Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

16. januar 2008

Ferdig med "januar-julekortene"! :)

Som jeg skrev i forrige innlegg, er jeg med på en utfordring som varer hele dette året! Jeg skal nemlig lage 4 julekort pr. måned...


Nå er jeg ferdig med de 2 siste kortene for januar, og jeg kan dessverre ikke si jeg gleder meg til å ta fatt på februar-kortene!!! Jeg er liksom litt ferdig med julekort for ei stund, føler jeg... Grøss og gru - hvordan skal dette gå??? Hmmmm.... Nå må jeg passe på å lage noe annet enn julekort ei stund, i håp om at jeg forhåpentligvis syns det er greit å ta fatt på 4 nye julekort i februar....

Her er de 2 siste januarkortene mine...






Ha en strålende uke!

Klem fra Kirsten

10 kommentarer:

eba 16. januar 2008 kl. 15:36  

Sukk, nydelige kort igjen! Og nå har jeg endelig fått fatt i NM-magasinet, og du og du så lekkre ting! Jeg har ikke fått fordøyet alt ennå, her må alle detaljer fordøyes!
Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere i bloggen min.
Jeg fikk lyst å gi deg en award, se i bloggen min! :D

Scrappelise 17. januar 2008 kl. 09:29  

Hold ut Kirsten! Når desember kommer er du overlykkelig over disse kortene! Og så nydelige de er, du har en fabelaktig elegant "look" i arbeidene dine.
Synd du ikke kan bli med på treffet, skjønner at småbarnsforeldre har mye på programmet. Det blir en "rolig" samling uten annet på programmet enn scrapping og stempling. Men vi snakkes senere vi, ha en fin dag og en god klem får du hermed :)

HegeT 17. januar 2008 kl. 13:06  

Så flotte julekortene ble....
Selv om det er litt "trått" å lage julekort nå, så kommer du til å være sååååå glad for at du gjorde det når november kommer, og du er i mål med kortene som skal sendes, og du kan bruke tida til å kose deg i adventstida med alt du syntes er koselig.......

Og hvis det blir litt mye å lage fire forskjellige, kan du jo lage serier på fire, så slipper du å "tenke" så mye.....

KOs deg med litt anderledes kort nå frem til neste "skippertak"....

Go`klem fra
HegeT

Inger Marie 17. januar 2008 kl. 23:47  

Så nydelige kortene ble da. Forstår godt at du ikke synes det er noe gøy å lage kort nå, men i desember tenker jeg du syns det er utrolig ok...hihi

Klem fra Inger Marie

Beata Ewa 18. januar 2008 kl. 11:42  

Så nydelige de kortene ble!

Jeg må si at jeg beundrer deg veeeeeldig!! Jeg er så lei julekort at jeg har pakket ned alt som kunne minne meg om de :-D. Men sånn ca i august skal jeg begynne å produsere, jeg også :-)

Ha en strålende helg!!

Klem, Beata

Gunn Marit 18. januar 2008 kl. 14:56  

Hei Kirsten, så flink du er som lager julekort nå, også nydelige de ble også! Du er en mester i fargelegging og i å lage flotte kort. Jeg burde hevet meg på denne julekortutfordringen jeg også, nå blir det nok et rush til høsten for min del.

Ha en fin og kreativ helg!

Anonym,  19. januar 2008 kl. 17:17  

Hei vennen!

Du er superflink! Og kortene er nydelige!! Herlig fargesammensetning på begge to, og så fine detaljer som er prikken over i'en!

Håper dere har en fin helg alle sammen. Jeg har faktisk slappet av i hele dag, det har vært skikkelig deilig. Nå skal jeg i gang med å rydde hobbybordet og se om jeg kanskje kan få laget et kort :)

Jeg har forresten gitt deg en award. Ser du har fått den før, men en god ting kan ikke gjentas for ofte!

Ha en strålende helg videre!
Gode klemmer fra Gunhild

Tonje 21. januar 2008 kl. 21:08  

Nydelige kort Kirsten! Flotte farger og sammensetninger. Kan jeg spørre hvor du har fått tak i det småhjertene som dingler i en tråd? Jeg har vært på utkikk etter de et år uten å lykkes...

Anonym,  22. januar 2008 kl. 08:44  

Hei du, kjempefine julekort, smart å lage julekort hele året, men skjønner at inspirasjonen liksom mangler. Klemz fra Moia

Annie S 22. januar 2008 kl. 09:46  

Åååå du ser så flink vennen. Også julekort da gitt. Tenker jeg blir rimelig misunnelig når desember nærmer seg. Skal PRØVE og ta meg selv i nakken.... kanskje et julekort i måneden? det BØR jeg jo klare :)

Og du, hadde vært super koselig om det passet for dere å komme den helgen. Krysser fingrene for at det blir skikkelig flott vinterferie vær.

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP