Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

8. november 2008

hÄnglar-jente...


Jeg har omsider kommet i mål med dette julekortet mitt... ;) Denne nydelige hÄnglarjenta er fra den siste høstpakken. Jeg har malt motivet med Distress Ink Reinkers på akvarellkartong (300 g). Tekststempelet er fra Toves Design, og jeg syns det er så flott! Det kommer ikke så godt fram på bildet, men på hjertene har jeg hatt på Diamond Glaze, for å få en blank, litt opphøyd overflate...

Mønsterpapiret er fra 3ndypapir.no (Snøstjerner). Jeg har stanset ut snøkrystallene med denne punchen, og etterpå har jeg hatt på glitter og halvperler. Jeg har laget "papirblonde" med Doily Lace Edge Punch fra Martha Stewart. Det lyseblå panelet er tørrembosset med denne diesen fra Cuttlebug. Metallpynten og båndet er selvfølgelig fra Unik Hobby.
Jeg har ikke pyntet inni kortet enda, for der skal jeg blandt annet ha bilde av ungene, men vi venter på snøen.... :)


I've made this Christmas card with this beautiful hÄnglar stamp. I've coloured the image with Distress Ink Reinkers. The text stamps says "Wish you a Merry Christmas", and it's from Toves Design.
I've used patterned paper from 3ndypapir.no, and I've made the snowflakes with this punch. I've also put some glitter on... ;)

The ribbon and metal embellishment is, of course, from Unik Hobby.
Inside the card, I'm going to have a picture of my kids and a personal greeting...

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Ha en strålende helg alle sammen!
Klem fra Kirsten

Thank you so much for looking! Have a great weekend!
Hugs, Kirsten

25 kommentarer:

Anne Marit 8. november 2008 kl. 10:30  

Hei Kirsten!
Dette kortet var aldeles nydelig!
Ha en fantastisk dag og helg videre.
Klem Anne Marit

Inger Marie 8. november 2008 kl. 11:15  

Sukk kortet er nyyydelig vennen.
Du er jo bare så flink å fargelegge. Motivet er jo bare så nydelig.
fikk sånn vinterstemning av å se på kortet.
God klem

Camilla 8. november 2008 kl. 11:17  

Hei min venn!! Dette var nå bare helt utrolig nyydelig!! *sukk*. Utrolig lekkre farger:)
Ha en god dag!
Klemmer fra Camilla.

Lena Katrine 8. november 2008 kl. 11:21  

Ååååå, så nydelig Kirsten! Du inspirerer stadig vekk du - og jeg har blitt så glad i blått jeg ;o)

God helg, Kirsten!

Go'klem

Hanne 8. november 2008 kl. 11:39  

Ååååå så nydelig dette kortet var Kirsten. Oppsettet, fargene, fargeleggingen...., delikat og flott.

Ha en kjempefin helg Kirsten!

Åshild 8. november 2008 kl. 12:22  

Du, asså.... du tar jo helt motet fra meg, du... kan ikke jeg bare være heppedame for deg på torsdag, så tar du selve kurset?

Varme klemmer

Scrappelise 8. november 2008 kl. 12:57  

Dette var et skikkelig nuuuudelig kort, hun er så søt den Hänglejenta. Og hun har havnet i vakre omgivelser nå! Tusen takk for magnet-tipset Kirsten, jeg må nok ikke gi opp enda skjønner jeg!
Ha en riktig god helg!

Bente 8. november 2008 kl. 13:11  

For ett delikat kort! Helt nydelig:=)

Rina 8. november 2008 kl. 13:37  

You are very talented. Your work is beautiful, TFS! I have added you to my blog's "Favorites" and looking forward to more of your creations.

God Bless!

Evy-Kristin 8. november 2008 kl. 15:19  

Åh, så nydelig!!
Takk for at du deler inspirasjon med oss :o)
Har omsider fått somla meg til å lage en blogg, jeg også ;o)
Ha ei riktig fin helg!

*klæm*

Elisabeth 8. november 2008 kl. 16:00  

åååååå så nydelig da Kirsten. og å DE herlige fargene da... du er super flink;)

Ha en kjempe fin helg vennen

god klem

eba 8. november 2008 kl. 18:07  

Så nydelig og gjennomført kort! Nydelig fargelagt, og skikkelig vinterstemning!

Ha en flott helg!

Klem, Eba.

Lene Aase 8. november 2008 kl. 19:18  

Rålekkert kort Kirsten!!! Nydelig fargelagt og de snøkrystallene var utrolig flotte:)

Klem fra Lene:)

Anonym,  8. november 2008 kl. 21:10  

Superfint kort i härliga färger!!! Du målar så fint med distresserna jah önskar att jag också kunde använda dem:0( Jag älskar den där punchen fån Martha Steward, ska nog önska mig en sådan!!!!
ha det bra!
Therése

Gunn (Merete) 8. november 2008 kl. 22:24  

Dette er noe av det lekreste jeg har sett. Dette er så delikat og en fryd for øyet.Det er så gøy å se alt det flotte du lager, blir i godt humør av å besøke bloggen din.

Anita Thorsen 8. november 2008 kl. 22:59  

Sååå lekkert og delikat dette kortet var.

Og den sjokoladeesken var også nydelig. Jeg tenkte på den her en dagen når jeg handlet og tok automatisk en eske sjokolade og la i handlekuven. Ble så inspirert ;)

Ha ei fine helg :)

Nikki Fairbairn 9. november 2008 kl. 12:47  

Gorgeous card Kirsten, so wonderfully coloured as always and i love the pretty papers. Hope you are having a great weekend. Hugs Nikki x

Camilla 9. november 2008 kl. 17:53  

Åh, vilket härligt kort du gjort.
Fina färger och snöflinge punchen såå fin.
Jag vill passa på att Gratta dig till ditt DT-uppdrag på Unik Hobby.
Ska bli roligt att se vad detta fantastiska DT Team gör.
Det är så roligt att få titta på dina fina alster..
Kram Camilla

Kate-Marita Pettersen 10. november 2008 kl. 01:58  

Alldeles nyyyyyydelig!!!!!!!!
Takk for at du la igjen hyggelig kommentar hos meg.
Ha ei flott uke,
klem:)

Maya 10. november 2008 kl. 09:51  

Det er bare en ting å si; Nyyydelig!!!
Klemmer fra Maya :)

Anonym,  10. november 2008 kl. 18:58  

This is very, very lovely card.

Anonym,  10. november 2008 kl. 21:41  

Detta kortet var alldeles, alldeles UNDERBART!! Gillar allt med det!! Gillar hur du gjort med doily lacepunchen och bandet, kanske lånar den idén om det är ok.

Kram, Erica

oheidia 11. november 2008 kl. 15:15  

Du lager så nydelige kort og dette her er bare et perfekt eksempel på julesteming - hærlig motiv og det tekststempelet er bare veldig koselig og litt anderledes enn andre tekststempler!

Jeg lagrer deg på blogglisten min. Er du noen ganger på scrappetreff i Ski? Jeg skal dit denne førskommende fredagen. Det blir morsomt!

Audhild 12. november 2008 kl. 10:31  

Nydelig julekort. Flotte farger og lekre detaljer. Jeg er kjempeimponert over de flotte kortene du lager

Moia 12. november 2008 kl. 18:00  

Så utrolig nydelig Kirsten, så mange lekre og vakre detaljer. Se innom bloggen min. jeg har tagget deg. Klemz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP