Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

16. oktober 2007

Nye kurskort.

I går hadde jeg kurs hos Unik Hobby igjen. Og vet dere hva - jeg er så utrolig priviligert!! Tenk så heldig jeg er, som har noen kursdeltakere som kommer på kursene mine gang etter gang etter gang...!! Det er kjempekoselig!!

I går var det Twinkling H2O som stod på timeplanen, og vi lagde to forskjellige bakgrunner.

På dette kortet har jeg laget en bakgrunn med fargene "Cherry Sorbet" og "Wine & Roses".
Stemplene er fra Stempelglede.



På dette kortet har jeg brukt bakgrunnsstempel fra Stempelglede . Jeg har fargelagt bakgrunnen med fargene "Vanilla Bean" og "Chestnut Brown" fra Twinkling H2O. Hovedmotivet og teksten er stempler fra Unik Stempel Design.



Neste kurs er om 14 dager, og da står julekort på programmet! :)

12 kommentarer:

Inger Marie 17. oktober 2007 kl. 11:29  

Nyydelige kort du har laget på kurset :)


Ha en fn dag!!

Klem fra Inger Marie

Åshild 17. oktober 2007 kl. 17:56  

Du lager nydelige kurskort, vennen! Det er jommen ikke rart at deltakerne kommer igjen og igjen :) Det lilla kortet var helt utrolig vakkert!

Sees om noen dager *jippi*

Klem

Berit 18. oktober 2007 kl. 14:11  

Nydelige kort -!!
Og velkommen til bloggverden ;)

Skjønner at folk kommer på dine kurs - for du så masse flotte kort!

Klem

HegeT 18. oktober 2007 kl. 14:52  

ÅÅÅÅååååå, guriland, så nydelige kort....!!!....sukk...

Du har en sånn lekker, sart stil, som passer deg kjempegodt.

Får liksom en sånn go`følelse når jeg ser kortene dine...

Nå er det snart tid for messa, og masse påfyll av ideer og inspirasjon....

Enn så lenge får du klare deg med en "blogg-klem".....

HegeT

Anonym,  18. oktober 2007 kl. 14:56  

Ååå så nydelige kort! Skjønner godt at folk kommer tilbake på kursene dine! Twinkling H2O er gøy, det er lenge siden jeg har brukt det, nå fikk jeg inspirasjon til å ta det fram - kanskje jeg får tid i kveld :) Takk for titten!

Gleder meg til å treffe deg til helga!!

Stor klem fra Gunhild

Tonje 22. oktober 2007 kl. 19:01  

Heisann du! Så flotte kort du har laget til kurset. Skjønner også godt at folk kommer igjen og igjen til deg, du er en utrolig jente med så mye varme og sjarm, kunnskap og glede!

Else Irene 23. oktober 2007 kl. 13:49  

Hei Kirsten

Takk for koselig hilsen i bloggen min :) Og ikke minst takk for sist! Koselig å treffe deg på messa, og jeg håper vi får litt mere tid til å prate sammen på NM treffet :)

Nydelige kurs kort du har laget! Skjønner godt at kursdeltakerene komme tilbake igjen og igjen, det er ikke det minste rart med en så dyktig og koselig dame som deg :)

Klem, elsi

Scrappelise 24. oktober 2007 kl. 09:14  

Da prøver jeg igjen, (ble borte det jeg skrev i går)
Altså; takk for sist Kirsten, var kjempehyggelig å være sammen med deg på messa. Håper jeg får bedre tid til å lære å lage kort sånn som du gjør. Kortene dine er så delikate og bakgrunnen du har på "Commit" kortet er aldeles nydelig. Du kan masse teknikker og jeg håper å få henge over skuldra di en dag, kanskje jeg kan lære litt?
Ha en fin dag Kirsten.
Stempelscrappeklem fra Anne Lise

Åshild 28. oktober 2007 kl. 21:52  

Kjære, gode vennen min! Jeg har savnet deg sååå i helga... jammen godt vi treffes om ikke alt for lenge!

Og er det noen som fortjener en smile-pris, så er det deg! Bare se i bloggen min, du :)

God klem!

HegeT 30. oktober 2007 kl. 15:20  

Hei igjen.....

Sjekk bloggen min, jeg har gitt deg en "award".....jeg også.....;)

Klem HegeT

?? 30. oktober 2007 kl. 15:27  

Oj så flotte kort....

Scrappelise 30. oktober 2007 kl. 18:07  

Slik er det å blogge Kirsten, utfordring til deg i min blog også! Gleder meg forresten masse til Hamartreffet! Ha en fin kveld!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP