Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

25. mars 2008

Kurskort - fargelegging....

Rett før påske holdt jeg kurs hos Unik Hobby, hvor temaet var fargelegging av fotostempelet "Maribel" fra Stempelglede.

Jeg har fargelagt motivet med diverse blekkputer og svamp. Vi lagde to kort med det samme stempelet, og slik ble de! :)



Materialer:
Stempler: Stempelglede - Maribel og Til en venn.
Kartong: Mørk blå og brun bazill, hvit glossy kartong.
Mønsterpapir: 3ndy - Dinas tapet. (Dette papiret er bare sååå nydelig!!)
Blekk: Archival Ink - Jet Black, Versa Color - Bisque, Atlantic og Royal Blue, VersaMagic - Jumbo Java, Distress Ink - Walnut Stain, StazOn - Timber Brown.
Pynt: Bånd og diverse perler.


Materialer:
Stempler: Stempelglede - Maribel, varme gratulasjoner, swirl fra stempelplata "Min venn".
Kartong: Burgunder og brun bazill, hvit glossy kartong.
Mønsterpapir: Bo Bunny - Paris Romance.
Blekk: Versa Color - Bisque, Peony og Burgundy, VersaMagic - Jumbo Java, Archival Ink - Jet Black og Coffee, StazOn - Timber Brown, Adirondack Dabber - Cranberry og Snow cap.
Pynt: Blomst fra Heidi Swapp, kobberbrads og "Made with love"-kobberhjerter.

I påsken hadde jeg store planer om å lage kort og besøke diverse blogger, men slik ble det visst ikke... Men jeg har hatt en kjempefin påske allikevel. Den ble blant annet krydret med sen familiefrokost, venninnetur til Oslo, ski- og akedag med ungene, hyttebesøk hos et vennepar og ellers late påskedager!! Vi har til og med vært på sykkeltur!!! Det skulle man ikke tro, når man ser all snøen som har kommet de siste dagene... Kan ikke si jeg liker det, for nå hadde jeg virkelig fått følelsen av at våren var på vei....!

Jeg har fremdeles ikke fått scannet julekortene mine for mars måned... Scanneren min er tydeligvis ikke glad i Glitz Spritz, så jeg skal prøve å scanne dem på jobben isteden.... Håper de ikke ser fullt så dystre ut da........

Nå er det leggetid!
Nattinatt-klem.

12 kommentarer:

Anonym,  26. mars 2008 kl. 09:22  

Så lekre Kirsten! Ser du har brukt Lene's 3ndy papir, de liker jeg og og det var en lekker kombinasjon du hadde fått til! Bo Bunny papiret var også fiiint!
Det er ikke alltid planene slår til, men vit at det gjelder ikke bare for deg!
Ha en fin onsdag Kirsten!
Klem - Maria:-)

Else Irene 26. mars 2008 kl. 16:57  

Så mye fint du har laget i det siste :)) Nydelig fargelagt og flotte papirer, rett og slett vakkert er det!

Godt å høre at du hadde en fin påskeferie, selv om den ikke ble helt som planlagt :) Jeg hadde masse kreative planer jeg også, men dagene forsvant så fort og lite ble gjort ;)

Ha en fin kveld, vennen :)

Klem, elsi

HegeT 27. mars 2008 kl. 14:26  

Fra ski og aketur, til sykkeltur, høres jo ut som en skikkelig variert påskaferie.....

Her er det ikke mye sykkelføre heller, masse snø.

Hadde jeg bodd nærmere deg skulle jeg ha vært med på kursene dine. De kurskortene kan jo friste alle og enhver....lekre!!!

Ha en koselig dag.
Klem fra
HegeT

ps.....ta en titt i bloggen min....

Scrappelise 27. mars 2008 kl. 23:04  

De maribel-kortene var sååå lekre Kirsten! Likte spes. det i rosatoner, supert er det! Og nå er det snart treff,gjett om jeg gleder meg.. Ha en fin dag Kirsten!
Klem til deg!

Inger Marie 27. mars 2008 kl. 23:29  

Hei vennen!1

Så nydelige kurs kort :)
Du er bare så utrolig flink!!
Lekre farger har du brukt også:)
I kveld har jeg vært på scrapbbook kurs..kjempe gøy :)

Ha en fin helg vennen!!

God klem

Anita Hagen 29. mars 2008 kl. 15:16  

Se her ja, her var det virkelig kommet massevis av lekre Kirsten-kreasjoner siden jeg var innom sist. Skulle svært gjerne vært på kurs med deg og lært litt om dine nydelige skapelser.

Du er båre så uftattelig dyktig og nettopp derfor har jeg gitt deg en Award. Ta en titt i bloggen min, så får du se!

(Jippiiiii, bare 1 uke til Hamartreff. GLEDER MEG!!!)

Góklem

Moia 29. mars 2008 kl. 21:16  

Hei på deg, så fine kort du har laget. Skulle vært på det kortkurset skjønner jeg. Men nå er det ikke lenge til treff, det blir supert. Klemz

Therese 30. mars 2008 kl. 20:42  

Titter bare innom for å si at det ligger en Award til deg i bloggen min. :)

Tonje 31. mars 2008 kl. 19:07  

Lekkert smekkert!! Det er sååå delikat, rent, vakkert, romantisk!! Skulle gjerne hatt et kurs eller to med deg!!

Tonje 31. mars 2008 kl. 19:07  

Lekkert smekkert!! Det er sååå delikat, rent, vakkert, romantisk!! Skulle gjerne hatt et kurs eller to med deg!!

Sosa 31. mars 2008 kl. 19:49  

Enda flere lekre kort!
Nå nærmer det seg treff og jeg gleder meg! Får bare at kreativiteten kommer snikende, for her er det litt tørke om dagen.

Ellers håper jeg du tar en titt i bloggen min, slik som flere før meg her, ser jeg, har bedt deg om, hi hi ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP