Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

8. oktober 2007

Hei !

Velkommen hit! Det er faktisk en stund siden jeg lekte litt med tanken om å lage meg en blogg, og sånn ble det altså.... :)

Min store hobby er kortlaging. Jeg ble fullstendig hekta for noen år siden, og jeg prøver å flykte ned til min "lille hule" så ofte jeg kan... :) Men, med full jobb og 2 barn, har dessverre døgnet altfor få timer...

For noen uker siden fikk jeg en spennende mail fra komitéen i NM i Kort og Scrapbooking, om at jeg hadde gått videre til finalen!! Tenk - JEG har gått videre til finalen!!! Jeg er faktisk 1 av 10 finalister som skal bedømmes av selveste Tim Holtz! Det er ganske sprøtt *knis*. Jeg hadde ikke et snev av håp om at jeg skulle komme så langt, selv om jeg selvfølgelig har hatt en heiagjeng her hjemme!! :)

1. oktober var det innlevering av finaleoppgavene, og det var jammen godt å "lande"... Nå gleder jeg meg til NM-treffet i november. Da får jeg møte de andre deltagerne og mange andre koselige stempel- og scrappedamer!

Jeg har hatt endel kortkurs hos Unik Hobby, og på de siste kursene har temaet vært jul, alkoholblekk og fotostempel. Her er kortene vi lagde.
Jeg har brukt stempler fra Stempelglede og Unik Hobby.




Her har jeg brukt fotostempel fra Stampsmith.



Mine favorittstempler er for tiden de nyeste stemplene til Gunhild. Stemplene hennes er fantastisk flotte!
Her er et kort jeg har laget med stempler fra plata "Min venn". Jeg har fargelagt med H2O, brukt Distress ink rundt kantene, og pyntet opp med en blonde!



Jeg ønsker deg en fin uke! :)

6 kommentarer:

Anonym,  9. oktober 2007 kl. 00:15  

Jaaaa, endelig!!! Jeg har gledet meg sånn til å se bloggen din! Jeg kommer til å bo her inne :)

Gratulerer med finaleplassen, den er vel fortjent!! Jeg er med i heiagjengen din, og heier på deg videre *klem*

Nyyydelige julekort!! Så utrolig lekre alkoblekk-bakgrunner, tror du må holde et kurs for meg, det er så lenge siden jeg har prøvd alkoblekk at jeg ikke har turd å ta det fram! Hvilket alkoblekk har du brukt på det blå kortet? Det var en utrolig lekker farge. Dette var inspirerende, vi må bare treffes en helg snart så vi kan lage kort sammen!

Og det brune kortet er bare så vakkert, jeg er veldig stolt av å være den heldige eier av det kortet, takk igjen!

Nå iler jeg inn i bloggen min for å legge ut link til siden din :) Gratulerer så masse med blogg, jeg gleder meg sånn til å følge med her inne!!

Mange klemmer fra Gunhild

HegeT 11. oktober 2007 kl. 14:31  

Hei på deg.
Så koselig at du også har fått deg blog.
Da kommer du straks mye nærmere vett`u...bare et tastetrykk unna.. og jeg kan stikke innom her av og til å hilse på...

Duverden så mye lekkert du har laget i det siste. De julekortene med motiv fra Stempelglede er jo bare et syn...!!!...

Du skal vel på messa i år også..??..!!..
Og på NM treffet?...det blir kjempespennende..!!!.....

I mellomtiden får du klare deg med en "blog-klem"....

HegeT

Anonym,  12. oktober 2007 kl. 12:06  

Hei Kirsten.
Dette var virkelig en fin blogg - akkurat i din ånd, flotte kort og jeg gleder meg til å følge med videre her.
Vi sees.
Løvis

Scrappelise 15. oktober 2007 kl. 22:38  

Heisan, der er du jo!
Gratulerer så masse med fin blog, virkelig fin er den blitt!
Og takk for koselig mail også, gleder meg til å treffe deg på lørdag. Blir sikkert hektisk, slik skal det jo være, men håper da vi får tid til å prates også!
Og da gjenstår bare å si; gleder meg, gruer meg og håperf vi får en fin lørdag!

Åshild 16. oktober 2007 kl. 18:30  

Så moro at du endelig har fått deg blogg, vennen! Det var på tide ;) Og jeg kommer til å følge med her inne, det er iallfall sikkert!

Nydelige kort!

Og takk for noen supre dager sammen med deg! Gleder meg allerede til lørdag, jeg :)

Hils resten av go'ing-familien!

Glad i deg, schnuppelure!

Anonym,  18. oktober 2007 kl. 14:19  

Hei Kirsten!

Gratulerer med blogg og en fortjent finaleplass i NM (heier på deg her jeg sitter i Bø).

SÅ flotte kort du har laget da :) Jeg har levd i et kortløst vakum i det siste, har bodd i kaos siden juli, fremdeles ikke fått meg noen ordentlig arbeidsplass :(

Satser på at arbeidsrommet snart bli ferdig. Det blir nå messe på meg uansett! Skal bli kjempe koselig å se deg på lørdag :)

klem fra Arnhild

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP