Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

22. mars 2010

DT Stempelglede

I’ve made another box – a heartbox this time. :) If you want to make one yourself, you can follow my tutorial(I'm sorry I haven't translated it to English, but I hope you understand when using the Google Translater). There is a difference anyhow.. I have made the lid in the same way as the bottom this time, just a little bigger…

En ny eske fra meg - denne gangen en hjerteeske. Hvis du har lyst til å lage en hjerteeske, kan du prøve deg på denne tutorialen min. Jeg har imidlertid laget den litt annerledes. Har laget lokket på esken på samme måte som bunnen - bare litt større... ;)


Isn’t this paper from MME just adorable?? It feels like velvet, and I looooove it!  ♥ I’ve used a textstamp from Stempelglede, and decorated the lid with this beautiful lace from Papirloftet, flowers, pearls, charms and ribbon.

Dette papiret fra MME er bare nyyyydelig! Uten tvil en favoritt! Jeg har brukt tekststempler fra Stempelglede.




Inside the box I’ve used another textstamp from Stempelglede. I love this text. It says “Magic is believing in yourself. If you can do that, you can make anything happen” (J.W. von Goethe).


Recipe:
Cardstock: Hearts from
Panduro.
Papers: MME - Pink Damask Paper, Bazzill.
Stamps: Text stamps from Stempelglede.
Embellishments: Lace, ribbon, lace, pearls, charms, flowers.



I'll take this opportunity to thank you all for all the lovely comments you have given me lately. It means a lot to me. ♥ I wish I had time to thank each and everyone of you, but unfortunately time is too short.

Jeg vil benytte anledningen til å takke for alle de koselige kommentarene jeg har fått av dere. ♥ Skulle selvfølgelig ønske at jeg hadde tid til å takke hver enkelt av dere, men døgnet har dessverre altfor få timer... :(
Ha ei riktig fin uke alle sammen. Det går heldigvis mot vår!!! :)



Have a wonderful week everyone!


Hugs, Kirsten



58 kommentarer:

Knerten 22. mars 2010 kl. 22:03  

Helt fantastisk nydelig eske du har laget OG dekorert her, Kirsten ! Tror ikke jeg tør begynne på et slikt prosjekt engang, men kanskje... ?

Toneloni * Tonje 22. mars 2010 kl. 22:07  

Nyyyyydelig eske igjen, Kirsten.
Så sarte og lekre farger og lekkert pyntet!

Jeg kom meg dessverre ikke på Ski-treffet. Var på kick-off i Dubai!!!! med jobben. Der var det flott.

Ha en flott kveld og uke

KLem
Tonje

Wendi 22. mars 2010 kl. 22:08  

Your blog is so inspirational I have enjoyed so much looking at all of your gorgeous creations
Your heart box is stunning thank you so much for sharing it with us all
I am off to watch your tutorial
Wendi

craftymum 22. mars 2010 kl. 22:11  

Hi Kirsten
your box is very beautiful
Love sarah XXX

Ansi 22. mars 2010 kl. 22:16  

Wow, this little box is just as pretty as all your creations:o)
You are a true inspiration to me.
Hugs

Wenche 22. mars 2010 kl. 22:17  

Dåååån, den er jo helt utsøkt! Nydelige dealjer.

Klem Wenche :0)

Donalda 22. mars 2010 kl. 22:21  

Wow girl!!!!! This is just breath taking!!! I so love it when you post for I so love visiting. Hugs

Kylie 22. mars 2010 kl. 23:08  

Love it!! This is absolutely gorgeous!!

Kylie xo

Suzanne 23. mars 2010 kl. 00:38  

Another beautiful creation, Kirsten
Hugs
Suzanne x

Jackie Thomas 23. mars 2010 kl. 01:02  

Oh wow Kirsten, you've created another stunning masterpiece. This truly is gorgeous. xo Jackie

coldwaters2 23. mars 2010 kl. 03:11  

Oh my word this is gorgeous in fact it is stunning how clever and creative you are thank you for the tutorials.

Hugs
Lorraine x

Sivic 23. mars 2010 kl. 04:21  

Utrolig lekker denne hjerteboksen til brudeparet også!!!
Nå har jeg kjøpt meg hjertedieser, så det blir nok en hjerteboks hos meg også en gang i fremtiden : )
Ha ei fin uke!

Cheryl 23. mars 2010 kl. 05:18  

Absolutely stunning and your attention to detail is magnificent!!!
Hugs xx

Esther 23. mars 2010 kl. 08:01  

aldeles nydelig eske! rett og slett knallskjønn! flott pyntet og herlige farger!

Unknown 23. mars 2010 kl. 08:04  

Hello y am Nellie from Amsterdam Holland what a beatiful things you have made y am folowing you now y love your the things you made my compliments

Lieve Nellie

Anita Thorsen 23. mars 2010 kl. 09:10  

Hei og takk for sist.
Det var så gøy å treffe deg igjen på Ski-treffet og godt å få le så mye som vi gjorde.
En nydelig hjerteeske med et nydelig mønsterpapir.

Ha en fin dag.

Klem :)

Karita 23. mars 2010 kl. 16:11  

Oh Kirsten, your heart box is the most beautiful box that I have ever seen! I love the decorations and the MME´s paper looks adorable.

Have a great day my friend :)

Hugs,
Karita

Nina 23. mars 2010 kl. 18:28  

Åhhh, så vakker ♥♥♥

Var såå koselig å hilse på deg på Ski-treffet, håper det blir flere ganger!!

Klem fra Nina.

Aina 23. mars 2010 kl. 18:44  

Et vakkert lite kunstverk! :)

❤ Kaia 23. mars 2010 kl. 21:23  

For ei nydelig hjerteeske.
Nydelig pyntet som vanlig.
Klem fra Kaia

Trine Pedersen 23. mars 2010 kl. 21:52  

Sukk hjerte, men brist ikke. For et nydelig lite smykke av en eske. Helt utsøkt vakker. :)

Trine :)

mettepip 24. mars 2010 kl. 23:02  

Hei, og takk for sist Kirsten!
Er så bra disse Ski-treffene.
Håper vi sees til høsten også;)
Er så lekre disse eskene dine. Så mange lekre detaljer. Du lager dem så utrolige delikate!
klem fra
Mette

Unknown 27. mars 2010 kl. 05:41  

ВСЕГДА РАДУЮСЬ ВАШИМ РАБОТАМ! ОНИ ТАКИЕ -КРАСИВЫЕ!ПОТРЯСАЮЩЕ-ИНТЕРЕСНЫЕ!СУПЕР!
ПРИГЛАШАЮ В ГОСТИ...http://myblog-burunduk.blogspot.com/

Yvonne Hagane 27. mars 2010 kl. 12:49  

Jammen har du ikke gjort det igjen!
For en utrolig nydelig eske!!
Håper du har en fin helg, og at du får kost deg litt i påska:)
Klem.

Unknown 29. mars 2010 kl. 12:39  

Hello Kirsten,
I´ve found your blog while surfing
and I´m totally amazed about you
beautiful creations. I´ll keep
on looking in future. Thank you
for sharing!!!
LG
Marion

Anonym,  30. mars 2010 kl. 11:11  

Søt liten eske Kirsten!!
Har noe til deg i bloggen min!
Påskeklem til deg fra meg:-)

Karita 30. mars 2010 kl. 18:18  

Hi Kirsten! :)
I have award for you in my blog :)

Hugs,
Karita

Sande 30. mars 2010 kl. 21:12  

This is a sweetheart!

There is award for you in my blog also ;)

Hugs, Sande

Teresa 30. mars 2010 kl. 22:45  

Your blog and your do-craft gallery are a true inspiration, I love everything you've done, I'm now a follower on your blog! Bfn Teresa xx(craftingallday)

Ilonka 31. mars 2010 kl. 22:16  

HI Kirsten, thanks for your comment on my blog. Your creations are so gorgeous that Il become a follower of your blog.

Kind regards Ilonka

Jeni C Slack (^0^) 31. mars 2010 kl. 23:26  

Kirsten, Wow, what gorgeous several boxes you have put together! They are so Beautiful :) I hope to try them soon ! hugs ~Jeni

Lene Aase 1. april 2010 kl. 08:53  

Heisan Kirsten:)
For en utrolig lekker og delikat eske du har laget:)
Ja, skulle gjerne vært i Ski. Skal være messe i Bergen i September, kanskje du kommer her da????:)
En riktig god påske til deg også, håper du har det bra!!!

Mange klemmer fra Lene:)

Hege-Annie Simonsen 1. april 2010 kl. 11:01  

Ååh, så skjønn!! Kjempelekre, alle disse eskene dine!! :)

God Påske! Klem, Hege

Jorunn 1. april 2010 kl. 13:14  

Så nydelig hjerteboks

Klem Jorunn

~Denise Lynn~ 1. april 2010 kl. 16:28  

Wow Kirsten, this is just beautiful! Your box creations are amazing! Gorgeous details and accent and such wonderful gift ideas. Thank you so much for sharing these with us! Hugs

Unknown 2. april 2010 kl. 10:19  

Åååååååååå kjære vakre vene....... Blir helt stum av beundring her!!
Har bladd opp og ned bloggen din og bare måper!!! At det går an å lage så masse vakkert!!! Den eine lekre gaven etter den andre!!!
Nydelige detaljer og såå lekkert gjennomført!!

Ha en fortsatt fin påske!

Klem,
Jorunn

Anonym,  2. april 2010 kl. 10:26  

Heisann!
*Sukk..!* Nyyyydelig eske, Kristen!! Fantastisk!!

Ønsker deg og dine en super påske!
Klemmer Ida:o)

Anonym,  2. april 2010 kl. 12:19  

Så utrolig Vakkert!

Rastlinica 3. april 2010 kl. 15:10  

wow this is great. It is nice to stop bye your great blog!

Bea 4. april 2010 kl. 11:10  

Så nydelig hjerteeske, og du lager sp utrolig mye flott. Liker at du har tutortials til mye av det du lager, har prøvd ut noen av dem :o)

Har en Award til deg i bloggen min.

Hilsen Bea

Julie 5. april 2010 kl. 00:05  

What a fantastic blog,crammed full of the most amazing projects.Most inspiring!

Sanna 5. april 2010 kl. 14:28  

Kjempe flott hjerteeske ! Den var bare til å spise opp ! Fatter ikke hvordan du klarer det, men gleder meg til å sjekke ut tutorialen du har laget for kanskje selv å prøve lage en liten eske. Jeg tror nok ikke min blir så vakker som din allikevel. Du er en sann mester ! Klem fra Sanna

Vicki G 7. april 2010 kl. 15:32  

Breathtaking! I've just discovered your Beautiful Blog! The heart box is stunning

Have a wonderful day

Vicki

Cino 10. april 2010 kl. 23:39  

Nydelig eske, som vanlig! Du er virkelig en ener på å lage slike nydelige hjertebokser, og jeg finner masse inspirasjon i bloggen din. Har omsider fått ut finger'n og lagt meg til som følger :)

Ha en fortsatt fin helg!

Klem, Veronica

Pinklady 68 11. april 2010 kl. 00:02  

Wow, en utrolig nydelig hjerte eske du har laget! Lekre mønster ark, blonder, silkebånd og blomster. Flott med perlene til også.

Legger meg til som følger hos deg...her var det mye inspirasjon å hente:-)
Takk for titten:-)

Klem Laila.

Jodie from Oz 11. april 2010 kl. 09:58  

Kirsten, wow, your blog is breathtakingnly beautiful, I could spend hours drooling over your amazing creations. Thank you for sharing these tutorials with us. Hugs Jodie from Oz

Jan Hunnicutt 13. april 2010 kl. 06:55  

Oh, I just love your boxes and everything else you make ;), this one is especially beautiful!

Anonym,  14. april 2010 kl. 17:29  

Hei igjen Kristen!
Du, jeg tenkte jeg skulle prøve meg på den lekre esken din med fire skuffer, men så sliter jeg litt med målene. Kunne du gitt meg målene i cm? Det hadde vært så greit!:o)
Klemmer Ida;o)!

Anonym,  18. april 2010 kl. 11:44  

Hej Kirsten ♥
Vilken OTROLIGT underbar ask du gjort igen nu :) Jag blir så glad att se att du delar med dig av dina vackra alster här. Tack för inspirationen :)
Det finns en award till dig inne hos mig.
KRAM ♥

Nina 24. april 2010 kl. 10:11  

Kjempeflott kort Kirsten! Og takk for at du deler oppskriften! Jeg kastet meg over den, og laget et jeg og, med en vri. Brukte Sizzix scaloped tag i steden for hjerter. Gleder meg til å se flere inspirerende kort og ting fra deg!
:0)

Anonym,  29. april 2010 kl. 13:26  

Hei-hei! Meg igjen ja...:o)
Ja, nå har det seg sånn at jeg plutselig fant ut av det med målene! Hihi! Hadde egenlig gitt det opp, men så bestemte jeg meg for å gi det en siste sjanse. Pling, så skjønte jeg det plutselig! Rart med det... Skal gi esken i konfirmasjonsgave til søskenbarnet mitt, vi skal konfirmeres neste helg.

Huff ja, skjønner at du har det travelt! Har også hatt det veldig travelt. Mange prøver, konfirmasjon, og nå er det ikke lenge til tentamene begynner heller.

Ellers tusen takk!
Klemmer Ida:o)

ISABEL 5. mai 2010 kl. 11:49  

Te ha quedado muy bonita la caja corazón, gracias por el tutorial de la bolsa de bombones. Tienes cosas muy originales, te invito a que pases a mi blog. Espero que con la traducción no se halla puesto algo malo.
www.elbauldeisaro.blogspot.com

mevira-fimo.over-blog.com,  24. mai 2010 kl. 19:03  

tres joli blog des merveilleuses creations merci de nous montrer toutes ces beautés

Marimer 7. juni 2010 kl. 12:30  

Jeg er tilbake å la en ny kommentar og ønsker at alt går bra og fortelle deg at jeg savner ditt vakre arbeidet bare for å se dem, ville være ute av stand til å gjøre noe så perfekt og vakker og jeg så at min kommentar kom ikke ut dette arbeidet i dag, hva beklager men jeg vet ikke hva som skjedde, men da min PC ikke fungerer bra.
Jeg håper du er fin og vi kan snart nyte herlige kreasjoner.
Besitos.

Nikki 17. juni 2010 kl. 00:27  

Hey Kirsten,

I love your boxes, I just had to have me a go, I've posted one on my blog & given you credit, your work is amazing, I can't wait to see your next creation,

My Box

{hugs}

Nikki xxx

jolanda 12. juli 2010 kl. 16:35  

Hi Kirsten, how are you? I just discovered your blog and I'm just stunned about your creations!! They are so very beautiful and such inspiration!
I really love the boxes you make and I think I can follow the tutorial by looking at the pictures you show.
Too bad I have to start making dinner now, cause I rather start making such a box myself right away LOL. Hugs, jolanda

Marianne H 13. september 2010 kl. 12:06  

Hællenussen noe så yndig :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP