Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

3. november 2008

Sjokoladeeske | Chocolate box

Jeg har dessverre ikke hatt tid til blogging og bloggbesøk på lang tid... Først må jeg si tusen takk til alle dere som har lagt igjen så koselige hilsener her i bloggen min. Jeg setter sååå stor pris på det, og beklager som sagt at jeg ikke har rukket rundt til dere alle sammen enda...

Denne sjokoladeesken inneholder sjokoladehjerter fra Freia. Jeg fjernet all papp-emballasje og lagde isteden min egen mal til en helt ny eske. Jeg synes det blir mye finere. Litt pirk-arbeid kanskje, men det liker jeg jo... ;)

Unfortunately, I've not had time for blogging and blog visits for a long time... I've been so busy lately. It means so much to me that you take the time to visit my blog! Thank you very much!

I've made this chocolate box, filled with chocolate hearts. I removed all cardboard packaging, and made myself a template for a new box instead... I used Bazill cardstock to make the box.




Esken er laget av Bazill kartong, og lokket holdes på plass ved hjelp av en liten magnet. Jeg har brukt den nydelige engelen fra Stempelglede som hovedmotiv. I tillegg har jeg stemplet Gledelig Jul med stempel fra Unik Hobby. Snøkrystallene er stanset ut med denne punchen.

I love this lovely angel from
Stempelglede. It's one of my favorite stamps for Christmas.... I've made the snowflakes with this punch...



Slik ser esken ut inni. Her har jeg brukt stempel fra Inkadinkado, og så har jeg gjort plass for å skrive en hilsen til mottakeren.
Inside the box, I've used this beautiful stamp from Inkadinkado, and I'll also write a personal greeting for my friend here.

Rubberstamps: Stempelglede, Unik Hobby and Inkadinkado.
Patterned Paper:
3ndy Papir.
Accessories: Metal embellishment, ribbon, pearls and lace from Unik Hobby.

Takk for at du besøker bloggen min. Jeg håper du får en riktig fin uke!

Thank you very much for stopping by. Take care!

Hugs, Kirsten

23 kommentarer:

Inger-g 4. november 2008 kl. 00:05  

Åh, for en nydelig boks!
Kjempefin!!
Inger-g
:-)

Scrappelise 4. november 2008 kl. 00:06  

Så nydelig som alltid Kirsten! Utrolig hvor pen en eske kan bli og dette er et premie-eksemplar! Men det med magnetlukking funker ikke hos meg. Papiret blir revet stykker når man skal åpne... og da er det ikke så pent akkurat!

Anne Marit 4. november 2008 kl. 06:45  

så utrolig søt!!!! Nydelig.
Klem

Lena Katrine 4. november 2008 kl. 08:17  

Åh, du altså, Kirsten! Noe så nydelig! Sarte og romantiske farger, og så gjennomført!

Tusen takk for inspirasjonen!

Ha en flott dag!

Go'klem, Lena Katrine

Maya 4. november 2008 kl. 08:30  

Nyydelig eske,Kirsten!
Du lager så sarte og elegante kreasjoner!
Nyydelig :)
Ha en flotters dag!
Klemmer fra Maya :)

Else Irene 4. november 2008 kl. 08:34  

Å fy søren så lekker boks, vennen!!!!!!!!! Helskjønn er den, i lekre farge og mye finere enn orginal esken :)

Tusen takk for en fantasisk helg i Ski!! Det var så koselig å se deg igjen, vennen *klem* Dessverre så går dagene sammen så alt for fort...

Ønsker deg gode dager fremover!!

God klem!!

Anita Thorsen 4. november 2008 kl. 08:58  

Hei og takk for sist. Det var så hyggelig å treffe deg i Ski. Håper det ikke blir så lenge til neste gang vi treffes.

Denne esken var bare sååå delikat og lekker. Og så gjnnomført på alle måter.

Ha en fin dag :)

Klem fra Anita

Lene Aase 4. november 2008 kl. 10:50  

*SUKK*, for en utrolig herlig og delikat eske!!!! Fikk lyst på sjokolade eg nå,*fnis*:)
Håper du får en finfin uke!!!
Klem fra Lene:)

Nikki Fairbairn 4. november 2008 kl. 11:25  

Your box is stunning Kirsten and such beautiful details as always, Hugs, Nikki x

Hanne 4. november 2008 kl. 13:04  

Kirsten, you did it again! Så fantastisk fin boks! Tenker mottakeren blir fornøyd! Jeg kan se at det er masse jobb bak en sånn boks. Resultatet er bare rålekkert!

Ha en fin uke Kirsten!

Julia 4. november 2008 kl. 13:41  

Ååå denne var helt bedårende!
Nydelig boks som er en fin julegave til en venn som har alt!
Tusen takk for inspirasjon!

Pia 4. november 2008 kl. 14:09  

Den æske er bare for lækker, hvor er den nydelig pyntet og i skønne farver , super flot

Annie S 4. november 2008 kl. 16:58  

Erre mulig? Du er en racer på pirkejobber vennen. HELT motsatt av denne damen ;)

Knall lekker eske som mottakeren aldri vil glemme!

Klem

Anonym,  4. november 2008 kl. 20:40  

Vad roligt att se lite nytt här:0)
Denna asken är helt undetbar, personen som får den måste bli mycket glad!!!!!
Therése

Inger Marie 5. november 2008 kl. 17:30  

så lekker eske vennen :)
Så gjennomført utenpå og inni :)
Håper du får en fin og kreativ kveld. Jeg skal på konsert ikveld med Vidar Johnsen og Peter Nordberg.
Gleder meg sånn!
Sender over en god varm klem

Bente 5. november 2008 kl. 22:42  

Dette må da være noe av det lekreste jeg har sett! Sart og nydelig! For en flott ide!

Maya 6. november 2008 kl. 01:38  

Grattis med DT-jobben hos Unik!!
For ett team dere er *dåne*
Flinkiser!! :)

Grattis klemmer fra Maya :)

Annie S 6. november 2008 kl. 09:33  

Ja vi har faktisk litt snø. Gutten aker og koser seg. Men tviler på at det blir liggende lenge. Faktisk har det ligget en uke nå. Alt kom på en gang forrige uke, den dagen det var fullstendig kaos på hele østlandet :)

Hadde besøk av ei venninne i går og hun trodde ikke det hun så. Hun bor 30 min unna (i Nes) og der er det nesten ikke snø. Og i Oslo er det heller ikke noe snø, så vi ligger nok midt i snøriket :) (kanskje en grunn til at vi har alpinanlegg og hoppbakke som nabo?)

Ha en super duper dag og helg vennen!

Klem

oheidia 6. november 2008 kl. 14:29  

Så nydelig boks både utvendig og innvendig! Ja, koselig å treffe deg på treff. Vi møtes sikkert igjen og jeg skal definitivt på flere treff. Håper slike treff har kommet for å bli!

:=)Heidi

Anonym,  7. november 2008 kl. 20:08  

Denna var verkligen vacker.
Tusen tack för inspiration.

Kram Susanne

Elisabeth 7. november 2008 kl. 23:21  

Heiiiiii Kirsten;)

åååå helledussen da for en lekker eske. Du er jo bare såååå flink da.
Hi hi jeg måtte le litt når du sa når dere kom dere i seng.. her skal alle minutter utnyttes hi hi

Jeg er litt kreativ i dag... Jeg måtte prøve det som du lærte meg;) men jeg fikk det ikke så fint til som deg da, men det var kjempe gøy.

Ha en kjempe fin helg Kirsten.

Klem fra Elisabeth

Lim 30. november 2008 kl. 23:46  

Wow Kirsten, this is gorgeous!!! Stunning ideas as usual!!!
You are so talented.. I loooove all the details.
Hugs,
LIM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP