Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

10. april 2008

Bursdagskort med nye stempler...

Jeg har kjøpt meg nye stempler, og måtte selvfølgelig ha begge de nye stempelplatene til Ett Trykk. De er bare sååå herlige og ikke minst anvendelige! De er rett og slett et "must"!!

I tillegg har jeg kjøpt meg ett av de nye Ladybug-stemplene...

Når man har denne hobbyen, er det vel umulig å ikke være glad i papir! Jeg har falt pladask for de nye mønsterarkene fra MyMindsEye.... Åååå - de er så flotte! De finnes i mange herlige fargekombinasjoner. Jeg har kjøpt mine hos Unik Hobby! Du finner arkene her.
Så med nye stempler og nytt papir, lagde jeg dette forsinkede bursdagskortet til en stempelvenn som hadde bursdag for litt siden! Jeg håper hun liker kortet...
Det ser ut som om scanneren min ikke var like glad i disse fargene, for det er ikke alt som ser helt bra ut her... :(




Ha en fin dag, folkens!

14 kommentarer:

Hilde 10. april 2008 kl. 10:40  

Å fy filler'n Kirsten. Dødslekre farger og nydelig laget! Helt enig - de nye stempelplatene til Ett Trykk er et must. Du er en stor inspirasjonskilde.
Ha en fin dag
Klem fra Hilde

Hege-Annie Simonsen 10. april 2008 kl. 16:47  

For et herlig kort! Jeg er så glad i blått, jeg! Og de stemplene designet av Rachelle Anne Miller er bare sååååå søte!!

Jeg har også forelsket meg i mange av de nye og herlige papirene til My Minds Eye. Måtte legge inn en ordre på flere av dem. Det går hardt ut over student-lommeboka til tider, med papir og stempling som hobby! Men det er jo så givende og gøy!! :o)

Men nå er det helst eksamenslesing for tida.

Sosa 11. april 2008 kl. 00:21  

Du er kjapp altså. Her har jeg så vidt fått lagt posen min med shoppinga på pulten min, så har du allerede kreert et nydelig kort!
Får trøst meg meg at jeg har jobbet masse istedenfor, og i morgen har jeg fri, så kanskje det blir tid......(men så var det rengjøring av to forsømte barnerom og brødbakst som står for tur først, egentlig.... :( )
Lørdag skal jeg på scrappetreff i Oslo, og det gleder jeg meg også til. Blir nok lenge til neste treff etter det.
Du får ha en fin helg ihvertfall! Klem

Marte 11. april 2008 kl. 09:46  

Synd du ikke rakk å være med, men det kommer nye muligheter! :)

Et utrolig herlig kort du har laget - søte farger og akkurat passe med dill.. Liker ikke de helt "overlessede" kortene,jeg.. ;)

Ha en flott helg!

Godklem fra Marte

Maya 11. april 2008 kl. 10:32  

Hei og tusen takk for sist! :)
Hadde en strålende dag på Hamar og kommer gjerne igjen på neste treff!! ;)

Og guri så nydelig kort! Herlige farger og lekkert malt!

Ha ei kreativ og flott helg :)

Klem fra Maya

Else Irene 11. april 2008 kl. 10:45  

Nyyyydelig kort, vennen! Jeg har også kjøpt begge platene, men har ike kommet så langt at jeg har fått laget noe med de ennå ;)

Jeg har gitt deg en award jeg, venne :) Ta en titt i bloggen min*klem*

Vi ses snart!

klem, elsi

Gunn Marit 11. april 2008 kl. 12:44  

Så nydelige kort Kirsten, utrolig herlige farger og flott fargelegging. Kjempekjekt å se i bloggen din. Ha en fin helg!!

Scrappelise 11. april 2008 kl. 16:44  

Meganydelig! Så fin ladybugen ble i fargene du har valgt! Og nydelig malt er det som vanlig. Ønsker deg en riktig fin helg! Superklem til deg!

Bente 11. april 2008 kl. 16:49  

Så koselig at du fant frem til bloggen min! Klart du kan linke til meg! Håper det er greit at jeg gjør det samme med deg?!

Flotte kort du lager! Jeg er kjempeimponert over fargeleggingen din!!!
Ha en fin helg!

Berit 13. april 2008 kl. 21:05  

N Y D E L I G !!!!
Ladybug and friends er og blir søte!!

Ha en fin uke!

KLEM

Anonym,  18. april 2008 kl. 15:30  

Er ikke noe annet å si enn at kortet var utrolig fint Kirsten!
Tusen tusen takk for sist, så kos at du hadde lagt ut kortet i bloggen din *smil*! Jeg har ikke fått laget noe, men i kveld....... Kjøpte nemlig noen papirer på Unik hobby og skal leke litt med dem tenker jeg.
Ses vi på messa kanskje? Skal dit en tur søndag etter håndballcup-tur til Lillehammer....
Gleder meg til å bruke penger på koffert og papertaker ++++.!
Ha en herlig helg - måtte solen skinne for deg og dine!
Klemmer fra Maria:-)

Beata Ewa 20. april 2008 kl. 22:11  

Så utrolig nydelig kort, Kirsten!!
Jeg har også kjøpt en av de flotte platene til Ett Trykk, Ladybug-stemplene likeså. Nå ble jeg skikkelig inspirert til å ta de i bruk!

Sees vel neste uke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP