Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

4. august 2008

Mitt første DT-bidrag !

Da er det vel på tide å legge ut det første DT-kortet mitt... ;) Jeg kan dessverre ikke skryte av at premiere-nervene mine har roet seg, for da jeg så hva Camilla og Anita hadde laget, føltes det som om alle sommerfuglene i Norges land hadde bosatt seg i magen min... :)

Mitt første bidrag er et Lommekort. Jeg har stemplet rundt kantene med "Ornamental Scroll" fra den nye stempelsamlingen "Grunge Collection". På to av kantene har jeg sydd på blonder. Tekststempelet er fra samlingen "Min Venn".

My first post for Stempelglede's Design Team Blog is a Pocket Card. I've used the Ornamental Scroll from "Grunge Collection" on the edges. The text is from the collection "Min Venn".



.... mer favoritt-pynt... ;)


Blomstene fra "Grunge Collection" er fargelagt med Marvy LePlume-tusj i fargen Salvia blue. Deretter brukte jeg en tynn pensel og påførte fargen Faded Jeans (Distress Ink) i midten av blomsten. Til slutt sprayet jeg litt vann over selve stempelet (ikke direkte på det) og stemplet på hvit kartong. Blomstene er stanset ut med Retro Flower Punch i størrelsene medium og large. Helt ytterst på blomstene har jeg brukt kritt, og deretter inket kantene med Versa Color Royal Blue. Inni blomstene har jeg brukt Swarovski-perler og rondeller, og disse har jeg selvfølgelig kjøpt hos Unik Hobby.
Gunhild, som har designet disse nydelige stemplene, viser trinn for trinn hvordan man kan fargelegge disse blomstene. Det kan du lese mer om
her.

I've stamped "Brushstroke Flower" from "
Grunge Collection". They are colored with markers, ink and chalk. I used Retro Flower Punch to punch out the flowers. Gunhild, the desinger of these wonderful stamps, has made a fantastic tutorial. I recommend you to have a look! You'll find it here.
I've mounted rondells and Swarovski-pearls in the middle of the flowers. They are from
Unik Hobby.



I lommen ligger et kort som man kan skrive en hilsen på. Dette har jeg kantet på samme måte som selve kortet. Teksten som er brukt her, er fra stempelsamlingen "Gratulerer med dagen"

You can write a personal greeting on the card inside the
pocket. :) I've used text from the collection "Gratulerer med dagen".

Tusen takk for at du tittet innom. Ha en fin kveld!

Thank's for visiting! Have a nice day!

Klem fra Kirsten / Hugs, Kirsten

24 kommentarer:

Anita Hagen 4. august 2008 kl. 21:56  

*sukk* Har sett på dette lekre kunstverket flere ganger allerede og jeg får liksom ikke nok av det. Aldeles nydelig og for en delikat og skjønn fargekobinasjon. Lekkert og UTROLIG forseggjort, som alltid!
Jeg er kjempestolt av å være i samme DT som deg, og Camilla!

Kos deg videre, vennen!

Goooood klem

Hanne 4. august 2008 kl. 22:09  

Sukk og stønn, Kirsten, så fantastisk nyyydelig! Du er mesterlig med farger, asså, dette er jo så gjennomført stilig! Så lekre detaljer at det bare er å sitte og studere til øyet blir stort og vått. Du kan trygt roe premierenervene nå :)

Dette DT er helt fantastisk, og du fortjener da virkelig å være med der, gratulerer så masse, og lykke til videre!

God klem fra Hanne:)

Bente 4. august 2008 kl. 22:32  

Kortet er aldeles nydelig!! Du har alt som skal til for å lage nydelige DT kort for Stempelglede!!! Og alle andre nettsteder for den saks skyld;=)

Else Irene 4. august 2008 kl. 22:32  

Sååååå nydelig, vennen!!!!! Utrolig lekkert, både farger, pynt og oppsett :) Du behøver ikke være nervøs, dette klarer du med glans *klem*

Ha en fin kveld!!!

God klem, elsi

Rasofiel 4. august 2008 kl. 22:32  

jeg tar av meg hatten for deg, for dette er noe AV DET VAKRESTE JEG HAR SETT noen sinne (dåååån) <3

Camilla 4. august 2008 kl. 22:39  

Ååå Kirsten, dette lommekortet er fantastisk nyyydelig!! Det fineste jeg noen gang har sett!!:) Fargene er lekkre, og pynten og alt er så vakkert dandert. Og sydd på blonder til og med! Fantastisk start!:)

Og hadde du nerver så hadde iallefall jeg det!! Bli spurt om å få være i team sammen med to av norges beste kortlagere..!

Men det er utrolig gøy, og jeg blir såå glad når du og Anita kommer med søte og støttende kommentarer *klem*!

Goklem fra Camilla.

Maya 5. august 2008 kl. 00:30  

Rett å slett lekkert!
Nydelige farger,så sarte og elegante,herlige detaljer og nydelig satt sammen.

Klemmer fra Maya

Gunhild 5. august 2008 kl. 16:57  

For et usøkt og elegant kort! Tusen takk for et fantastisk nydelig bidrag!!

Vi snakkes i kveld :)
Klem fra Gunhild

HegeT 5. august 2008 kl. 17:13  

*dån*..............
Så utrolig lekker den ble!!!!!!!!
Og premierenervene kan du gjemme til noe annet, for de trengs ikke her......


Klem
HegeT

Rita 5. august 2008 kl. 18:29  

Så enig med de andre: Du fortjener uten tvil en plass i det teamet!! Og det kommer rett fra hjeret. (nesten litt godt og å se at dere "proffe" også blir enrvøse...)

Gleder meg allerede til neste bidrag. Kos deg i prosessen!!

Hilsen Rita

Inger Marie 6. august 2008 kl. 00:11  

Hei vennen :)

Takk for koslig hilsen i bloggen og Gratulera sååå mye som Dt for stempelglede.
Wowwwwwwww kortet er jo bare så lekkert.
Dette kan du virkelig Kirsten :) Kortet er jo i så herlige farger og detaljene er jo bare til å bli målløs av :)
Gleder meg virkelig til å følge med på det du vil lage framover. Og stemplene til Gunhild er jo bare såå nydelige.

Ha en fin dag imorgen!!

God klem

Anonym,  7. august 2008 kl. 15:03  

Gratulerer med DT-jobb for Gunhild! Tenk så flott for oss at du får vist oss dine Stempelgledekunstverk i egen blogg! Gleder meg masse til å følge med videre..
Håper du også har hatt en fin sommer.
Har du tenkt deg på Ski-treffet????
Klemmer fra Maria:-)

Hege-Annie Simonsen 7. august 2008 kl. 17:02  

Helt fantastisk nydelig lommekort i blått!!! Min yndlingsfarge. :o) Dere er i godt selskap med hverandre, dere nye DT'ene for Stempelglede!! Makan til kreativitet altså!! Dere lager alle de nydeligste kreasjoner med stempler, papir, pyntestæsj, m.m. !!!!!!!!

Det skal dere ha! :o)))

Åshild 8. august 2008 kl. 08:59  

Kjære, vakre, nydelige vene! Og det var en hilsen både til deg og til kortet du har lagd! :)

Først: Så utrolig moro at du er Stempelglede DT! Juuhuu! Rett dame på rett plass :) Er det noen som lager flotte ting med Gunhild sine stempler, så er det deg, vennen. Senk skuldrene og koooos deg med å lage bidrag :)

For kortet ditt er bare helt nydelig! Så vakkert, så gjennomført - og så deg.

Jeg tar en plingeling i dag, jeg :) Det kjente jeg veldig behov for nå.

Go'klem!

Nina I. 8. august 2008 kl. 10:06  

Sukk..... Helt utrolig nydelig, lekkert, gjennomført vakkert!!!!!!
I am loving it!!

Ønsker deg en fin og kreativ helg!

Klem fra Nina

Annie S 8. august 2008 kl. 10:20  

Milde moses for en fargekombinasjon og sammensetning. Dette konvoluttkortet var jo bare så gjennomført og lekkert. Dette er virkelig noe du mestrer til fulle vennen :)

Klem fra Annie

Hege-Annie Simonsen 9. august 2008 kl. 11:24  

Tusen takk for gratulerer-med-blogg hilsenen!!! Koselig! :)
Ja, det blir gøy å se hva jeg får til her - jeg har visst litt å lære om blogging. Hehe! :)

Ønsker deg fortsatt god helg! :)

Klem, Hege

Janne 9. august 2008 kl. 22:14  

Du å du for ett nydelig kort, flotte farger og kreativ løsning ;0)

Janne

Unknown 9. august 2008 kl. 23:58  

Wow.... så utrulig lekkert!!!! Og du er nervøs????? *rister på hodet-forstår ingenting*
Nydelig gjennomført kort, i nydelige farger og lekre detaljer!!!!

Gratulerer som DT for stempelglede forresten!!!! DU fortener absolutt en plass på det DT`et! (som forresten må være det sterkaste DT`er i Norges land!!!!!)

Klem,
Jorunn

Maya 11. august 2008 kl. 12:39  

Heisann Kirsten :)

Håper du har en flott mandag!
Har gitt deg en pris,og den finner du i bloggen min ;)

Klemmer fra Maya

Scrappelise 11. august 2008 kl. 12:50  

Nydelig Kirsten! Så delikat og fullt av små fikse detaljer, kort sagt; deg! Ha en fin dag! Klem fra Anne Lise

Lene Aase 11. august 2008 kl. 17:31  

Dette var et helt fantastisk lekkert kort, helt utrolig nydelig!!!

Eli Kristin Magnussen 11. august 2008 kl. 20:27  

Håper nervene har lagt seg nå etter alle de strålende tilbakemeldingene du har fått. Kortet er utrolig nydelig - vakre detaljer og så gjennomført! Lykke til videre! ;)

Deborah March 13. februar 2009 kl. 09:57  

I've enjoyed visiting your beautiful blog today! I wondered if you have a pattern or a template for this pocket card. I'd love to try one!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP