Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

11. november 2007

Årets vakreste eventyr....

Som de aller fleste nå har fått med seg, var det NM i Kort- og Scrapbook i helga. Dette var ei helg jeg aldri kommer til å glemme. Jeg deltok i kategorien Kort, og var nok nær ved å besvime da navnet mitt ble ropt opp da de kunngjorde hvem som kom på 3. plass!!!!

Da det etter noen sekunder gikk opp for meg at det faktisk var meg de ropte opp, var det umulig å holde tårene tilbake…. Jeg hadde ikke drømt om at dette kunne skje! Jeg hadde jo gått og beundret alle de fantastisk flotte finalebidragene flere ganger i løpet av dagen, og hadde selvfølgelig laget meg en liten rangering av de 5 første plassene…
Jeg så nok passe fjern ut ganske langt utover kvelden, for jeg fikk mange spørsmål om jeg hadde kommet meg til hektene igjen.... *knis*. Tror ikke det gikk helt opp for meg før jeg kom hjem..

På togstasjonen i Hamar stod min kjære, lille familie og ventet på meg med flagg, fløyter og gode klemmer!! "Hurra for mamma!" Det var ganske spesielt, og jeg klarte selvfølgelig ikke å holde tårene tilbake denne gangen heller.... Jada, jeg er en ganske følsom person.... Ungene trippet og klarte ikke å vente med å fortelle at det ventet en overraskelse hjemme også!
Farsdagskaka som var innkjøpt, hadde nå blitt til en kombinert farsdagskake og "3.plass-i-NM-kake" *knis*.

Ungene hadde pyntet den med hjemmelagde "vimpler". Her er de - kjempestolte av mamma'n sin, og ikke minst av kaka de skulle overraske meg med... :)



Dere lurer sikkert på hva jeg vant?? Premien min var utstyr for ca. 3.000,- kroner!!! Helt vanvittig!! Tusen, tusen takk til alle dere som sponset premier! Det var sinnsykt mange flotte premier. Jeg gleder meg til å ta det i bruk. Her ser dere hva jeg fikk:


ProvoCraft: Cuttlekid
Minne-Hjørnet: Cuttlekid dies, papir, pynt og stempler
3ndy design: Serie med ark
Fiskars: Skulderveske
Marvy Uchida: Skjærebrett Marvy
Din Hobby: Stempelplate.
Penny Black: Stempel
Paper Inspirations: Clearstamps
Ett Trykk: Clearstamps
Lundeby: Clearstamps
Ranger: Distresspute og distressembossing
Creative impressions: Bånd og brads
Scrapbook Engros: Diverse stæsj
My Minds Eye: Wild Aspargus papir
Gode Minner: Junkitz Salsa papir og stæsj
Gode Minner: AMM mini totes
Gunns Papirmølle: Stempel
Lene Solhaug: Stempel
Scrappekjelleren: Pursealbum

Og som om ikke dette var nok, fikk alle som var med på treffet en goodiebag da vi sjekket inn!! I tillegg vanket premier i bøtter og spann gjennom hele helga!! Tusen, tusen takk!!
Jeg var med på 2 kurs i løpet av helga. På kurset til Rita og Elizabeth Elton lagde vi et vintage/shabby chic minialbum. Det var kjempemoro!! Jeg ble riktignok ikke helt ferdig, men jeg skal legge det ut her i bloggen min etter hvert.... På lørdag var jeg på rockescrap-kurs med Gudrun Loennecken, som også hadde med seg Lene Solhaug. Vi lagde 5 forskjellige små bakgrunner som vi skulle bruke på LO'en vår. Vi brukte maling, vaselin, bobleplast, bølgepapp og pyntepapir!! Kjempegøy!! Jeg ble ikke helt fornøyd med bakgrunnene mine, så jeg skal fikse litt på LO'en her hjemme... ;) (jeg vil lage noen nye bakgrunner i andre farger, slik at de harmonerer litt mer med bildene).

Nå må jeg skynde meg å skryte av dere i NM-komitéen. Dere har lagt ned vanvittig mange arbeidstimer for å få til dette fantastiske arrangementet!! Det var så gjennomarbeidet og profesjonelt lagt opp, så dere fortjener heder og ære i bøtter og spann!! Jeg er mektig imponert!! Alt gikk på skinner!!
TUSEN, TUSEN, TUSEN TAKK FOR DENNE HERLIGE HELGA!!
Her er den herlige gjengen. Dessverre er bildet litt utydelig, men...

Åshild, Annie, Heike, Ann Kristin og Monica.

Til slutt avrunder jeg med lista over plasseringene i kategorien kort og scrapbooking:

Kategori kort:
1 Anita Hagen
2 Anne S Hagen
3 Kirsten Aune
4 Ruth Ørsal
5 Beata Ewa Stokkeland
5 Inger Marie Lea
5 Torhild Fornes
8 Liss Monica Nilsen
9 Hege Torgersen
10 Bjørg Sie

Kategori scrapbooking:
1 Ingvild Bolme
2 Mona Helgeland
3 Kine Saatvedt
4 Trine Blix
5 Ellen Velsrud
6 Anne Bodil Gursli
7 Astrid Birgitte Wegner Bjørntvedt
7 Monica Sommernes Sæterøy
9 Irene Moldal Bøe
10 Eva Gro Røsok

Og her er våre 2 Norgesmestere!


Gratulerer så mye med seieren Anita og Ingvild!
Dere er vanvittig flinke!!

Og gratulerer til alle dere andre finalister også! Jeg syns alle hadde levert inn kanonflotte bidrag til finalen, så det kan umulig ha vært en lett jobb for dommerne!!


Tusen takk til alle som har sendt meg meldinger og mailer med koselige gratulasjoner! Det setter jeg veldig stor pris på!

God klem ;)

8 kommentarer:

Scrappelise 14. november 2007 kl. 16:19  

Gratulerer igjen Kirsten! Det er så vel fortjent. Og som jeg har sagt før, jeg "visste" at du ville få en god plassering. Nå skal du bare kose deg med premiene. Håper du får masse bilder med deg selv fra NM_treffet. Ha en fin kveld Kirsten!

HegeT 14. november 2007 kl. 20:06  

Hei.
Takk for sist.
Alltif like koselig å være sammen med deg.
Og gratulerer med 3.de plass.....
Det var deg vell undt.
Og du var ikke den eneste som felte noen tårer.....vi grein omkapp med deg, alle sammen...*snufs*... men det var bare gledestårer..!!...

Håper du har kommet deg litt etter en maratonnatt, og at du får kost deg litt med alt det fine du fikk.

Stoooooor klem fra
HegeT

Anonym,  15. november 2007 kl. 00:48  

Gratulerer masse med en flott 3.plass!

Inger Marie 15. november 2007 kl. 22:52  

Hei Kirsten!!

Gratulerer atter engang med 3. plassen. Det var kjempe flotte bidrag du hadde i konkurransen.
Og for ei herlig kake ungene hadde laget til deg, kan tenke meg hvor stolt de er av mammaen sin.
Utrolig kjekt å bli kjent med deg Kirsten, håper virkelig vi ses snart igjen.
Ønsker deg en flott helg!!


Go klem fra Inger Marie

Beata Ewa 18. november 2007 kl. 17:07  

Hei og takk for sist!!
Det var kjempekoselig å få hilse på deg i Tønsberg! Håper at det kommer mange flere anledninger til å treffes :-) Og gratulerer igjen med velfortjent plassering :-)
Så kjekt at du vil linke til bloggen min :-). Jeg linker til deg, jeg også!!

Ha er fortsatt god søndag!

Klem fra Beata

Annie S 21. november 2007 kl. 17:14  

Så herlig velkomst du fikk når du ankom Hamar Kirsten, den var virkelig fortjent. Du er en verdig 3.plass vinner vennen.

Gleder meg utrolig til helgen, skal bli koselig å se deg igjen. Deilig at det ikke er så lenge mellom hver gang :)

Klem

Anita Hagen 23. november 2007 kl. 10:58  

Herlige herlige Kirsten, så utrolig flott gjenfortelling av den eventyrlige helgen. Fy søren så herlige barn du har. Måtte tørke tårer igjen jeg vettu, enda jeg hadde hørt denne rørende storien før. Fikk liksom satt liv i historien når man får se bildene av dem. De har all grunn til å være stolt av mamman sin.

Nå er det neimen ikke lenge til vi skal kooooose oss en hel dag. Gleder meg kjempemasse!

Ha en finfin dag videre, så sees vi i morgen *smiler trill rundt*

Gooood klem

Anonym,  24. november 2007 kl. 01:25  

Hei vennen! Gratulerer igjen med 3.plassen! Jeg er så glad på dine vegne!

Så koselig å se bilde av ungene :) Så herlig at de møtte deg på togstasjonen med flagg og greier, ble helt rørt da jeg leste det! Hils så masse til både ungene og din kjære! Jeg gleder meg til vi treffes neste gang.

Ha en kjempefin helg, håper dere får et supert treff! Vi snakkes :)

Gode klemmer fra Gunhild

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP