Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

5. juli 2008

God sommer!

Jeg har blitt tagget av Hanne og Maya, men på grunn av ferieforberedelser har jeg ikke hatt tid til å sende denne videre... Jeg lover å gjøre det når jeg kommer hjem.... Håper dere tilgir meg, jenter! *klemmer*


Her er et kort jeg lagde til tanteungen min, som hadde bursdag i slutten av juni.





Inni i kortet...

Nå reiser vi på campingtur og blir borte noen dager!
Det blir forferdelig vondt å reise fra pusen vår, men vi har heldigvis verdens snilleste naboer som skal mate han, kose med han og lufte han mens vi er borte...

Vi kommer nok ikke lenger enn utpå hovedveien før savnet melder seg for store og små... *snufs*
Ha en riktig god sommer alle sammen. :)

Klem fra Kirsten

6 kommentarer:

Sosa 8. juli 2008 kl. 15:33  

Å sukk så lekre kort igjen!
Du produserer jevnt og trutt ser jeg.
Her har vært en travel forsommer, og jeg litt giddaslaus......Men nå har jeg da endelig oppdatert bloggen min litt. Så får jeg prøve å gjøre ferdig alt det halvferdige og få lagt ut. Men mye morsommere å begynne på noe nytt!
Ønsker deg og dine en herlig sommerferie!

Anonym,  9. juli 2008 kl. 07:22  

Så mye flott du har lagt inn siden sist. Blir så inspirert av å se alt det flotte du lager. Ha en riktig god ferie, og sommer :)

Scrappelise 14. juli 2008 kl. 00:40  

wow, det hängle-kortet var flott! Lekre farger og nydelige detaljer (som vanlig) Ha en fortsatt fin sommer Kirsten!

Anonym,  14. juli 2008 kl. 18:22  
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym,  16. juli 2008 kl. 12:45  

Hi, I've visited your blog many times because I really love your works. You're very talented! I hope you'll consider to write in English.
I'm not bloging myself yet, but soon I will.
Have a nice day.
Hugs, Michaela in Germany
xxx

Unknown 16. juli 2008 kl. 23:24  

Ai....så lekkert kort, med massevis av herlige detaljer! Nydelige farger og lekkert fargelagt!

Ikkje bekymre deg for pusen din, den er sikkert i trygge hender. Tenk på all kosen du får av pus når du kjem heim att! Vi var vekke i 10 dager, og en glad pus møtte oss på tunet med halen rett til værs og ville ha masse kos, når vi kom heim!!!

Kos deg på ferie!

klem,
Jorunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP