeg selvfølgelig vil være med på.....

Mine ønsker for julen er:

* At min gode venninne Janne, som bare for noen dager siden mistet faren sin, får en fredelig og god julefeiring sammen med familien sin... (Tenker masse på deg, vennen... *klem*)

* Mye snø, slik at ungene får glede av nye ski som ligger under treet i morgen... ;)

* At alle barn får en jul fylt at kjærlighet, trygghet og glede...

* Mye kvalitetstid sammen med mann og barn...

* At vi får mildere vær, slik at jeg faktisk får lyst til å bevege meg ut...

* Tid til stempling og forsømte bloggvenner...

* Tid til å besøke venner.


Og sånn helt på tampen av ventetida, sender jeg utfordringen videre til Åshild, Annie, Gunhild og Beata....

Til slutt legger jeg ut et par julekort som forhåpentligvis har funnet veien til gode venner! Jeg ble ikke ferdig med alle julekortene før jul, så mange får en julehilsen i romjula isteden... ;)








Jeg ønsker dere alle
en fredelig og god jul,
og alt godt i året som kommer.

10 kommentarer:

Åshild 24. desember 2007 kl. 11:30  

Glad i deg, vennen!

Gode klemmer til deg og resten av go'gjengen :)

PS: det er lov å begynne pustingen allerede i dag, asså... ;)

Scrappelise 24. desember 2007 kl. 15:16  

Nå er det juleaften og jeg må skrive fortere enn lynet, ønsker at det blir verdens koseligeste jul og et godt nytt år for deg og familien Kirsten! Klem!

Beata Ewa 24. desember 2007 kl. 15:46  

Førjulstiden var ganske stressende her i huset også :-) Føler at jeg har forsømt mine stempelvenner noe enormt men her kommer det iallefall en liten hilsen :-)

Tusen takk for rondeller, de har kommet trygt frem og er tatt i bruk allerede. Du er så snill :-).
Synd det klaffet ikke for deg det med treffet i Stavanger - kunne være så koselig å snakke meg deg igjen! Men det kommer vel flere anledninger.

Takk for utfordringen - den tar jeg straks :-)

Ellers ønsker jeg deg og dine en riktig god og fredfyll Jul og alt godt for det nye året, Kirsten :-)

Stor juleklem fra Beata.

Anonym,  24. desember 2007 kl. 15:49  

Hei vennen! Takk for utfordringen! Rakk ikke ta den i dag, men skal prøve i kveld/i morgen :) Håper dere har en herlig dag! Hils alle så masse. jeg skal hilse fra gutta mine! Nyydelige julekort du har laget! Ha en riktig god og fredfylt jul!

Gode juleklemmer fra Gunhild

Else Irene 25. desember 2007 kl. 11:09  

Hei Kirsten :)

Tusen takk for superkoselig hilsen i bloggen min, vennen! Jeg tar det helt med ro.....kjenner jeg trenger det, selv om jeg blir litt bedre for hver dag :) Gutta mine tar ansvar og støvsuger, vasker og ordner opp...deilig :)

Håper dere hadde en fin julaften, med masse god mat og flotte gaver :) Ønsker deg og dine en fortsatt varm og fredelig julefeiring!!

Juleklem fra elsi

Berit 25. desember 2007 kl. 16:21  

Hei på deg!
Ble lite datatid helt inn i jula, så derfor ønsker jeg deg GOD JUL i dagene som kommer!

Her er det rolig og fredelig - passer meg akkurat i dag;)
KLEM

Hilde 26. desember 2007 kl. 21:43  

Koselige kort du lager. Fant fram til bloggen din via AnneLise sin...
Titter nok innom igjen.

Fortsatt god jul!!

eba 27. desember 2007 kl. 00:31  

Så mye flott å se her i bloggen! Kom hit litt tilfeldig, rusletur i blogg-land ;) Gratulerer med 3.plass i NM - gleder meg til å se alle de flotte bidragene.....

Anonym,  29. desember 2007 kl. 17:37  

Her kommer en liten romjulshilsen fra meg også. Hvis det er noen trøst, så ser det ut til at vi har hatt en ganske så lik førjulstid.....(og med en gubbe som endelig fikk tatt en etterlengtet operasjon akkurat en uke før jul, ble det så som så med juleforberedelsene her i huset....)
Håper du har kost deg masse i jula, at du har blitt frisk og at batteriene er fulladet før det nye året tar til!
Klem fra Sosa

Inger Marie 4. januar 2008 kl. 20:22  

Hei Kirsten!!

Vil ønske deg et godt nyttår!!
Ser fram til å besøke bloggen din med masse nye kreativiteter fra deg i hele 2008.

Ha en fin helg!!

Go klem fra Inger Marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP