Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

28. november 2007

Slow motion!

Før helga fikk jeg bekreftet at jeg har mykoplasma-lungebetennelse. Æsj!! Jeg hadde hosta i over 3 uker, uten antydning til bedring. Slitsomt!! Kanskje ikke det beste utgangspunktet for stempeltreff, men jeg fikk en skikkelig "hestekur" av legen, i håp om at jeg skulle bli fort frisk. Denne berømte "hestekuren" førte til at jeg var lys våken da jeg normalt sover min dypeste søvn!! Der lå jeg da, forholdsvis høy på gøy etter bare 3 timers søvn - og det er ikke akkurat meg...*knis*. Slik gjentok det seg, helt til søndagen kom! Da sa kroppen stopp!! Om kroppen min prøver og sloss mot denne hestekuren, det vet jeg ikke, men batteriene er i hvert fall helt flate! Jeg har på følelsen av at jeg har sovet mer fra søndag og til idag, enn jeg har gjort den siste måneden... Denne gangen har jeg valgt å lytte til kroppen min (og til legen), så jeg har tatt det helt med ro... Har vært hjemme fra jobb, og sløvet på sofa'n. Det er heller ikke akkurat meg... ;) Men akkurat nå orker jeg faktisk ikke mye annet..... Jeg begynner riktignok å bli litt småstressa i forhold til at kalenderen snart viser 1. desember, men pytt - det ordner seg vel ... ;)

Lørdagens treff var kjempekoselig!! I 11-tida ankom 30 stempelglade jenter med minst dobbelt så mange kofferter med utstyr!
Sjøl kan jeg ikke skryte av at jeg var så produktiv på treffet, men det var det mange andre som var!! Selv om jeg ikke fikk laget mye, betyr det jo ikke at jeg ikke kosa meg. For det gjorde jeg virkelig!! For meg funker det aller best når jeg sitter og pusler på hobbyrommet mitt, og når tingene mine er der de skal være (eller kanskje burde være, he-he... ).
Det blir så mange inntrykk å fordøye på stempeltreff, og jeg blir så oppslukt av hva alle rundt meg lager - og jeg kooooser meg sånn med det!! Jeg suger til meg inspirasjon, i tillegg til at skravla går jevnt og trutt da... Men når jeg er hjemme igjen, kommer heldigvis ofte idéene dettende ned litt etter hvert! I umiddelbar nærhet hadde jeg Åshild, Annie og Anita - og da er det ikke rart at man blir sittende og måpe!! Annie tryllet fram nyyydelige kort i et vanvittig tempo, og Åshild hadde et lynkurs for Anita i alkoholblekk! Resultatene ble vanvittig lekre!!

Men, jeg fikk da laget et kort til Inger-Marie sin utfordring. Oppgaven var å lage et julekort der hovedfargen var brun. Kortet skulle ikke være 15x15 cm, det skulle inneholde stempel og man måtte bruke metallpynt på kortet. Slik løste jeg oppgaven:



Det er første gangen jeg fargelegger motivet med Distress-reinkere, for jeg har alltid brukt vannpensel direkte på stempelputa. Som dere ser så må jeg øve myyye!! Jeg prøver å snappe opp tips fra våre kjære hÄnglar-dronning, Anita, for hun er helt rå på denne teknikken!!

Jeg lagde også en alkoholblekk-bakgrunn som jeg ble fornøyd med. Kortet er ikke helt ferdig, men det kommer etter hvert...

Til slutt må jeg si tusen takk til Elsi, Inger Marie, HegeT, Gry og Trine for de kjempefine utfordringene dere hadde laget til oss!

Og selvfølgelig - tusen takk til alle dere som var på treffet!! Jeg gleder meg allerede til neste gang!

Nattinatt-klem ;)

5 kommentarer:

Anita Hagen 29. november 2007 kl. 09:12  

Så god å høre fra deg igjen, og ikke minst, så godt å høre at du har tatt til vett og lytta til kroppen din. Er så glad for at du kobla helt ut og tatt vare på deg selv, det tror jeg du har hatt veldig godt av. Den hosten er ikke særlig pen.

Håper formen begynner å ta seg opp igjen og at du kommer deg i normalt gjenge igjen. Gledeg meg selvfølgelig til du legger ut flere nydelige julekort.

Julekortet du har laget her er jo bare så nydelig. Jeg smilte, la hodet litt på skakke og sa høyt "naaaah" når jeg så det (kom inn en nysgjerrig kollega og lurte veldig på hva jeg lot meg begesitre av *knis*). Utrolig flott Kirsten. Fargene: herlig. Oppsett og disposisjon: Nydelig. Fargeleggingen: FANASTISK!! Skjønner ikke hva du er misfornøyd med her. Dette er utrolig nydelig og flott (så skyggene dine med én gang jeg vennen;-)). Nei dette må jeg laste ned i inspirasjonsmappen min, under kategorien F.. for Fantastisk!

Masse masse masse god bedring vennen!

God klem

Else Irene 29. november 2007 kl. 18:59  

Ååå, så lekkert!! Gjør ingenting at du ikke får laget mye, når resultatet er så skjønt som dette :)) Gleder meg til å se kort med alkoholblekk-bakgrunnen din :)

Håper virkelig at du snart føler deg bedre! Riktig god bedring til deg, vennen :)


klem, elsi

Åshild 30. november 2007 kl. 12:20  

Jeg er SÅ enig med det Anita og Elsi skriver - kortet ditt er rålekkert, og jommen er det bra at du lytter til kroppen og tar det med ro! Nå håper jeg bare stemmen din kommer snart tilbake, sånn at vi kan få skravla litt ;)

GOD klem, vennen!

Gunhild 3. desember 2007 kl. 16:40  

Hei vennen! Håper du blir fort frisk igjen! Sender masse gode tanker din vei :)

Dette julekortet var nyyyydelig, og fargeleggingen kjempebra! Herlige farger du har brukt her!

Gleder meg til å se kortet med alkoholblekk-bakgrunnen!

Stor klem fra Gunhild

Anonym,  6. desember 2007 kl. 00:37  

Herlighet så fint brunt kort du har laget Kirsten. Skulle nok vært med på det treffet skjønner jeg:-?!
Håper du blir bedre og at adventstiden ikke bare blir full av sykdom.
Klem -klem:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP