Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

27. november 2008

Sarah Kay - Christmas Preparation.

På mandag holdt jeg årets siste julekortkurs hos Unik Hobby. Denne gangen var det flere nybegynnere med, i tillegg til noen trofaste, drevne kortlagere. En kjempekoselig gjeng! Tusen takk til dere!

Vi lagde 2 kort denne kvelden også, og her ser dere det første kortet. Jeg har brukt dette søte stempelet fra Stampavie, og motivet er fargelagt med DistressInk Reinkers. Dette stempelet er forøvrig november-utfordringen min hos Unik Hobby.

Mønsterarkene har jeg brettet som en god, gammeldags julekurv. Har på følelsen at det ikke henger så veldig mange slike julekurver på juletrærne lenger.... ;) Jeg syns det er litt morsomt å lage noe annet enn de tradisjonelle 15x15 kortene for tida, og prøver å utfordre meg sjøl litt på det...



Monday this week, I gave another course at Unik Hobby - the last one this year! We made 2 cards, and tonight I'll show you the first one. On this card I've used this cute image of Sarah Kay. The image is coloured with DistressInk Reinkers.
I've made this background in the same way I merged decorations for the Christmas tree when I was a little girl. It was quite fun to make a card like this. It brings up memories... :)




Kortet er ikke ferdig pyntet inni enda. Jeg pleier å vente med det til jeg vet hvem jeg skal sende det til... :)

I'm not finished decorating the inside yet. I usually do that when I know who's gonna get it... :)




Card details:
Stamps: Stampavie -
Christmas Preparation, Norsk Stempelblad - Clearstamps småtekster.
Patterned paper: KaiserCraft -
Tree Snow Finch.
Cardstock: Bazill -
Barkley.
Accessories: Lace, Prima flower, Metal embellishments.

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Legg gjerne igjen spor etter deg... ;) Det setter jeg veldig stor pris på!
Nå nærmer det seg helg, og du verden så godt det skal bli!!
Klem fra Kirsten

Thanks for visiting! I appreciate if you leave me a message! I'll be happy to visit your blog too! Take care everyone!
Hugs, Kirsten

21 kommentarer:

Gunn (Merete) 28. november 2008 kl. 00:23  

Dette kortet var virkelig flott. Så lurt å lage slike kort, da kan man jo henge de på juletreet.

Maya 28. november 2008 kl. 01:18  

Åhhhhhh *dåne* Noe så lekkert,Kirsten!
Så nydelig med blondekanten!!
Og som jeg gleder meg til lørdag :)
Klemmiser fra Maya :)

oheidia 28. november 2008 kl. 03:00  

Dette er det koseligste jeg har sett på lenge! Helt bedårende søtt.

Perfekt som julekort!!!

Anne Marit 28. november 2008 kl. 06:52  

Såååå nydelig!
Helt nydelig med de blondene rundt kanten.
Ha en fin-fin dag
Klem

Nikki Fairbairn 28. november 2008 kl. 08:36  

This is stunning Kirsten, What a beautiful design and love the pretty lace and how you have decorated the inside. Such a gorgeous image and colours,beautifully coloured, Hugs, Nikki x

Linda 28. november 2008 kl. 09:25  

Å så nydelig julekort!! Den personen som får dette er kjempeheldig!! Fargene var så nydelige sammen!! Nå er det bare et døgn til vi sees på treff, jeg gleder meg!

Marit 28. november 2008 kl. 10:03  

Så usedvanlig lekkert.. jeg håper det er i orden at jeg stjeler ideen etterhvert, for noe slikt fikk jeg lyst til å prøve meg på også :)

Evy-Kristin 28. november 2008 kl. 11:47  

Åh - så nydelig det kortet var!! For en super idé :o) Tusen takk, snuppa - for at du deler så mye flott inspirasjon!
*klæmma*

Pia 28. november 2008 kl. 12:55  

Fantastisk flot juekort, så gennemført og lækkert og så smukt pyntet, ser kanon ud med blonden rundt

Scrappelise 28. november 2008 kl. 13:18  

Å så nydelig dette er, ta det med på lørdag da Kirsten. Vil så gjerne se det IRL. :-)
Go`klem fra Nes

eba 29. november 2008 kl. 00:11  

Fantastisk lekkert kort! <3

Spinvill 29. november 2008 kl. 16:15  

Dette kortet var bare fantastisk flott! Flink du er, jeg er kjempe imponert!

Inger Marie 29. november 2008 kl. 17:12  

Kortet er jo så nydelig vennen :)
Nydelig med blonden og så kreativt komt på.
Håper du har det bra.
Ønsker deg en kjempe fin helg
I kveld er det julebord :)
God klem

Anonym,  29. november 2008 kl. 17:19  

Jag är helt mållös Kirsten. Det var det finaste julkortet jag sett, underbart.
Jag har gjort klart mina julkort, men detta kortet fick mig att tänka om, verkligen. Jag får nog göra ett till.
Skulle det vara ok att lifta dig?

Många kramar Susanne

Anonym,  29. november 2008 kl. 18:43  

This is really beautiful.

Hanne 29. november 2008 kl. 23:51  

Å men himmelske herlighet, Kirsten, for en utrolig idé! Og for et fantastisk flott kort! Så stilig med den blondekanten på, som en del av alle dine lekre detaljer *sukk* En viss liftefare ute og går her, altså...

Og jaaa, så trivelig det hadde vært å komme på Hamartreff hos deg!!! Jeg har da både slekt og venner der, og nå har dessuten Maya truet med at hun skal melde meg på neste gang, sånn at jeg kan besøke henne samtidig, så da er vel den saken i boks? *hihi* Tror nesten jeg skal sette det som nyttårsforsett No1, jeg :)

Håper dere hadde en hyggelig dag i dag, og at du får en fortsatt fin helg, Kirsten!
God klem fra Hanne:)
(som elsker alle natteravner)

Bibbi 30. november 2008 kl. 15:59  

Utroooolig lekkert!!

Meget smakfult og delikat med stilige detaljer.....

Hanne 30. november 2008 kl. 21:18  

Dette hjertekortet er bare så utrolig lekkert!

Kos deg i adventstida Kirsten!
Klem

Lim 30. november 2008 kl. 23:55  

Spectacular!!! You rock my friend.. Your ideas and projects are out of this world.. Little pieces of art!!!
Hugs,
LIM

Rina 1. desember 2008 kl. 08:22  

Yep, I agree with Lim. Your work is out of this world. Out right gorgeous!

Jeanette 3. desember 2008 kl. 21:10  

Dette var jo bare utrolig herlig! :) Så mye flott inspirasjon å hente her. Håper jeg kan låne ideen, jeg og. Den er bare super!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP