Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

27. desember 2008

Tusen takk...

Tusen, tusen takk til alle dere som har sendt meg så koselige julekort!! *klem* Det betyr utrolig mye for meg å få slike nydelige kunstverk i postkassa!!

Det ble ikke mange som fikk julekort av meg før jul i år... Vi har hatt sykdom og dødsfall i nærmeste familie, og julefeiringen som egentlig skulle finne sted i Trøndelag, ble isteden feiret stille og rolig her hjemme... Det blir derfor endel som får romjuls- og nyttårskort fra meg i år...
Jeg håper dere alle sammen har gode romjulsdager...

Klem fra Kirsten

7 kommentarer:

Lim 27. desember 2008 kl. 07:45  

I don't understand a word but I want to wish you the best for next year,. I hope you had a wonderful Christmas and Santa bring you all what you want and ask for.... :))

Love,

LIM :))

Thank you sooo much again for my STUNNING and GORGEOUS box...and gift!!! :)) I still jumping in my chair!!!

Camilla 27. desember 2008 kl. 08:41  

Åh; Kirsten!
Det gör ont att läsa, att du haft det tufft inför alla helger.
jag hoppas att ni har kunnat fira Julen på bästa sätt endå.
Jag vill passa på att önska dig en god fortsättning och tacka för all fin insperation som du ger och delar med dig till oss andra.
Jag besöker dig dagligen för att titta på allt vackert som du gör, och du ger ett stort lugn till mig.
Tack för att jag får komma till ditt krypin här.
Kram Camilla

Åh du visar en bild på min favorit blomma Tulpaner;)

Unknown 27. desember 2008 kl. 09:56  

Kjære Kirsten!

Så leit å lese at jula vart trist for dere. Mine varmeste tanker og medfølesle til deg og din familie.

Håper likevel at dere har fått en så fin jul som overhode mulig under slike omstendigheter.

Og sånn en vakker gaveeske.... Har sittet her lenge og beundret den. Rett og slett uslåelig vakker.
Har jo innmari lyst til å få vise den frem på inspirational også, hvis det er greit for deg...

Oppdaga at jeg har både den snøkrystallen, rosene, grenen og alt, så er redd for at eg kan komme til å kopiere litt den dekorasjonen der.... *rødme*

Stor klem,
Jorunn

Hege-Annie Simonsen 27. desember 2008 kl. 12:08  

Varme tanker til deg i denne stund. Ønsker deg en god romjul og et godt, nytt år - når den tid kommer, om ikke lenge! :o) Klem

Unknown 27. desember 2008 kl. 18:37  

Tusen takk for beøk og hyggelige ord i bloggen min!*klem*

Eg har no lagt ut gaveboksen din i inspirational! :) <3
Tusen takk for at eg fekk lov til det!

Stor klem,
Jorunn!

Lim 28. desember 2008 kl. 06:49  

Dear Kirsten,

I'm sorry about your lost. My deeply condolences.
Hugs,
LIM

Bendichte 1. januar 2009 kl. 15:29  

Så trist, så trist - mine tanker går til deg og dine.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP