Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

6. mars 2008

Enda flere bursdagskort!! Tusen takk!! :)

Det er så moro å ha bursdag, når man får slike overraskelser i posten!! Jeg har fått enda flere kort, jeg - og her er de!

Først dette nydelige kortet som Inger-Marie har laget til meg! Tusen takk, vennen, for nydelig kort, koselig hilsen og ikke minst herlig overraskelse! *klem*







Og så har jeg fått dette nydelige koret av Bjørg! Tusen takk for herlig, glitrende kort (kommer dessverre dårlig fram i scanneren...) og koselig hilsen!





Ha en kjempefin dag!


Klem fra Kirsten

2 kommentarer:

Sosa 11. mars 2008 kl. 21:12  

Så utrolig mange flott kort du har fått! Da er det koslig å runde år :)
Her har det vært travelt som vanlig, så mitt siste kurs-prosjekt er ikke ferdig enda heller....*rødme* Selvom været innbyr til det akkurat nå.
Må uansett få takk deg for supert kurs! Veldig inspirerende!
Nå setter vi snart nesa mot fjellet, og det skal bli deilig! Blir nok litt hobbysaker i sekken, for jeg klarer meg ikke uten en hel uke.....
Og så gleder jeg meg tl treff igjen ;)
Ha en fin påske!

Sosa 11. mars 2008 kl. 21:12  
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP