Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

24. november 2007

Klar for stempeltreff..... :)

I morgen er det stempeltreff i Hamar!! Juuhuuuu! Kantina på jobben står klar til å ta imot 30 koselige stempeldamer med x-antall kolli utstyr.... :) Det blir kjempekoselig! Vi skal kose oss i maaaange timer! Jeg får aldri laget mye når jeg er på treff, men jeg er ganske flink til å skravle og forstyrre andre.... *knis*. Jeg satser på å få begynt på julekortproduksjonen i alle fall, så får vi se hvor mange ferdige kort jeg kan skryte av på søndag.... ;)

Legger ut noe jeg har laget for en stund siden....

Det første kortet har jeg laget til min gode venn Gunhild. Jeg fikk æren av å lage et demokort med de nye julestemplene hennes!! Jeg ble selvfølgelig veldig smigret av å bli spurt om det, samtidig som det er litt "skummelt" å lage kort til Gunhild. Hun lager jo de nyyydeligste kunstverk, som alltid er en fryd for øye! Hun er en stor inspirasjonkilde for veldig mange av oss. Bloggen hennes er virkelig verdt et besøk! Slik løste jeg oppgaven...





De to neste kortene har jeg laget til kurs som jeg har hodt hos Unik Hobby. Først et posekort, hvor hovedmotivet er stemplet med stempel fra Unik Hobby.





Så et kort med Whipper Snapper motiv.
Motivet er fargelagt med en distressink og kritt, og er pyntet med diverse glitter. Men det kommer jo selvsagt ikke kommer fram i scanner'n... :(



Nei nå er det på tide å finne senga. Jeg skal jo på stempeltreff om noen få timer.... ;) Det kommer en stemningsrapport fra treffet i bloggen min etter hvert...

Ha en riktig god helg!

God natt! :)

4 kommentarer:

Else Irene 25. november 2007 kl. 14:46  

Nyyydelige kort Kirsten!!

Ser frem til å lese stemningrapporten etter treffet i går, og håper å få se noen bilder også :) Både av superlide jenter og lekre kort :)

God klem, elsi

Annie S 25. november 2007 kl. 20:28  

Takk for en herlig helg vennen. Du er en utrolig vert, ja selv med lunjebetennelse og greier. Håper formen din snart blir bedre. Vil at du skal komme i skikkelig form igjen...

Gleder meg til vi møtes igjen.

Varmklem fra Annie

Inger Marie 26. november 2007 kl. 22:44  

Hei Kirsten!!


Ååå sukk så nydelige kort du har laget. Demo kortet var jo bare sååå nyydelig.
Håper treffet i Hamar gikk bra :)
Tenker dere har kost dere masse..
Gleder meg til å se hva du fikk laget der, og så er jeg jo veldig spent på hvordan det gikk med utfordringen :)
Vil også ønske deg God bedring, lungebetennelse hørtes ikke godt ut.

Ha en go natt!1

Klem fra Inger Marie

Anita Hagen 27. november 2007 kl. 12:07  

Heiiii vennen og takk for et fantastisk flott og ikke minst koselig treff på Hamar. Storkoste meg fra jeg sto opp kl.07:00 om morningen til jeg var hjemme igjen og krøp til køys ved 03-tiden. For en dag. Er som julaften for meg når jeg får være med på treff.

Er så imponert over deg Kirsten som til tross for slitsom hoste og "litt høy" på antibiotika, var like blid, koselig, hyggelig hele tiden. Du har så god og smittsom latter også at man er jo bare nødt til å bli i godt humør av å være i ditt selskap. Du er uten tvil den perfekte vertinne. Alt var så flott og koslig lagt opp og det var så hjemmekoselig og man følte seg virkelig velkommen, så ALL ÆRE Kirsten. Dersom det blir noe tilsvarende til våren "sign me on".

Jeg gispet når jeg så det flotte kortet ditt på siden til Gunhild. Fy katta så flott. Aldeles nydelig Kirsten. Forstår at du syns det er gøy å få lage kort til og av stempeldronninga vår, men samtidig må jeg si at jeg godt forstår henne også, som valgte deg til å lage en demo. Hun vet jo hva du er god for vettu vennen. Kortet ble jaffal utrolig nydelig!

Ha en strålende dag videre! Nyt solen og alt rundt deg om nytes kan.

God klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP