Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

20. februar 2008

Kurskort...

Igår holdt jeg kurs hos Unik Hobby igjen, og det var som alltid kjempekoselig!!
Den "faste koselige gjengen min" hadde jammen meldt seg på i går også, i tillegg til noen nye, koselige ansikter! Jeg håper de var fornøyde da de gikk hjem....

Temaet for kurset var fargelegging med distress, og her er kortene de skulle lage.....

Her har jeg brukt stempel fra Art Impression og Stempelglede.
Mønsterpapiret er fra K&Company.




Her har jeg brukt stempel fra Penny Black og Stempelglede.
Mønsterark fra K&Company.
Men nå er det vel på tide å finne senga (selv om jeg har et par vinterferie-dager).

Ha en fin uke!
Nattinatt-klem :)

12 kommentarer:

Bente 20. februar 2008 kl. 14:24  

Her var det mye flott!!!! Takk for titten, du skal ikke se bort ifra at jeg titter innom igjen;=)
Ha en flott dag! Hilsen Bente:=)

Inger Marie 20. februar 2008 kl. 18:55  

Hei Kirsten :)
Nydelige kort du har hatt på kurset. Tenker de var kjempe fornøyde.
Gratulera med veloverstått bursda(så det i Anita sin blogg)
Håper du hadde en flott dag.

God klem fra Inger Marie

Anonym,  20. februar 2008 kl. 21:24  

Hei Kirsten, tusen takk for supert kurs! Det gav virkelig mersmak. Gleder meg til de to neste.
Ha en fortreffelig vinterferie.
Fra Bendichte

Scrappelise 21. februar 2008 kl. 00:10  

Så lekre kort, fatter ikke at du kan male så fint. Overgangen mellom mørke og lyse partier er helt megabra. Dette lærer jeg aldri, aldri.
Og så har du hatt bursdag også, gratulerer så masse! Håper du hadde en fin dag. Stor klem og mange gode ønsker om en fortsatt fin ferie!

Maya 21. februar 2008 kl. 07:58  

Nydelige kort!

Ha en flott dag videre :)

Klem fra Maya

Anonym,  21. februar 2008 kl. 15:30  

Gratulerer med dagen som var Kirsten!
Masse hilsner til deg fra Maria:-)

Sosa 21. februar 2008 kl. 16:29  

Halla!
Tusen takk for kjempeflott og koslig kurs! :)
Har vært på litt distress-shopping i dag, og nå skal jeg til å gjøre ferdig det siste kortet. Det har ligget litt brakk her noen dager. Ungene ble sendt til besteforeldrene for et par dager siden, og nå har jeg endelig fått hodet såpass over vann at jeg skal sette meg ned og kose meg skikkelig, juhu!
Ha noen fine vinterferiedager du også da!

Anonym,  21. februar 2008 kl. 21:20  

Hei Kirsten!!!
Så flotte de siste kortene dine er!!! Må si du har dreisen på fargelegging med distress. Du har fått en morsom blogg med fantastisk flotte kunstverk!!!
Morsomt å lese her, du skriver så levende at jeg føler at du sitter i stua mi og snakker!!!
Skjønner godt at du har fullt på kursene dine!!!
Ha ei fin uke vennen!
Klem fra din venninne Anne.

eba 22. februar 2008 kl. 14:48  

Så nydelige kort! Likte den detaljen med blonden som stakk frem fra papiret på kort 1... (Mulig den ideen må prøves... ;)) Ser at du er en reser på distress! Skulle gjerne fått med meg et slikt kurs. Enn så lenge knoter og prøver jeg meg fram så godt jeg kan. :)
ps. takk for koselig hilsen i bloggen. Alltid like kjket! ;)

Anonym,  26. februar 2008 kl. 23:41  

Nydelige kort! gratulerer med overstått bursdag :) Håper det er i orden at jeg legger inn link til siden din på bloggen min...

Unknown 28. februar 2008 kl. 11:01  

Så nydelige kort du lager! Herlige fargesammensetninger!

Så masse flotte kort du har fått!!
heldige du!!

Therese 8. mars 2008 kl. 20:42  

Gosj for et lekkert kort. Utrolig nydelig det mønsterpapiret, det gjorde veldig mye utav seg.
Nydelige kort du har mottatt.

Ønsker deg ei riktig god helg =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP