Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

7. desember 2008

Happy Birthday

Jeg, som sikkert veldig mange andre, har forelsket meg helt i en nydelig gaveeske som Anita Thorsen har laget. Den ble presentert i siste nummer av Ett Trykk, og malen på denne esken kan du finne her.
Esken er sendt utenlands, og jeg håper mottakeren har fått den nå... ;)




I've tried to make a Gift Box, designed by Anita Thorsen. You can find the template here. Hopefully my friend has received the box by now... ;)



Jeg har fargelagt den nydelige hÄnglar-jenta med Distress Reinkere i min favoritt fargekombinasjon - blått og brunt... ;)
I tillegg har jeg pyntet med favoritt-blomstene mine fra Prima, denne herlige punchen, chipboard snøkrystall og selvfølgelig metallpynt fra Unik Hobby.

I've colored the cute image from hÄnglar with Distress Reinkers in my favorite colour combo - blue and brown... I've also decorated the box with flowers from Prima, this punch, chipboard snowflake and of course metal embellishments from Unik Hobby.


Her går det litt slag-i-slag om dagen! Kjenner jeg begynner å bli stressa i forhold til jula som kommer like overraskende på meg i år også....
Tusen takk for at du besøker bloggen min! Det er veldig koselig om du legger igjen en liten hilsen! Jeg er i gang med bloggrunden min også, men jeg må ta det litt i rykk og napp...

Ha ei koselig førjulstid!
Klem fra Kirsten
I'm very stressed these days... I can't believe where the last weeks have gone!!! Christmas is coming a little bit to fast this year too... *lol*
I hope you're having a good time.
Thanks for visiting. I hope you'll leave me a comment... It's nice to know that you've been here, you know... :)
Take care, everyone!
Hugs, Kirsten

41 kommentarer:

Bibbi 7. desember 2008 kl. 23:01  

For en nyyyydelig eske!!

Utrolig flott stil på det du lager, gleder meg til hver gang jeg er innom for å titte.....

Bev 7. desember 2008 kl. 23:04  

Wow Wow WOOOOWWW! Your friend is very very lucky Kirsten, this is absolutley gorgeous! I love the colours and the beautiful punched border, the flower embellishment is so beautiful and the image stunning! Your colouring is just amazing sweetie. You are so lucky to be able to get the H&S stamps and you make the most beautiful things with them!!!

I'm also stressed! I can't believe it's only 2 and a half weeks to Christmas!! I haven't bought any presents yet and am still making cards!! HELP!!!
hugs Bev x

Hege-Annie Simonsen 7. desember 2008 kl. 23:17  

Utrolig nydelig eske!! Så kjempeflott malt og nydelige detaljer!!... Vakkert!
Klem, Hege

Camilla 7. desember 2008 kl. 23:43  

Ååå hjelpes meg Kirsten!! Alt du lager er såå gjennomført og fantastisk flott!! Denne esken var bare lekker;)
Ha en god uke!
Klemmer fra Camilla.

Lena Katrine 7. desember 2008 kl. 23:45  

Åh dån! Den esken ble bare helt utrolig nyyydelig, Kirsten!
Jeg bøyer meg i støvet - jeg er så imponert!

Ha en toppers uke kjære venn!

STOOOR klem fra Lena Katrine

Poppy 8. desember 2008 kl. 00:05  

wow that is stunning totally gorgeous.
poppy

Nikki Fairbairn 8. desember 2008 kl. 00:09  

Wow Kirsten this is amazing, such beautiful colouring and so full of great detail. I,m sure your feiend will love it. Hugs Nikki x

Scrappelise 8. desember 2008 kl. 00:17  

Megalekker. Er ikke nødvendig å si noe mer vel. Den er perfekt, er overbevist om at mottakeren blir kjempeglad ! Ha en fortsatt fin førjulstid! Senk skuldra og KLEM-KLEM!

Bendichte 8. desember 2008 kl. 00:40  

Nyyydelig! Er sikker på at mottageren setter pris på en så gjennomført gave!
Tusen takk for fortryllende treff - hadde det skikkelig fint - gleder meg til neste!
Ha en super adventstid, Kirsten! Klem fra B

Gunn (Merete) 8. desember 2008 kl. 01:01  

Fy flate, denne var utrolig lekker. Jeg må bare bøye meg is støvet over alt det flotte du lager. NYDELIG

Julia 8. desember 2008 kl. 07:50  

Ååå..!!
Denne var helt fantastisk. Mange herlige detaljer og fargene passer så fint!!

Kari 8. desember 2008 kl. 09:06  

Utrolig vakker eske! Får nok ikke tid før jul, men etter jul skal jeg forsøke meg på noe lignende. :-)

Bente 8. desember 2008 kl. 09:52  

Så utrolig flott eske! Kjenner godt igjen julestress-panikken;=D Jeg har planer om å starte tidlig hvert eneste år... like fullt er jeg på panikkshopping de siste dagene før juleaften:=/
Ha en fortsatt fin adventstid!

Åshild 8. desember 2008 kl. 10:02  

Døtten steiki!! Den var bare helt vakker, vennen! Hadde jeg vært amerikaner hadde jeg garantert sagt:

OHHHH MYYYY GOOOOOD!

*fnise*

Ha en fin uke, schnuppelure. Glad i deg.

Pia 8. desember 2008 kl. 10:36  

wow hvor er den utrolig nydeligt pyntet, skønne farver, så super flot.

Lene Aase 8. desember 2008 kl. 14:08  

Nyyydelig eske, lekkert og delikat. Var så utrolig flott med den punchen:)
Håper du får en fin uke.

Klem fra Lene.

Inger Marie 8. desember 2008 kl. 17:59  

Wowwww du er bare rå vennen :)
Sååå lekkert!!
Du imponerer hele tiden. Nydelige farger og detaljer.
Ha en fin kveld!!
God klem fra Inger Marie

Anonym,  8. desember 2008 kl. 18:48  

Så himla vackert.

Ha en bra vecka!
Kram

Anne I P 8. desember 2008 kl. 23:15  

Å du og du så lekker den er Kirsten! Hva du får til!!! Alt det andre du har vist fram her er også bare helt lekkerbisken!!!!

Seees snart....i morra.....

1000 gode klemmer fra Anne

HegeT 8. desember 2008 kl. 23:51  

Ja hvis ikke denne blir godt mottatt så vet ikke jeg.....
Var jo bare sååååå lekker da....*smelt*....

Håper du klarer å få ting på plass til jul uten at du får hjerteproblemer av det......
Jula kommer selv om ikke alt er helt skinnende vett'u...
Mye bedre å ta julevasken og sånne kjedelige ting ettr jul, for da får'n med seg granbar etter juletret og alle kakesmulene også....
Førjulstida skal brukes til å kose seg.....dermed basta.....

Stor mandagsklem fra
HegeT

Maya 9. desember 2008 kl. 00:35  

Heiiii Vennen!!! :)
Du er en engel,vet du det?!
*klemmiser*

Og så nyydelig esken din ble,så lekre detaljer og utrolig lekkert malt!!

Gleder meg til post og ikke minst til jul ;)
Stor klem fra Maya :)

Nyten 9. desember 2008 kl. 10:10  

Bare heilt nyydelig!! Og det er vinflaskeposen og:-)

Klem Linda

Anita Thorsen 9. desember 2008 kl. 10:37  

Denne var bare helt nyyydelig. Lekkert med den punchborden rundt og den lukkingen med håndtaket var smart. Det var også lekkert med blondekanten inni lokket. Heldig hun som får den.

Ha en fin uke :)

Juleklem fra meg.

Camilla 9. desember 2008 kl. 13:27  

Meg igjen! Tusen takk for kjempekoselig kommentar inne hos meg, den varmet!! Og jeg har en liten award til deg:)
Klemmer fra Camilla.

Erica 9. desember 2008 kl. 18:58  

Du har fått en award i min blogg!

Kram, Erica

Marte 9. desember 2008 kl. 19:31  

Fy søren,denne esken er bare så flott!! Fargeleggingen din og pyntingen er av en egen liga, jeg har beundret meg skakk nå!! :)

Vinesken din er også helt rå, denne skal jeg huske på!! :)

Godklem fra meg

Camilla 9. desember 2008 kl. 19:33  

Tack för din kommentar till mig.
Det värmer:)
Åhh, vilken underbart söt liten ask du har gjort.
Du gör alltid såå fina och inspererande saker.
Många fina detaljer och underbara färger.
Blir så glad att titta in här.
Kramar Camilla

Tonje 10. desember 2008 kl. 12:51  

Vanvittig flott Kirsten! Det er så utrolig lekkert gjennomført alt du gjør, og denne her var jo helt utrolig nydelig!!
Jeg kjenner også på julestresset akkurat nå.. har tatt meg en pause i juleforberedelsene for å blogge litt.

Anonym,  10. desember 2008 kl. 14:53  

Vilken fantastisk ask du gjort!!! Din vän blir säkert jätteglad:0)
Finns det ingen beskrivning på hur man gör en sådan ask?
Ha en bra dag!!
Therése

Hildes kort 13. desember 2008 kl. 21:56  

Å du store min tid...Denne boksen var virkelig nydelig...
oioioi, slik har jeg lyst til å prøve også...takk for link til malen:-)

Francien 15. desember 2008 kl. 19:52  

Wauw!!!....
what an awesome creations are here on your blog again...what a beautyful little box and the colours and papers you used are lovely...just love it!!!...your such an inspiraton!!
greetings Francien.

Faith in God 18. desember 2008 kl. 14:26  

Hi Kirsten, okay with you?
I was delighted with his blog and your cards. Congratulations on all your work!
Visit my blog and leave a message for me.
www.aartedoscrapbook.blogspot.com
If possible put the link on my blog on your blog. I'll do the same with his.
Thanks

kisses
May God bless you

Vivi
Brazil

CraftyC 19. desember 2008 kl. 08:36  

OMG, Stunning!!!!
Merry Christmas.
Clairex

sue 20. desember 2008 kl. 21:10  

wow thats absolutely gorgeous

Lena Katrine 24. desember 2008 kl. 10:28  

Kjære Kirsten-vennen!

Ønsker deg og alle dine en riktig god jul, og et kreativt og godt nytt år!

Tusen takk for all inspirasjon, gode ord, morsomme treff, og glede og latter i året som har gått!
Gleder meg til å se hvilke lekkerheter du tryller fram i året som kommer, og gleder meg til å treffe deg igjen!

Varme juleklemmer fra Lena Katrine

Lim 24. desember 2008 kl. 16:17  

Dear Kirsten, You don't know how much appreciate this gift from you. I love it!!! I have it in my room and look it everyday... Love it, love it...Thank you so much..You are the sweetest.

I want to wish you a Merry Christmas and a Happy New Year in company of your relatives and friends. I hope all your dreams come true and next year bring for all of us HAPPINESS and JOY..
Love,
LIM

Claireabelle 27. desember 2008 kl. 19:14  

Kristen this is stunning! Well done on all your fantastic work
x

Unknown 27. desember 2008 kl. 22:23  

Oh my word! This box is truly beautiful!

Anonym,  28. desember 2008 kl. 01:16  

Vilken underbar ask du gjort! Mottagaren måste bli förtjust! God fortsättning! Klem

Iren 8. januar 2009 kl. 23:11  

Heia Kirsten og riktig godt nyttår til deg også!!! Så du hadde vært innom bloggen min og lagt igjen en hyggelig hilsen. Takk skal du ha *knib*

Dette var jo en skikkelig lekker eske og jeg tenker hun som fikk den ble kjempegla!!!

Legger deg til min bloggliste jeg også.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP